על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 9 לאפריל 2007

29/04/2007

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל, שהתקיימה ב-  9.4.7

נוכחים: איתי גרייף, אלעד שלמה, מיכאל גורודין.

עדכונים:

  • הושלמה עבודת ההכנה לדו"חות הכספיים והדו"חות לרשויות. הועד מודה לליה מירנברג ועדי יוגב על הסיוע בתהליך המורכב, ולגזבר, החבר שלמה על הובלת והשלמת תהליך זה.
  • התקבלה פניה של תלמיד בתיכון, לעזרה של העמותה בפרוייקט המנסה לשלב משחקי תפקידים בעשייה חברתית – העמותה מסייעת.
  • שיתוף פעולה תוכני עם אתר  "ממלכות עתיקות": החל שיתוף פעולה במסגרתו העמותה מפרסמת הודעות וחומרים באתר "ממלכות עתיקות", וחומרי משחקי תפקידים מהאתר יופיעו בארכיון העמותה – תוך מתן קרדיט מלא לכותבים ולאתר ממנו הם מגיעים.
  • משחק חי לחברי מועדון – קיים תכנון לקיים משחק תפקידים חי לחברי מועדון העמותה בלבד.
  • פעילות עמותה לאפריל – בהתאם להחלטת הועד לקיים פעילות עמותה אחת לפחות בכל חודש, פעילות העמותה שנקבעה לחודש אפריל תהיה "שולחן עגול" בנושא ביגור.
  • התקדמות בנושא חברות החוגים וקורס הכשרת המדריכים. השיחות עם החברות השונות נמצאות בשלב מתקדם. המידע המלא יוצג בפני חברי העמותה.
  • כנס עולמות עולמות: נציגות העמותה בכנס "עולמות" הייתה משביעת רצון ומעלה. היה דוכן מועדון מצויין, ונרשמו חברים חדשים. כמו כן, חברי המועדון קיבלו הנחה בכנס עצמו.
  • מתן מור ביקש לערוך כנס איגי בחודש דצמבר במהלך חופשת חנוכה במסגרת "תא הצעירים". הועד מקבל את בקשתו. אלון סנדלר יהיה מנהל הכנס. המלווה לכנס ייקבע סמוך יותר למועד תחילת העבודה הממשית.
  • התקיימה פגישה בין יו"ר העמותה לנציגי ועד האגודה. נושא הפגישה היה שיתוף פעולה אפשרי בין שתי העמותות במסגרת ה"תאים" אותם מפעילה האגודה. סוכם כי העמותה תציע פעילויות בתחומי משחקי התפקידים לתאים.

 

 

סעיפי הדיון:

1)      הועלתה ההצעה לביטול ההחלטה הקובעת כי "לא יודפס אוגדן חדש טרם יימכרו כל עותקי האוגדן הקיים". החלטה זו הינה החלטת מליאה שיש בסמכות הועד לשנות ולבטל. הוחלט לבטל החלטה זו.

2)      הועלתה ההצעה לבטל את הסעיף בנהלי העמותה הקובע כי "לא יודח חבר עמותה מן העמותה בתקופה של שלושה חודשים לפני הבחירות הכלליות". הוחלט לבטל סעיף זה מנהלי העמותה.

3)      הועלתה ההצעה כי חברי הועד יקיימו שיחה אחת לחודש עם האחראים השונים בעמותה – בהתאם לתחומי אחריותם. בעדכון החודשי לחברי המליאה ייכלל מעתה גם דיווח של חברי הועד על התחומים שתחת אחריותם.

4)      הצעתה של ורד פוקס לרכז את נושא התוכן באתר העמותה. ההצעה התקבלה.

5)      נערך דיון בהפסקת חברותו בעמותה של חבר העמותה איגור אברמוביץ'. עקב אי פעילות בעמותה של איגור אברמוביץ', הועד החליט על הוצאתו מהעמותה.

6)      דיון בנושא "הפאה החמישית":

א.      הוצאת מגזין משחקי תפקידים ברמה סבירה ובתדירות קבועה, לאור הנסיון, דורשת מאמץ גדול מאוד מצד הפעילים. הועד החליט שהמאמץ לא מצדיק את עצמו. הוחלט להפסיק את העבודה בפורמט התוכן הנוכחי, קרי: הפסקת פעילותו של מגזין העמותה. הוחלט לעבור לפורמט תוכן אחר. ראו סעיף ג' בדיון זה.

ב.       המועדון: ההחלטה הקודמת יוצרת מצב בו חברי המועדון לא יקבלו עוד את גליונות הדפוס של הפאה החמישית. הועד סבור כי חשוב שחברי המועדון ימשיכו לקבל חומר מודפס ואיכותי בתחום משחקי התפקידים. לכן, חברי המועדון יקבלו את אוגדן "ביגור 7" העתיד לצאת, בחינם או בהנחה משמעותית, בלתות בעלות הוצאת האוגדן. יצויין, כי במקביל, מתרחבות ההטבות הניתנות לחברי המועדון, כפי שניתן לראות בדף המועדון באתר העמותה.

ג.        במקום מגזין חודשי, אתר העמותה יהפוך לפורטל תוכן בתחום משחקי התפקידים וארגון כנסים. ורד פוקס הגישה הצעה להיות עורכת תוכן של פורטל זה והצעתה התקבלה. הדיון על מבנה פורטל התוכן והחומרים הכלולים בו יתקיים במסגרת "שולחן עגול" נוסף.

 

יכונס שולחן עגול בנושא הפיכת אתר העמותה לפורטל תוכן במהלך חודש מאי.

 

בברכה, 

מיכאל גורודין, 

מזכיר העמותה לקידום משחי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer