על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 10 למרס 2007

17/03/2007

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל,10.3.7

נוכחים: אתי גרייף, אלעד שלמה, מיכאל גורודין.

עדכונים:

  • תיקבע פגישת אתר מול צוות האתר על מנת לדון בתוכניות לשיפורים ושינויים באתר העמותה. הפגישה תהיה פתוחה לכל המעוניין להגיע. יש להדגיש כי המטרה היא לא "דיון" ואף לא השמעת עמדות. מטרת הפגישה היא להקשיב לרעיונות וההצעות השונות וחלוקת משימות בין משתתפי הפגישה. לאחר תיאום מול צוות האתר יפורסם מועד ומקום הפגישה.
  • העמותה הציעה למועדון "אולם ההרפתקנים" של רמת אביב אירוח בחינם באתר העמותה. "אולם ההרפתקנים" לא היו מעוניינים בהצעה. בעלי אתרים בתחום משחקי תפקידים, או המעוניינים להקים אתר כזה, מוזמנים אף הם לפנות למזכיר העמותה ולקבל אירוח בחינם בשרת העמותה.
  • הושלם הטיפול ב- 75% מהדוחות והמסמכים שיש להגיש לרשויות. הטיפול יסתיים בקרוב.
  • ישנם חברי עמותה שהועד מרגיש שאינם פעילים בעמותה, ועל כן יש לשקול מחדש את חברותם בעמותה בישיבת הועד הבאה.
  • סיכום כנס "איגי": מבחינת תוכן, הכנס היה ברמה גבוהה והצליח לגייס תוכן איכותי מאוד. השחקנים שהיו בו נהנו מאוד. היו שתי בעיות מרכזיות בהיערכות לכנס: שיווק ופרסום לוקים בחסר, וחפיפת תאריכים מול שלושה אירועים אחרים הפונים לקהל היעד של איגי. יצויין כי תאריך הכנס הוזז על מנת להימנע מחפיפת תאריך עם כנס "צ'אמפסקון" של אולם ההרפתקנים, מה שבדיעבד הסתבר כהחלטה לא נכונה בשל האירועים האחרים שלא היינו מודעים אילהם.

לקחים:

1. העברת ושימור ידע: קיים מסמך על ארגון כנסים חד יומיים שנכתב ע"י גרעין ירושלים. המסמך לא כולל נושאים מסויימים ויש לעדכן אותו. כמו כן, יו"ר העמותה, איתי גרייף, יעביר בביגור סדנאת ארגון כנסים.

2. תפקוד הועד בנושא תיאום תאריכי "איגי" מול אירועים אחרים היה לקוי. יש לשלב את העבודה מול "מכונת הזמן" כחלק מהעבודה הרגילה על כנס.

3. להבא – יש לשים דגש על שיווק לא וירטואלי, שבדיעבד היה יעיל מאוד.

  • תרגום ה- SRD: כחלק מהפיכת אתר העמותה לפורטל תוכן. פרוייקט תרגום ה- SRD נע קדימה. נערכו בדיקות מול גורמים רלוונטיים. נותר לבדוק מה סדר גודל העבודה הנדרשת, ונתחיל בתרגום עצמו.
  • הועד מעוניין לערוך הרצאות על נושאים שונים בחנויות ספרים. תצא הודעת פניה למתנדבים בנושא.
  • האחווה תערוך פעילות בפסטיבל "בומבמלה". על פי החלטה משותפת של הועדים, הפעילות תהיה בסדר גודל של משחק חי אחד לכל היותר. דודי קאופמן ירכז את הפעילות.

 

1) הועד דן בהצעות למכרז "מנהל תחום משחקי התפקידים באייקון 2007". הוחלט לקבל את הצעתו של דימה ונגר. אנו מאחלים לו הצלחה והנאה רבה בתפקיד.

2) תקציב שנתי לעמותה: כנס "ביגור" מהווה את פרוייקט הדגל של העמותה מחד, ומאידך, מנסיון השנים האחרונות, משתנים לא צפויים רבים משפיעים על ההכנסות מהכנס. על כן, הועד רואה לנכון לתכנן את התקציב השנתי של העמותה לאור ביגור ולא לפניו. הדיון על תקציב שנתי ייערך בישיבת הועד שמייד לאחר ביגור.

3) תאריכים ליעדי הועד: הוחלט על תאריכי היעד הבאים:

 השגת אישורים שונים מול הרשויות: סוף מרץ.

 פורטל תוכן באתר העמותה: סוף אפריל.

 הטבה חדשה למועדון העמותה: סוף מאי.

 הערכה למתחיל גרסא 2: עד ביגור.

 תוכן מו"ד 3.5 באתר העמותה (SRD): מציאת אחראי: סוף מרץ. ביצוע: סוף מאי.

 הסדרת ספריית העמותה (העברה לאיזור המרכז, העלאת קטלוג מסודר עם תמונות לאתר העמותה): אחראי: סוף מרץ. ביצוע: סוף אפריל.

 הגדלת מועדון העמותה ב- 10% – סוף ביגור.

יצויין שאלה לא כל יעדי הועד. לחלק מהיעדים אין טעם לקבוע תאריך יעד (כמו קיום פעילות עמותה בכל חודש), ולחלק הולחט שלא לקבוע תאריך יעד בשלב זה.

 

4) נושא תוכן מ"ת באתר העמותה: כפי שכבר נכתב, הועד מעוניין להפוך את אתר העמותה לפורטל תוכן בתחומי מ"ת וארגון פעילויות. ראשית, תיערך פגישה בנושאים הטכניים המעורבים בפרוייקט זה. שנית, תיערך פגישת תכנון לתכני הפורטל. פגישה זו תתואם מול הגורמים הרלונטיים (עורכי מגזיני העמותה וכו'), וכמו כן תהיה פתוחה לכל המעוניין להגיע, לשמוע, להשמיע ולקחת תפקיד או משימה על עצמו.

 

בברכה,

מיכאל גורודין,

מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer