העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
עדכון מועדון העמותה למשחקי תפקידים, יוני 2013

שלום לחברי מועדון העמותה למשחקי תפקידים!

הקיץ מתקרב, ואיתו גל חדש של דברים שאפשר לעשות שקשורים למשחקי תפקידים. וזה מומלץ במיוחד, כי מסתבר שמשחקי תפקידים הם התחביב הכי טוב בעולם. בדוק.

קול קורא להגשת אירועים לאייקון 2013

אייקון יתקיים השנה בתאריכים 22-24 בספטמבר, בתמה של "זהויות". אתם מוזמנים להגיש הצעות למשחקים, פרוייקטים, הרצאות ושלל פעילויות אחרות. שימו לב, המועד האחרון להגשת אירועים מתקרב!

ניתן להגיש אירועים עד תאריך 25 ביוני 2013, באמצעות הטופס הזה.

את הקול הקורא המלא ניתן לקרוא כאן.

נפתחה ההרשמה למנחים ולארגון פעילויות בדרקוניקון 2013

בואו ליטול חלק בכנס, להריץ את ההרפתקה שלכם, לארגן פעילות של משחק הלוח שאתם אוהבים, להנחות בצוות הסערה או להרים משחק תפקידים חי בכנס. כל המנחים והמארגנים בכנס זוכים להיות חלק מסגל הכנס, לזכות בכרטיס כניסה חינם לאירוע נוסף, מעבר לאירוע שהם מארגנים והטבות נוספות

דרקוניקון 2013 הוא כנס המשחקים של הקיץ בישראל, כשהשנה צפויים להיות בו מעל 250 משתתפים, בשלושה סבבים המציעים משחקים מהבוקר ועד הערב. הכנס יתקיים בשמיני לאוגוסט, במרכז הקהילתי רמת-אביב, ויהיו בו משחקי תפקידים, משחקי לוח, משחקי קלפים, משחקי-תפקידים חיים ומשחקי מיניאטורות.

http://publishing.pundak.co.il/dragon/

משחק חי כמו שהרבה זמן לא היה פה – "9"

בהשקעה אדירה, נרקם לו משחק חי מופלא בקיץ. המשחק יצולם לערוץ 8 כחלק מסרט דוקומטרי – אבל הפעם לא על "המוזרים האלה עם החרבות", אלא סרט דוקומנטרי מנקודת מבטן של הדמויות. גם אם אתם לא חובבי משחקים חיים, מומלץ מאוד להציץ ולבקר בעמוד הפייסבוק של המשחק. מדובר בפרוייקט עם השקעה מרשימה ואדירה. ואם אתם אוהבים משחקי תפקידים חיים – על אחת כמה וכמה.

https://www.facebook.com/events/112522508918003/?fref=ts

פורסם ב30 באפריל 2013 בקטגוריה עדכוני מועדון העמותה על-ידי daniel | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer