על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 17 לפברואר 2007

24/02/2007

 

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל, 17.2.7

נוכחים: איתי גרייף, אלעד שלמה, מיכאל גורודין.

 

עדכונים:

 

  • לאתר העמותה יש כעת פורומים חדשים עתירי אפשרויות בזכות עבודתו של דותן דימט. הועד מודה לחבר דימט על שדרוג הפורומים. כן ירבו.
  • נבדקות אפשרויות להחליף את השרת בו מתארח אתר העמותה. איתי גרייף יבדוק את נושא שייכות דומיין העמותה והאפשרויות השונות לשינוי השרת.
  • טל גוטמן הודיע על פרישתו מהעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. הועד מודה לחבר גוטמן על פעליותו, ומקווה לראותו שב לשורות העמותה לכשימצא בידיו הזמן הפנוי לשם כך.
  • נמשכת העבודה על סגירת פערים אדמיניסטרטיביים משנים קודמות. החברים עדי יוגב, אלעד שלמה וליה מירנברג מרכזים את העבודה.

 

1.      אחד מיעדי הועד הנוכחי הוא קיום פעילות עמותה אחת לפחות בכל חודש (לועזי). הועד דן בפעילות אפשרית שתיערך בחודש פברואר. הועלה רעיון לערוך ישיבת ועד פתוחה לכל המבקש להגיע. בשל אילוצים שונים של חברי הועד, אין אפשרות לערוך ישיבה כזו בפברואר. מועד ישיבה כזו נקבע ל- 10.3.

 

היות וביגור הולך וקרב, הוחלט לקיים סדנאת רעיונות למשחקים וכתיבת משחקים במהלך חודש פברואר.

 

2.      הוחלט על קיום תחרות הרפתקאות, המיועדת למנחי ביגור. הפרסים לזוכים ייקבעו בשיתוף עם מנהלי ביגור. פרסום על התחרות יצא בהודעה נפרדת. ההכרזה על הזוכים תיערך ביום האחרון של כנס ביגור.

3.      על פי החלטה קודמת של הועד, ייפתחו מכרזים לתפקידים הבאים: א. מועדון, א. פורומים. לאחר הדיון על הפורמט של נושא התוכן באתר העמותה ייפתח מכרז בתחום זה. בנוסף, ייפתח מכרז לתפקיד א. גילדה, שעיקרו – איתור משתמשים כפולים ושקריים בגילדה, ועדכונה השוטף. הוחלט שלא לפתוח למכרז מחודש את תפקיד א. אתר העמותה, זאת כיוון שאחראי האתר, אור מידן, מכהן בתפקיד מזה חודשים בודדים בלבד. הועד סבור כי אין צורך בפתיחת מכרז לתפקיד זה בשנה הקרובה.

4.      בעקבות שיחות בין חברי הועד למפעילי חוגים שונים, הוע דן באפשרות לשיתוף פעולה עם חברות חוגים ומפעילי חוגים בנוזא הכשרת מדריכים. יש עניין רב מצד הועד לקדם את הנושא. חברי הועד יערכו פגישות עם מפעילי חוגי משחקי תפקידים על מנת לקדם את הנושא.

 

 

בברכה,

מיכאל גורודין,

מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

 

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer