על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 3 לינואר 2007

10/01/2007

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל  – 3.1.7

השתתפו חברי הועד: קרן שמואל, אלעד שלמה, מיכאל גורודין

 

1)      נערך דיון בנושא קבלת חברים חדשים למליאת העמותה. עקב טעות מצד הועד, לא נערך בזמן דיון על בקשות הצטרפות לעמותה. אנו מתנצלים על טעות זו. הבעייתיות שנוצרה היא סמיכות מועד הגשת הבקשות למועד ישיבת המליאה השנתית – בה נערכות בחירות לתפקידי הועד ולועדת הביקורת. הועד רואה בעייתיות במצב בו בהצבעות אלה יצביעו חברים שזה עתה התקבלו למליאת העמותה.

2)      הועד ביקש את עמדת ועדת הביקורת בסוגיה זו. לדעת ועדת הביקורת יש לתת למועמדים תשובה חיובית או שלילית בתוך שבועיים. כמו כן, שמע הועד את עמדותיהם של חברי המליאה בנושא.

3)      הועד חייב לערוך דיון ולתת למבקשים להצטרף לעמותה בתוך שבועיים מיום הבקשה. לאור זאת, קיבל הועד את ההחלטות הבאות, אשר תתווספנה לנהלי העמותה:

א.      הודעות על התמודדות לתפקידי הועד וועדת הביקורת ניתן להגיש החל מחודש לפני מועד הבחירות בלבד.

ב.       הגיש אדם בקשה להצטרף לעמותה עד חודשיים לפני מועד הבחירות לאחד מתפקידי הועד, והחליט הועד לקבל את הבקשה, מועד תחילת חברותו בעמותה יהיה יום לאחר הכרעה בבחירות אלה.

ג.        ההחלטה הקודמת חלה גם על גורמים מעצבי מדיניות, כגון ועדי גרעינים. אותו גורם יוכל להמשיך בתפקידו עד כניסתה לתוקף של חברותו בעמותה.

4)      נערך דיון בבקשות הצטרפות לעמותה. הועד קיבל את עמדות חברי המליאה, והחליט לקבל את כל חמשת המועמדים. כיוון שטרם הוכרעו הבחירות לתפקיד יו"ר העמותה, על פי ההחלטה שהתקבלה, חברותם בעמותה תיכנס לתוקף לאחר ההכרעה בבחירות אלה.

 

 

בברכה,

מיכאל גורודין,

מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer