על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 14 ליוני, 2009

16/06/2009

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל, שנערכה בתאריך: 14.6.2009

נוכחים:
יו"ר העמותה: ערן מולוט
גזבר העמותה: גילי כהן – ארזי
מזכיר העמותה: מיכאל גורודין

עדכונים:

    – נערכו פגשות חפיפה בין היו"ר היוצא והנכנס, ובין הגזבר היוצא והנכנס.
    – התקיימה פגישה בין יו"ר העמותה למנהל חנות "פריק". דובר על שת"פים אפשריים לעתיד. לא הוחלט על פרוייקט קונקרטי. במידה ויהיה כזה – יובא עליו עדכון והודעה נפרדת.
    – אושר כנס גריפון בירושליים בתאריך ה- 23 ליולי.

נושאי הדיון:

    1. סקירה כלכלית על מצב העמותה נמסרה על ידי הגזבר.

    2. צוותי עבודה: היום קיימים כמה צוותי עבודה בעמותה: צוות ביגור, צוות אייקון (לעבודה על תכני אייקון), גרעין ירושלים, גרעין צפון. לפורמט צוותי העבודה יש כמה ייתרונות:

      a. אי הפלת כל הנטל בנושא מסויים על אדם אחד
      b. אפשור התנהלות פנימית נוחה ללא ביורוקרטיה ותחלופת אנשים חלקה יותר, ללא אובדן ידע.
      c. הקלה על עבודה מול גורמים חיצוניים
      d. הקלה על גיוס מתנדבים חדשים – על ידי האפשרות להפנותם לצוות קיים
      e. תחזוקה קלה יותר של רמת פעילות על ידי עבודה של חבר ועד מלווה מול ראש הצוות בלבד.

    המטרה שלנו היא לחזק את מודל העבודה בצוותים אצל הצוותים הקיימים, לעבור בהדרגה לעבודה בצוותים בתחומים נוספים, ולגבש תוך כדי השלבים הללו את אופי מהות ופורמט העבודה האידיאלי במבנה הזה.
    לצורך כך, ייעשה נסיון לארגן במודל העבודה הזה שני פרוייקטים עליהם הוכרז בישיבת הועד הקודמת: "קשת הכנסים" החד יומיים (קיץ, חנוכה, פורים, שבועות), וארגון הכנסים לקהל המבוגר יותר.
    תוצאנה שתי קריאות לגיוס מתנדבים: לצוות קשת הכנסים, ולצוות הכנסים למבוגרים. לאחר מכן תיערכנה פגישות ראשונות של חברי הצוות עם חבר הועד המלווה. כל צוות יקבע את אופן התנהלותו ויבחר את ראש הצוות.

    3. הצעתו של שחר לנגבהיים למילוי בעל תפקיד למעקב אחר עמידה בלוחות זמנים: הועלתה בעייתיות בדיווח על עמידה בלוחות זמנים לחברי העמותה של חברי הועד המלווים את הפרוייקטים השונים. חברי הועד המלווים מעורבים בארגון הפרוייקטים עצמם. לכן, ההצעה היא למנות אדם שתפקידו יהיה מעקב אחר עמידה בלוחות זמנים של פרוייקטים שונים של העמותה, ודיווח על הסטטוס לחברי העמותה. הועד דן בהצעה: כיום, האחריות לדיווח בפני חברי העמותה על אי עמידה בלוחות זמנים, ובעיות נוספות של פרוייקטי העמותה היא של חבר הועד המלווה. כמו כן, בפרוייקטים הגדולים (ביגור ואייקון) חבר הועד המלווה איננו חלק מצוות הפרוייקט ועובד אך ורק מול מנהל האירוע, בדיוק כפי שמוצע בהצעה. אנו מקבלים את הביקורת על כך שלא היה יידוע מספק לחברי העמותה על אי עמידה בלוחות הזמנים. יחד עם זאת, אנו לא חושבים שמינוי בעל תפקיד מיוחד לתחום הזה יפתור את הבעיה. זה מוסיף מערכת ביורוקרטית מיוחדת שעלולה לסרבל את העבודה. מטעמים אלה, הועד לא קיבל את ההצעה. יושם דגש מיוחד על פן זה בעבודתם של חברי הועד.

    4. תכנית עבודה לקיץ: בהמשך לדיון בישיבת הועד הקודמת, להלן הפרוייקטים המתוכננים לחודשי הקיץ יולי – אוגוסט:

      a. 23.7 – כנס גריפון.
      b. 23.8 – כנס משחקי תפקידים חד יומי קייצי.
      c. מתוכננת פעילות של ביגור לסוף הקיץ – פרטים יפורסמו בהמשך.
      d. קורס להכשרת מדריכים בשבוע שבין ה- 16 ל- 20.
      e. תחרות כתיבה קייצית

    5. נערך דיון בנושא פורמט לכנסים חד יומיים. בהקשר זה, יש לועד שתי מטרות. הראשונה, היא הרחבת קהל היעד, על ידי יצירת כנסים הולכים וגדלים. השניה – המשך שירות הקהל הבוגר. על כן: ננסה לבנות במהלך השנה פורמט חדש לכנס חד יומי שיוכל לתפקד באותה מידת הצלחה לכנסים בני 100 עד 500 שחקנים. הכנס הקייצי – הראשון בקשת הכנסים, יהיה צעד ראשון בכיוון זה. במקביל נקיים כנסים לקהל בוגר, בפורמט המוכר של איגור. שני צוותי המתנדבים שהוזכרו בסעיף קודם, מיועדים לארגן את שני הפורמטים הללו לאורך השנה. ההצעה לפורמט לכנס חד יומי תפורסם בנפרד בפורום, לשם דיון רחב בה.

מיכאל גורודין, מזכיר העמותה.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer