על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד, 26 לאוגוסט, 2009

31/08/2009

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל, שנערכה בתאריך: 26.8.2009

 נוכחים:

יו"ר העמותה: ערן מולוט

גזבר העמותה: גילי כהן ארזי

מזכיר העמותה: מיכאל גורודין

 

 נושאי הדיון:

  1. קבלת חברים חדשים לעמותה: הוחלט לקבל את ליאת שחר כחברה בעמותה. אולם, היות וליאת משמשת כיו"ר עמותת "אגודה ישראלית למדע בדיוני ופנטזיה", ועקב הסמיכות לפסטיבל "אייקון 2009" – העלו חברי העמותה חשש, שעלולה להווצר מראית עין של ניגוד אינטרסים. הועד שוחח עם ליאת בנושא, והיא הסכימה שמראית עין שכזו אכן עלולה להווצר. על כן, ובהסתמך על החלטת הועד בנוגע לקבלת חברי עמותה בתקופה הסמוכה לבחירות, הוחלט כי ליאת מתקבלת כחברה בעמותה, אולם חברותה תיכנס לתוקף מייד עם סיומו של פסטיבל "אייקון 2009" – ה 11 לאוקטובר 2009.
  2. אסיפת העמותה: באסיפת העמותה האחרונה, החליטו חברי העמותה לדחות את ההצעות לשינוי בסעיפים 1 ג ו- 1 ו בתקנון העמותה, הדנים בקבלת חברים חדשים לעמותה וסיום חברותם בה, לדיון נוסף. שני הסעיפים ייפתחו שוב לדיון, וחברי העמותה יוכלו להציע חלופות. ישיבת עמותה בה תתקבל החלטה בנוגע לשני הסעיפים נקבעה ליום חמישי, 17 לספטמבר 2009, בשעה 20:00. הודעה על מיקום הישיבה תימסר בנפרד.

 

מיכאל גורודין, מזכיר העמותה.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer