העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
מכתב מועדון – יולי 2011

מכתב מועדון – יולי 2011

כל כך הרבה אירועים, כל כך הרבה התרגשות. הלימודים מסתיימים, הקיץ מגיע, הארטיק נמס, ושחקן התפקידים התמים לא יודע מה לעשות. אז כדי לעשות לכם את החיים קשים עוד יותר, יש לנו בשבילכם משחק חי אחד, שני כנסים, ימי רביעי מרגשים, וחדשות מטרידות מאוד מהעולם הגדול. ראו הוזהרתם.

14.7 – ג'נסיס (משחק חי)

ג'נסיס: משחק חי, עתידני ומושקע. 21 מקומות בלבד. המשחק הוא לבני 18 ומעלה.

28.7 – כנס דרקון להבות הקיץ

יום שלם של משחקי תפקידים, הרפתקאות, כשפים ומפלצות! ב-28 ביולי (יום חמישי), יערך כנס ה-D&D השישי בסדרת כנסי דרקון. הכנס יערך במועדון המשחקים רומ"ח ברעננה, לפרטים נוספים ראו את עמוד דרכי ההגעה.
ההרשמה החלה! הבטיחו את מקומכם.

המשחקיקון 2: הנקמה!

כנס המשחקים הרשמי של המשחקיה משמח אותנו במיוחד. פרנסי האתר הבינו סוף סוף שאין על משחקי תפקידים. והשנה, בעוד הם עדיין מתעקשים להכניס לכנס כל מיני סוגים אחרים, תפקידיים הרבה פחות של משחקים – הכנס מציג מבחר מעניין ומגוון מאוד של משחקי תפקידים. למתחילים, למתקדמים, לסבתא ולדוד. בקיצור – כדאי.

בכל יום רביעי בקיץ – "רביעי הרפתקני" ברעננה

רביעי הרפתקני מאפשר לכם לבוא ולשחק מבוכים ודרקונים בכל יום רביעי, ברעננה. אבל את זה בטח ניחשתם לבד מהכותרת. היוזמה המבורכת היא של חברת רומ"ח, והעניין הזה יימשך כל הקיץ. המארגנים נשבעים בכל היקר להם שאפשר לבוא כל שבוע, רק פעם אחת, לבקר מידי פעם – וזה יוצא מגניב ממש. אנחנו מניחים שאפשר גם לא לבוא בכלל, אבל המארגנים סירבו בתוקף להתייחס לאפשרות הזאת. אין ברירה – חייבים לבוא לנסות.

באוגוסט כבר מצפה לכם כנס דרקוניקון

דרקוניקון 2011 – לו"ז הכנס כבר עלה. מנהלי הכנס העשויים ללא חת גם ביקשו (ממש יפה) למסור לכם (כן כן, באופן אישי שכזה) שלפחות למנחים שמבניכם, נפתחה ההרשמה למנחים ולמשחקים – אתם יכולים להגיש את המשחק שאתם כתבתם ויצרתם או לבחור להשתתף במשחק מוכן מראש במסגרת צוות הסערה (מו"ד 4) או החזית לשחרור השיטה. מה זה החזית לשחרור השיטה? נו, אנחנו גם צריכים להשאיר קצת מסתורין, לא?

פונדק האינדי

פונדק האינדי הוא  אתר חדש-ישן שמתחדש, ומרכז בשבילכם את כל מה שרציתם לדעת על משחקי אינדי. מה זה משחקי אינדי? ובכן, לא נשמע לכם הרבה יותר הגיוני שבמקום לקרוא כאן הסבר קצר ולא ממצה בכלל פשוט תראו מה הולך שם? אנחנו רק נגיד שזה די כמו מוזיקת אינדי וקולנוע אינדי – אבל במשחקי תפקידים.

 

בואו להפריח השממה!

אם אתם גרים בבאר שבע, או רק חמש דקות מבאר שבע, או באיזור הכללי, ודאי תשמחו לשמוע על נסיון לפעלתנות של שחקני תפקידים באר-שבעים. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלהם, והם יעזרו לכם למצוא קבוצות, יזמינו אתכם למפגשים, והם ממש נחמדים באופן כללי.

בעולם הגדול

כתבינו לענייני יפן מוסר כי היפנים, מסתבר, שוב גורמים לנו להניח את הראש בין הידיים ולהאנח בעצב. אחד הערוצים שלהם ישדר הקיץ סדרת דרמה בשם "הגיבור יושידו וטירתו של מלך השדים", שהעלילה שלה מבוססת פחות או יותר על כל משחק תפקידים יפני שאי פעם נכתב, למחשב, לנייר או לקונסולה, ושהתפאורה שלה נראית כמו לארפ מושקע ביערות קק"ל. למקרה שתהיתם, כן, יש בסדרה ארבע דמויות ראשיות, ואחת מהן היא בחורה שעושה קסמים.
לידיעה המקורית (אנגלית)

כמה אנשים ביוטיוב, שככל הנראה התלהבו מההצלחה של The Gamers, מנסים לעשות עוד סרט על שחקני תפקידים. במרכז הסרט עומד העימות בין חנון מ"ת קלישאתי מהדור הישן, לבין היפסטר חובב מו"ד מהדור החדש. ראינו את הטריילר, חיבבנו, ועכשיו אנחנו ממליצים גם לכם. קומדיית חנונים מבריקה או אוסף מעליב של סטריאוטיפים? בואו לדבר על זה בפורום!

חדש, חינם ובעברית

להלן סקירה של המשחק "תיקי דרזדן" מאתר הפונדק, שאנחנו אוהבים להזכיר עד כמה אנחנו אוהבים. וכאילו שלא די בכך, אחרי שתקראו את הסקירה, תוכלו להוריד לכם בניחותא גם את חוקי ההתחלה המהירה של המשחק.

 

דברים לקרוא באנגלית

אם תלכו למשחקיקון ותשחקו במשחק "פיאסקו", או אם תקראו עליו בפונדק האינדי, ותאהבו את המשחק, הנה תוספת נחמדה וחינמית למשחק הזה, שמכניסה צוות חדשות לכל המהומה. בוקה ומבולקה.

 

 

 

contact@roleplay.org.il

 

פורסם ב6 ביולי 2011 בקטגוריה עדכוני מועדון העמותה על-ידי efrat | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer