העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
תחרויות בעמותה

מחפשים אתגר? רוצים פרסים? צריכים קצת השראה?

כל תחרות תיתן לכם הזדמנות להמציא משהו חדש, מעניין, ויוצא-דופן – וכל הרעיונות החדשים האלו יצטברו כאן, וכל מי שמחפש משהו להכניס למשחק שלו יוכל למצוא אותו.


התחרות הנוכחית: תחרות בתי סוהר

בית סוהר יכול להיות גיהנום עלי האדמות עבור מסכנים ששאר העולם מעדיף לשכוח מקיומם… או סיר מבעבע בו כל נוכלי העולם מתקבצים יחד לתכנן את ההזדמנות הבאה שלהם. מה שלא יקרה, בית סוהר יהיה תמיד מוקד למתח וקונפליקט – אז בוא ותמציא אחד משלך.

לעמוד התחרות


תחרויות בעבר:

  • תחרות אויבים: תחרות על דמויות ששונאים זה את זה – דמויות שכל רצונם הוא לנקום זה בזה, לשלוט זה בזה, או להביס זה את זה אחת ולתמיד. האויב מהווה מקור למוטיבציה, מטרה להשגה, וסכנה מתמדת. אין דבר שמתניע סיפור וגורם לדברים לקרות כמו קונפליקט מוצלח – הנה ההזדמנות שלכם לכתוב אחד.
  • מופע נודד: כל ערב הם עולים על במה חדשה. בכל בוקר הם עוברים לכפר הבא. עבור מי שמשתייך למופע נודד – קרקס, תיאטרון, או כל דבר אחר – הכל בחיים הוא ארעי, מתחלף, חוץ מהמופע עצמו, שמתחיל כל ערב מחדש… כדי להיות שחקן במופע נודד, אתה חייב להיות הרפתקן, או נואש; להיות אדם פשוט, אבל מרתק; להנות מתהילה, ואז לברוח לפני שהיא מתפוגגת.
  • לקסיקון מפרץ טוגל: תחרות בניית-עולם משותפת, בו ממציאי מכונות קיטור נלחמים עם נוודי-ים מטילי לחשים.

פורסם ב9 בדצמבר 2008 בקטגוריה שונות,תחרויות על-ידי yoavko | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer