על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת מליאה, 18 לינואר 2007

25/01/2007

פרוטוקול אסיפת חברי העמותה, 18.1.7

נוכחים: עידו פנסקי, איתי גרייף, ליה מירנברג, קרן שמואל, עדי יוגב, מיכאל גורודין, אור מידן, חגי אלקיים, איתמר פארן, יהונתן זילבר, דותן דימט, אלעד שלמה, דודי קאופמן, דורון צור, דיקי סמבן, יובל גמרניק.

העבירו הצבעתם בייפוי כח: נועה דרור, ניר שיפר, ג'יין האריס, אושר אלנתנני, איגור אברמוביץ', ערן מולוט, שגיא מוסקוביץ', יונתן אמיר.

 

1)      נערכו בחירות לתפקיד היו"ר ולתפקיד חבר ועדת ביקורת. המועמדים לתפקיד היו"ר: איתמר פארן ואיתי גרייף. איתי גרייף נבחר לתפקיד יו"ר העמותה. המועמדים לתפקיד חבר ועדת הביקורת: דותן דימט ודודי קאופמן. דותן דימט נבחר לתפקיד חבר ועדת הביקורת.

2)      הצעה לשינוי סעיף 8 לתקנון העמותה  בעקבות החלטת המליאה על שינוי מועד הבחירות מדצמבר למאי. נוסח השינוי המוצע: "אסיפה כללית רגילה של חברי העמותה תתקיים במהלך חודש מאי של השנה האזרחית." הנוסח החלופי התקבל.

3)      הצעתו של איתמר פארן: חבר ועד העמותה יוכל להשתתף כמתנדב ו/או מארגן בכל פעילות עמותה להוציא: 

א. תפקיד ארגוני בכיר באירוע רב יומי, ו/או אירוע המיועד לקהל לקוחות המונה למעלה ממאה וחמישים  משתתפים.

ב. תפקיד מארגן-על באירוע חד-יומי בתכיפות גדולה מפעם בשנה.

ג. תפקיד בו אחריותו כחבר ועד מתנגשת עם אחריותו במסגרת האירוע.

על אף האמור, יוכל חבר ועד העמותה למלא תפקיד שמתמלא בו אחד או יותר מסעיפים קטנים א, ב, ג לעיל, וזאת במידה ולא נמצא מתנדב מתאים אחר לתפקיד, ובכפוף להחלטת ועד.

נערך דיון בשאלה האם ההצעה תעודד ועד פעיל בצורה רצויה יותר, וכך תמנע עומס יתר על  חבריו ומצבי ניגוד אינטרסים, או להיפך. נערכה הצבעה. ההצעה לא התקבלה.

4)     נערך דיון בהצעתם של איתמר פארן ודודי קאופמן לשינוי בסעיף 1 לתקנון העמותה, הדן בקבלת חברים חדשים למליאת העמותה. מכיוון שנעשו שינויים בהצעות שהועלו בפני המליאה, יפויי הכוח לא תקפים מנקודה זו ואילך בישיבת מליאה זו. הנוסח המוצע:

 

1.ד. לאחר שאדם החפץ להיות חבר בעמותה הגיש בקשת הצטרפות לוועד יפעל הוועד לפי הנוהל הבא:

(1). חברי הוועד ישאלו את המועמד שאלות הבהרה הנראות להם מתאימות, ובהתאם לסעיף 1.ג.

 

(2). הוועד יעדכן את חברי מליאת העמותה אודות בקשת ההצטרפות אשר הועברה אל הוועד, ובמידה ויש לחברי המליאה השגות או הערות, יאפשר להם להביע אותן.

 

(3). בתוך שבועיים לכל היותר מיום קבלת בקשת ההצטרפות בידי ועד העמותה יצביע הוועד ויחליט על קבלה מידית של המועמד או על דחיית מועמדותו, וידאג ליידע את המועמד בנוגע להחלטת הוועד בעניינו.

 

לאחר יידוע המועמד, הוועד יפרסם פרוטוקול המיידע את חברי המליאה לגבי החלטתו.

 

(א). על אף האמור בסעיף 1.ד.(3), לא ידון הוועד בבקשות הצטרפות למליאה שהתקבלו בתקופה שמתחילה עשרה שבועות לפני מועד האסיפה הכללית מן המניין של העמותה ומסתיימת ביום שלאחר הכרעה בבחירות. בקשות שהוגשו בתקופה זו יידונו לאחר הבחירות, כאילו הוגשו ביום שלאחר הבחירות.

 

(ב) על אף האמור בסעיף 1.ד.(3). (א), אם בתקופת עשרת השבועות הקודמים למועד האסיפה הכללית מן המניין של העמותה קיבל אדם על עצמו תפקיד מעצב מדיניות בעמותה, אשר בכדי לקבלו היה עליו לעמוד לבחירות מול גוף מגופי העמותה (מליאה, גרעין פעילויות, תא, גוף מקצועי וכדומה), אזי ידון הוועד בעניין חברותו בעמותה כרגיל, בהתאם לנוהל האמור בסעיף 1.ד.(3).

          הצעה א': הנוסח המוצע.

          הצעה ב': כמו הנוסח המוצע, פרט לסעיף 1.ד.(3) – "ארבעה שבועות" ולא "עשרה שבועות".

הצעה ג': כמו הנוסח המוצע, פרט לסעיף 1.ד.(3) – "לא ידון הועד בבקשות הצטרפות מרגע הודעת הועד על בחירות.

הצעה ד': לא לקבל תוספות לתקנון המליאה.

הצעה ה': הפיכת החלטת הועד בנושא להחלטת מליאה. להלן נוסח החלטת הועד בנושא, כפי שהתקבלה ב- 3.1.7:

א.      הודעות על התמודדות לתפקידי הועד וועדת הביקורת ניתן להגיש החל מחודש לפני מועד הבחירות בלבד.

ב.       הגיש אדם בקשה להצטרף לעמותה עד חודשיים לפני מועד הבחירות לאחד מתפקידי הועד, והחליט הועד לקבל את הבקשה, מועד תחילת חברותו בעמותה יהיה יום לאחר הכרעה בבחירות אלה.

ג.        ההחלטה הקודמת חלה גם על גורמים מעצבי מדיניות, כגון ועדי גרעינים. אותו גורם יוכל להמשיך בתפקידו עד כניסתה לתוקף של חברותו בעמותה.

 

על פי החלטת יו"ר האסיפה, נערכה הצבעה מקדימה על מנת לקבוע שתי הצעות להצבעה הסופית. ההצעות שקיבלו את מירב הקולות הן הצעות א' ו- ד'. נערכה הצבעה. המליאה החליטה לקבל את הצעה ד', היינו – לא לקבל כל תוספת לתקנון המליאה.

 

 

בברכה,

מיכאל גורודין,

מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer