על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת מליאה, 8 ליוני 2006

08/06/2006

פרוטוקול ישיבת מליאת העמותה, 8.6.6

נוכחים החברים: ניר שיפר, עידו פנסקי, איתי גרייף, דורון צור, יהונתן זילבר, ליה מירנברג, ג'יין האריס, יונתן אמיר, קרן שמואל, עדי יוגב, מיכאל גורודין, אור מידן, שגיא מוסקוביץ', מתן דוד, הדר עמר, יבגני רזניקוב, דותן דימט.

העבירו הצבעותיהם בייפוי כח: איתמר פארן, יובל גמרניק.

הישיבה כונסה בחתימותיהם של החברים: מתן דוד, עדי יוגב, ניר שיפר, עידו פנסקי, יהונתן זילבר, הדר עמר, נועה דרור, יובל גמרניק, שגיא מוסקוביץ', דורון צור, אושר אל-נתנני, איתי גרייף, יבגני רזניקוב, דיקי סמבן.

1) חברי ועדת הביקורת הציגו ליקויים שנמצאו בתקנון העמותה. ועדת הביקורת וועד העמותה יחלו בתהליך בדיקה של תקנון העמותה על מנת לאתר את כל הליקויים ולתקנם.

2) הוצג הנושא לדיון: סעיף 2, סעיף קטן ג' לתקנון העמותה, הקובע כי חלה חובת חברות במועדון העמותה על חברי העמותה. ההצעות שהועלו הן: א.השארת המצב הקיים – ללא כל שינוי בתקנון העמותה. ב.ביטול הסעיף. משמע – ביטול חובת החברות במועדון לחברי העמותה. ג.הוספת הסעיף הבא לתקנון: "חבר עמותה יקבל חברות במועדון העמותה בלא צורך ברישום או בתשלום, מרגע קבלתו למליאת העמותה, וכל עוד יישאר חבר עמותה. חברות זו אינה מקנה קבלת המגזין המודפס של העמותה. חבר עמותה שיהיה מעוניין בקבלת המגזין, ישלם את דמי החברות למועדון העמותה. יש להבהיר כי הצטרפות למליאת העמותה לא מזכה בהחזר כספי על דמי חברות שכבר שולמו".

3) יהונתן זילבר העלה הצעה נוספת לדיון והיא: חבר עמותה אשר יוציא במהלך השנה סכום כסף העולה על דמי החברות במועדון שלא ניתן להחזירם במסגרת החזרי הוצאות, יקבל חברות חינם מלאה במועדון העמותה.

 4) נערך דיון בנושא ובהצעות השונות.

 5) יהונתן זילבר משך את הצעתו.

 6) נערכה הצבעה. הוחלט ברוב קולות לקבל את אפשרות ג'.

 7) שגיא מוסקוביץ' העלה להצבעה את ההצעה הבאה: "המצטרף למליאת העמותה בעודו חבר במועדון העמותה – יקבל החזר כספי על דמי החברות ששילם." וביטול ההבהרה לסעיף שהתקבל כתוספת לתקנון.

8) נערכה הצבעה על הצעה זו. המליאה החליטה שלא לקבל את ההצעה.

 9) הגזבר, עדי יוגב, הציגה בפני המליאה את הדו"ח הכלכלי לשנת 2005. שנת 2005 הסתיימה ברווח. עיקר ההכנסות היו ממועדון העמותה – חידוש חברויות ורישום חברים חדשים, הסאגה ואייקון. לא נרשמו אירועים הפסדיים. הפרטים המדוייקים של תקציב 2005 נמסרו לחברי העמותה.

בברכה, מיכאל גורודין, מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

 

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer