העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
קורס מדריכי חוגי משחקי תפקידים

קורס מדריכי חוגי משחקי תפקידים של העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

מטרת הקורס היא לתת הכשרה בסיסית לאלו המתכוונים לעסוק בהדרכת חוגי משחקי תפקידים. המפגשים כולם ינוהלו בצורת סדנאות, והמשתתפים יידרשו להתנסות בעצמם בטכניקות הנלמדות. נדרשת מעורבות פעילה בהתנסויות ההדרכה וההנחיה

בסיום הקורס, תוענק למשתתפים בו תעודה מטעם העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. התעודה תהווה תחליף לראיון קבלה ברוב חברות החוגים המפעילות חוגי משחקי תפקידים. על מנת לקבל את התעודה יהיה על כל משתתף להציג דוגמת שיעור קצרה באחד המפגשים. משתתף שיימצא לא מתאים להדרכת ילדים – לא יהיה זכאי לתעודה.

הקורס יתקיים בתל אביב, מרכז וייצמן (רחוב וייצמן 14), בחנות "פריק".

בתאריכים: 5,6,7,9 לחודש אוגוסט (ימים ראשון, שני, שלישי וחמישי)

בשעות: 12:00 עד 18:00.

קיימת האפשרות לקיים את מפגשי הקורס גם בימים ובשעות אחרות (לדוגמא בשעות הערב) – באם תהיה דרישה מספקת לכך. לשם כך נא לפנות לרכז הקורס.

עלות כוללת לכל הקורס היא 50 ש"ח, 30 ש"ח לחברי מועדון העמותה. (40 ש"ח לחברי מועדון הלקוחות של "פריק"). חשוב להדגיש: התשלום הוא תנאי להשתתפות בקורס, אך אינו מבטיח קבלת תעודה.

להרשמה, לבירור פרטים, לשאלות ולכל בעיה שהיא, נא לפנות לרכז הקורס, מיכאל גורודין: gorodinm@yahoo.com

בעת הפניה נא לציין: שם, דואל, טלפוןו גיל.

____________________________________________________

מפגשי הקורס יעסקו ב:

הנחיית משחקי תפקידים: כללי – הנחיית משחק, תפקידי המנחה והשחקן, שימוש בשיטה וקוביות, תיאור, אלתור, סוגי משחקים וסגנונות משחק, ניהול מצבי משחק אינטנסיביים (קרב).

הדרכה ועבודה עם ילדים: משמעת וסדר, עקרונות הדרכה בסיסיים, עבודה עם קבוצה גדולה, טכניקות בהדרכת משחק תפקידים, בעיות אפשריות והצעות לפתרון.

תכנון והכנה: סוגי פעילויות אפשריים, הכנה למפגש, תכנון שנתי, דינמיקה קבוצתית ותהליכים בקבוצה, הגדרת מטרות והתאמת אמצעי מימוש.

נושאים נוספים: עבודה במתנ"ס או בית ספר, גיוון תכנית ההדרכה, הצגת דוגמאות לפעילויות, משיכת ילדים לחוג.

____________________________________________________

הוראות הגעה: "פריק", מרכז וייצמן (רחוב וייצמן 14). המקום נמצא כ-5 דקות הליכה מתחת הרכבת מרכז (ארלוזורוב). הסניף צמוד לבית החולים איכילוב, על הרחוב המרכזי וייצמן. לידו עוברים קווי האוטובוס של חברת דן – 7,9,11,18,28,61,62,64,66,147,166. מצורפת מפה בהמשך.

____________________________________________________

שותפים ונותני חסות לקורס:

פריק, חנות למשחקים: http://www.freak.org.il/

פריק חנות למשחקים

פורסם ב10 ביולי 2007 בקטגוריה חדשות מסעירות על-ידי efrat | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer