על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 8 ליולי, 2009

09/07/2009

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל, שנערכה בתאריך:

 

נוכחים:

יו"ר העמותה: ערן מולוט

גזבר העמותה: גילי כהן ארזי

מזכיר העמותה: מיכאל גורודין

 

 

 

עדכונים:

          התקיימה פגישת עבודה בין הועד למנהלי כנס ביגור 10. נערך תיאום בין תכנית העבודה של מנהלי ביגור למטרות הועד.

          נפתחה ההרשמה לכנס גריפון. הועד מאחל לכנס בהצלחה.

          הסתיימה תחרות הכתיבה בנושא "בתי כלא" – התחרות הסתיימה בהצלחה רבה עם הגשות מצויינות. הועד מצפה לתחרות הבאה.

          פגישה ראשונה של צוות הכנסים החדש תיערך ב- 12 ליולי. המעוניינים להצטרף לצוות או להגיע ורק לשמוע ולהשמיע את דעתם בלי התחייבות – מוזמנים ליצור קשר עם יו"ר העמותה, ערן מולוט.

 

נושאי הדיון:

  1. קבלת חברים לעמותה: ערן אבירם התקבל כחבר עמותה.
  2. הצעת שינויים לתקנון העמותה: הועד עבר על הצעות שונות לשינוי שם, מטרות ותקנון העמותה. הוכנסו הצעות קונקרטיות שעלו בדיון בפורומים שנערך בנושא. כל ההצעות תפורסמנה בהודעה נפרדת. תכונס אסיפה שלא מן המניין על מנת להכריע בין ההצעות השונות. חברי עמותה בעלי הצעות נוספות מוזמנים לשלוח אותן למזכיר עד שבוע לפני מועד האסיפה.
  3. אסיפת עמותה שלא מן המניין תכונס ביום חמישי ה- 20 לאוגוסט. סדר היום יפורסם בהודעה נפרדת. בהתאם לתקנון העמותה, הצעות להוספת נושאים לסדר היום ניתן לשלוח למזכיר העמותה עד ה- 13 לאוגוסט בלבד.
  4. מכתב המלצה לחברות החוגים: הועד דן במכתב המלצה לחברות החוגים לאור הדיון שנערך בנושא. הוחלט כי העמותה תוציא מכתב שכזה בהתאם לקריטריונים והנהלים הבאים.
  5. מעבר אתר העמותה לשרת בתשלום: נכון להיום, אתר העמותה מתאכסן על שרת חינמי. משנשקלו מחדש הייתרונות למול החסרונות הטכניים של המצב הקיים, החליט הועד לפתוח בתהליך של העברת אתר העמותה לשרת עליו מתאכסן היום אתר "ביגור". הועד יחפש אדם בעל הכישורים הטכניים המתאימים לביצוע ההעברה.
  6. צורת העבודה בצוותים: הועד הצהיר על כוונתו לעבור לשיטה של עבודה בצוותי עבודה בתחומים שונים בעמותה. להלן החלטת הועד בנושא:
    1. הועד יכול לרכז את העבודה בתחום מסויים בידי צוות עבודה. לצוות כזה תהיה הסמכות לקבל החלטות אופרטיביות בתחום עליו הוא ממונה, בכפוף להחלטות הועד ותוך עדכון הועד בנושא. מינוי צוות זה יכול להיות קצוב בזמן.
    2. חברי הצוות יכולים לבחור את המבנה הארגוני שלהם, ובלבד שלכל צוות עבודה יהיה חבר שתפקידו איש הקשר של הצוות עם ועד.
    3. ועד רשאי בכל זמן לפזר צוות עבודה.
  7. הצעת תמחור לכנסים: הועד החל לדון בנושא. הנושא קשור קשר הדוק לסוגיית מועדון העמותה, המשך קיומו ומהותו. במהלך הדיון הועלו מספר חלופות להמשך פעילות מועדון. הצעות אלה תפורסמנה למטרת דיון. לאחר הדיון ינסח הועד הצעה שתובא בפני חברי העמותה ביחד עם ההצעה לשינוי בתקנון בישבה ב- 20 לאוגוסט.

 

 

 

מיכאל גורודין, מזכיר העמותה.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer