על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד האחווה, 7 למרץ 2007

13/03/2007

נוכחים: אורי גרינפטר, אודי עמר, גילי כהן ארזי

 

  1. ביגור: קיימים 5 משחקים חיים בביגור כרגע, וסדנת שריונות מדבק חם של הדס. אודי עמר הוא חבר המליאה היחיד שמריץ לארפ, והועד לא מרוצה מזה. קיימים מספר "משחקי קופסא" שאפשר להריץ, צריך למצוא מישהו שיעשה את זה.

לפעולה: פניות אישיות לחברי המליאה, לאנשים שיהיו מוכנים להריץ משחק קופסא או משחק אחר. השאיפה- 2-3 משחקים נוספים. הועד יפנה לאנשים בבקשה לרעיונות.

  1. פניות לאחווה:

•א.      דרור פז פנה בבקשת עזרה לארגון לארפ סגור. בבדיקה חוזרת, הבקשה כבר אינה אקטואלית.

•ב.       יבגני ומועדון העמותה- מבקש משחק לחברי המועדון, ומשחק נפרד לתא המד"ב של הטכניון. בנושא הראשון- הועד ישמח לתמוך במשחק המיועד למועדון, אך לא יקצה משאבים לארגון זמן ומקום- ברגע שיהיו כאלה, בתיאום במועדון, נתגייס לטפל בלארפ עצמו. בעניין הטכניון, נשמח מאוד להריץ משחק. תתואם פגישה עם יבגני וראש תא המד"ב בנושא.

•ג.        בומבמלה- קיימת היענות רבה בפורום, כולל אנשים שמוכנים לקחת על עצמם את ארגון הפרוייקט. הועד תומך בהשתתפות בפרוייקט, תחת התנאים הבאים:

  • פרסום של מת"ח שישולב במתחם בעזרת פליירים והסברים
  • שיתוף שחקנים מבחוץ (המשתתפים בפסטיבל) בעלילה עד כמה שאפשר, תוך מאמץ שגם הפעילים המשתתפים יהנו.
  • אפשרות למשחק המשך חיצוני כחודש או חודשיים אחרי הפסטיבל.
  • מינימום גריעה והפרעה לכנס ביגור, שיערך שבוע לפני כן.

•ד.       אייקון- אייקון השנה מעוניין בלארפ גדול, אפילו חובק כנס. בנושא יעלה לדיון בישיבת המליאה הבאה.

  1. פרוייקט דגל- הנושא יועלה לדיון במליאה באימייל, ואז בישיבת המליאה הבאה.
  2. עדכונים שוטפים:

•-         אורי: משחקי קופסא- שני משחקים יעברו מגילי לאורי בימים הקרובים. את המשלק "סיילם" אי אפשר לעביר לחזקת האחווה. אש חצות- עדיין מחפשים את הפורמט בעברית- אם למישהו יש אותו, אנא פנו לאורי. משחק הטראמפים- אורי פנה לחברי האחווה השונים בנסיון לרכז את כל הפרטים והציוד, החברה נועה דרור לקחה על עצמה את ריכוז הנושא. דניאל פידלמן יעביר משחק אחד שלו, אולי שניים. האחים זבולון מוכנים לתרום את "חתונת הדמים"- אחרי ביגור.

•-         אודי: ציוד- קיימת התחלה של רשימה מרוכזת, והתקבלה תשובה מרוב חברי המליאה.

         מחסן: מחיר למכולה בגודל הדרוש הוא בערך 4500 ש"ח, וכ-1000 ש"ח נוספים להובלה  לאזור שבו אנחנו רוצים לשים אותה. קיימות מספר הצעות מחיר, והנושא בטיפול מול ועד העמותה, ויעלה לדיון בפגישת ועדים.

         סדנאות: בתקווה יתקיימו סדנאות תחפושות ונשקים אחרי ביגור

•-         גילי: קיים המדריך של בתל"ן להכנת נשקים, ומדריך לשריון מדבק חם של הדס ואמיר. תרגום של מדריכים להכנת תחפושות פשוטות יתחיל ברגע שימצא מישהו עם זמן לזה. עם קבלת הסכמת היוצרים, המדריכים יעלו לאתר.

  1. ישיבת מליאה- תקבע לאחד מהימים של ביגור, בתיאום עם סגל ביגור. בישיבה זו- אישור התקנון, ונושאים נוספים שהועלו למעלה.
  2. עידוד פעילות, חוסר היענות למכרז- המטרה- פעילות ערה יותר בקייץ. התקיים דיון ראשוני בנושא, והוחלט להעבירו לדיון במליאה לקבלת רעיונות ואפשרויות להעלאת מוטיבציה. במכרז לא' אישורים- הרבה אנשים אמרו שישמחו לעזור, אבל אף אחד לא לקח על עצמו את האחריות. כרגע, הנושא יורד מסדר היום.
  3. תוכנית עבודה לשנה- דיון ראשוני- יישום רעיון של משחקים חיים לאורך השנה. חלוקת משאבים ואנשים כך שתהיה פעילות רציפה. רעיונות אפשריים- המשך פעילות משותפת עם קולנועים, כמו הפתיחה של נארניה ושר הטבעות, ולארפים קטנים החל מאפריל.

 

לפעולה: פניה למליאה ולקהילה כולה במייל לבירור כמות הזמן שיש לאנשים להשקיע. בירור ציפיות, רעיונות, מה רוצים לראות ומה אנשים מוכנים לעשות כדי להגשים את זה. כך נוכל לבנות תוכנית פעילות להמשך השנה.

 

נספח לפרוטוקול- עדכון שוטף: חברת המליאה טל אזאגי הודיעה על פרישתה ממליאת האחווה. הועד מודה לטל על פעילותה ומקווה שתחזור אלינו כשיהיה לה יותר זמן.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer