על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד האחווה 10 באוגוסט 2007

11/08/2007

פרוטוקול ישיבת ועד האחווה 10/8/07 נוכחים: כלל הוועד 

  1. עדכון מחסן: הועברה רשימה של ציוד אחוותי/עמותתי ואיפה הוא נמצא ליו"ר העמותה, בליווי רשימת נהלים לשימוש בציוד שיאוחסן בו והנחיות לא' מחסן, והצעת המחיר הנמוכה ביותר שקיבלנו. לאחר שיחה תוך כדי הפגישה עם יו"ר העמותה, אושרה רכישת מכולת אחסון ברעננה. גזבר האחווה יתפקד כא' מחסן עד סוף הקדנציה שלו, והתפקיד יעבור לגזבר הבא. אם לא יבחר גזבר בבחירות הבאות, הועד היוצא ימנה חבר מליאה לתפקיד.
    • אחריות גזבר האחווה לרכז את הציוד שנמצא אצל פעילים ולשנע אותו למחסן. כל הפעילים שברשותם ציוד אחוותי או עמותתי, אנא פנו לחברי הוועד כדי לעזור לנו לקצר את התהליך. 
  2. אייקון:  בהמשך לפניית הועד לפעילים מלפני כחודש, הועד רואה לנכון פעילות לארפים באייקון וישמח לשמוע הצעות קונקרטיות ובמהירות מכיוון שתוכניית אייקון נסגרת בימים הקרובים. הועד מקווה כי ימצא לאייקון לפחות משחק אחד בסדר גודל סביר.
  3. פעילויות עד כה ואפשרויות לפעילות עד סוף הקדנציה:
  • הוחלט לנסות לקדם כנס חד יומי בנושא מת"ח. הועד ידון עם המליאה בנושא בימים הקרובים. ויתכנס לישיבת ועד טלפונית ביום רביעי(15-8-07)
  • יועברו סדנאות של תחפושות נשקים.
  • משחקי קופסא יושלמו ויועברו למחסן.
  • הקרנה פרטית לפעילי האחווה של סרט monster camp אשר יוקרן באייקון. הסרט מתאר אירגון משחק גדול בארה"ב.
  • הועד רואה לנכון פעילות יזומה מטעם פעיליו וישמח לעודד רעיונות יצירתיים.
  1. האחווה לאן:

הועד מעוניין למצא את הקדנציה שלו ולבצע את כל האמור מעל. הועד ישמח אם הוא יקבל פניות רציניות מפעילי אחווה בנוגע לפעילויות גם אם הן לא פרי רעיונו של הועד.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer