על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד, 8 לספטמבר, 2009

09/09/2009

פרוטוקול ישיבת ועד, 8 לספטמבר 2009.

נוכחים: חברי הועד ערן מולוט, גילי כהן- ארזי, מיכאל גורודין.
אחראי מועדון העמותה: יבגני רזניקוב.

עדכונים:
א. טרם התקיימה פגישת סיכום לכנס גרגויל לסיכום הכנס שהיה ותכנון והיערכות לכנסים הבאים.

ב. התקבלה פניה מדניאל גינת לסיוע של העמותה בתחומים שונים של ארגון משחק חי – בעיקר בהיבטי ביטוח ואישורים מול הרשויות. אנו נשמח לעזור בנושא. גילי כהן – ארזי היא חברת הועד שתעבוד מול מארגני המשחק.

ג. מנהל חנות "טקטיקה" פנה לעמותה ואמר כי אין לחנות עוד אפשרות לארח את ספריית ההשאלה של העמותה. על כן, יש למצוא מקום חדש לספריה.

נושאי הדיון

1. התקבלה בקשה לרכישת ספר מספריית ההשאלה. על כן, ערך הועד דיון עקרוני בשאלה. היות ומהות הספריה היא לאפשר גישה לספרים ישנים שלא ניתן או קשה לרכוש אותם היום, וכיוון שהספרים נתרמו לספריה למטרות השאלה בלבד – לא תתאפשר מכירת ספרים מהספריה.

2. בקשתם של שחר לנגבהיים ואיתמר קרביאן כי העמותה תממן רכישת בד למטרת תפירת גלימות. הגלימות תשמשנה כתחפושות לשחקנים ב"פאבקון" הקרוב שייערך במסגרת "אייקון 2009", ולאחר מכן תישארנה ברשות העמותה כרכוש העמותה. התשלום יהיה על הבד בלבד, כשהתפירה תיעשה ע"י מתנדבים. הוחלט לאשר את רכישת הבד, ולהקצות לכך תקציב של עד 1000 ש"ח.

3. מועדון העמותה: בעקבות ישיבת העמותה הקודמת, הסמיכו חברי העמותה בהחלטת עמותה את הועד לקבל החלטה על שינוי אופי ופני מועדון העמותה. נערך דיון בנושא, ונבחנו ההצעות השונות שהוצעו לקראת הדיון במליאת העמותה. הבעיה המרכזית נובעת מכך שבשנים האחרונות הפך מועדון העמותה הלכה למעשה למועדון הנחות, ולא למועדון חברים. המועדון בתשלום לא משך קהל חדש, וההצעות השונות לשינוי הדגישו את הצורך במועדון שיוכל לפנות לקהלים רחבים יותר, ועל כן נדרש להיות ללא תשלום לחבריו. לאחר דיון עם אחראי המועדון, הוחלט על שינוי מועדון העמותה, בהתאם לקוים המנחים הבאים:
א. ההרשמה למועדון וקבלת כרטיס תהיה בחינם.
ב. תנאי להרשמה יהיה השארת פרטי התקשרות (דואל).
ג. הנרשמים יקבלו עדכון דואל חודשי בתחום משחקי התפקידים.
ד. בעלי הכרטיס יהיו זכאים להנחה בכל אירוע מתומחר, המאורגן ישירות ע"י העמותה.
ה. בעלי הכרטיס יקבלו מפעם לפעם הטבות ומוצרים נוספים ללא תוספת תשלום.

השינויים מתוכננים להיכנס לתוקף ב"אייקון 2009". עד אז, לא יתבצע רישום חברי מועדון חדשים. בתקופה זו יגבש הועד עם  אחראי המועדון את הפרטים הסופיים של הצעדים הדרושים על מנת ליישם את השינויים הללו. בכל מקרה, חברי מועדון קיימים ימשיכו להינות מההטבות הקיימות, כולל הנחה מעבר לזו שתינתן למועדון החינמי, וזאת עד תום חברותם הנוכחית במועדון, או עד קבלת החזר כספי מלא של דמי החברות ששילמו. היעד להשלמת התהליך כולו הוא כנס ביגור 10.

מיכאל גורודין,
מזכיר העמותה.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer