העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
המפלצות שבינינו -טיוטה

המפלצות שבינינו
המפלצות שבינינו הוא משחק פעולה עם רגעי דרמה ושאלות מוסריות. המשחק מבוסס באופן רופף על עלילת הסרט "אפוקליפסה עכשיו" ומטרתו היא להציג מלחמה בין שני צדדים לכאורה ברורים מוסרית – בני אדם ומפלצות – באופן אפור מוסרית. מטרת המנחה היא לדמות את האינטנסיביות של הקרבות ולהשתמש בלחץ הזה כדי להעביר את הבחירות המוסריות באופן חלק ולא מורגש.

המשחק מחולק לתמונות שונות, כאשר כל תמונה מסתיימת בבחירה מוסרית שהדמויות צריכות לעשות. אחרי ביצוע הבחירה הדמויות ימשיכו הלאה והסצנה תעבור לסצנה קצרה, המתארת את תוצאות כל החלטה. בנוסף, כל החלטה תשפיע על המשך המשחק ועל יחסם של גורמים בעולם המשחק כלפי הדמויות.

הרקע
בשנת 2020, עם פיתוח מאגרים ביומטריים ומאגרי דנ"א ברוב מדינות העולם המערבי, התגלה "גזע" חדש של בני אדם. מבחוץ הם נראו כמו בני אדם, אך מבחינה גנטית הם היו מאוד שונים, ובזמן שהם יכלו להתרבות עם בני אדם, הצאצא תמיד היה מהגזע האחר. בתחילה לא נמצאו כל הבדלים מלבד המבנה הגנטי התמוה ומדענים ראו את  העניין כאתגר אינטלקטואלי בלבד, אך תוך שנתיים כבר החלו לקשר בין המבנה החריג לבין מקרים של מבנה גופני שונה – איבריים פנימיים מעוותים, שרירים מכווצים ושאר עיוותים מוזרים.
התיאורים היו חלקיים ולא אמינים, אבל בציבור נתפס שיש מפלצות – הן מסוגלות לשנות צורה, להפריש רעלים, להשתלט על מוחות – זו הייתה חזרה לימי האגדות והפחד. הרוב המוחלט של הציבור לא ידע מה הן מפלצות, מה מבדיל אותן מבני אדם, אבל גל של פחד אחז בציבור.

בשנים האחרונות בדיקות גנטיות ארוכות מאפשרות לזהות מפלצות, ובדיקות דם מסוגלות לזהות אנשים שהשתמשו ביכולות המפלצתיות בזמן האחרון. עקב דרישת הציבור, בדיקות כאלה מתבצעות על ימין ועל שמאל. אנשים עוזבים את העולם המערבי – חלקם אומרים שהם מתנגדים למשטר הדיקטטורי שנוצר, על אחרים אומרים שהם מפלצות שבורחות מהצדק. על מדינות העולם השני והשלישי מוטל לחץ בינלאומי עז לבצע בדיקות ולהלחם במפלצות שמגיעות אל גבולן והמקום האחרון שנותר להן הוא גושי הטבע הבלתי נשלטים – כדוגמת אגן האמזונס. לאחרונה הקריאות בציבור להלחם באויב שמחכה בחוץ גברו, וברית מדינות מערביות שולחת כוחות צבאיים לכל איזור בו ידוע שיש ריכוזים גבוהים של מפלצות.

דגש: כמעט אף אחד ברחבי העולם, בטח שלא הדמויות, ראה מפלצות אמיתיות. מפלצות הן אחת ממיליון. הדמויות אומנו כחיילים רגילים ולכן לא תודרכו על מפלצות. בהתאם, הדמויות יודעות עליהן יותר משמועות ופחות ידע אמיתי ומבוסס.
האמת על המפלצות היא שאין כלל עקבי. כולן נראות כמו אנשים רגילים ומתנהגות כמו אנשים, אבל לכל אחת יש משהו שונה. חלקן מסוגלות לשנות צורה לחיה מפלצתית, חלקן מסוגלות לירוק רעל, לחלקן יש איברים נסתרים ועוד, ועוד.

הדמויות
כל הדמויות הן חיילים טריים באיחוד הכוחות הבין-לאומי, מחטיבת הכוחות המיוחדים 6343. הן צעירות ועדיין לא ראו קרבות, חלקן נלהבות יותר למערכה וחלקן פחות. כולן באות מרקע יחסית עני, כי אלה האנשים שהולכים לצבא ברוב המדינות.  הדמויות הן חוליה עם התפקידים הבאים: מפקד, קשר/קלע, חובש, מקלען ומטוליסט. אם אין חמישה שחקנים יש לחלק את הדמויות על פי הסדר הזה.

כל תמונה במשחק מחולקת לכמה קטגוריות:
תקציר: תקציר אירועי התמונה
מטרה: מטרת המנחה בתמונה
הקדמה: מה שהמנחה מתאר לפני שהוא נותן לשחקנים את השליטה בדמויות
התחלה:נקודת ההתחלה של הדמויות בתמונה
תוכן: מה קורה בתמונה
הלימוד: בכל תמונה הדמויות לומדות משהו חדש, שישנה אותן.
בעיות: בעיות שעלולות לצוץ במהלך הרצת התמונה וכיצד יש להתמודד איתן
סופים: סופים אפשריים לתמונה.

סצנות מעבר – בין סצנה לסצנה יש תמונות מעבר קצרות. הן לא הכרחיות לאווירה, אלא רק מיועדות למלא זמן ולהוסיף אווירה. השימוש בהן הוא לשיקולכם.

עצות הנחיה כלליות:
א.    האריכו בתיאורי הג'ונגל. הסבך, הירוק, קולות החיים מסביב. זה מאפשר לכם לתת למשחק קצב איטי שישבר בקטעי הפעולות. זה מדגיש את אווירת הזרות – המקום נראה יפה, אך החיילים סובלים מהלחות, מהיתושים, מחוסר הוודאות, וזה מחזק את תחושת הזרות שלהם. זה גם מאפשר לכם להאריך את המשחק אם אתם מריצים את העיקר מהר מדי.
ב.    הפעולה צריכה להיות מהירה ואכזרית, וכדאי להכריז על זה כבר בתחילת המשחק. אם יורים על הדמויות, הן יצטרכו למצוא מחסה, אחרת הן יפגעו. מי שמשתמש בחומרי נפץ יגרום לסביבה לקרוס ולבעור. הכל גדול, מהיר ואלים. אל תפחדו לפצוע דמויות מוקדם – אם אלו לא פציעות חמורות מדי זה ילמד את השחקנים שאסור לזלזל בלחימה ולהיות זהירים יותר בהמשך. גם זהירות היא בחירה עליה משלמים במשחק הזה.
ג.    לחץ זמן. כל אחת מההחלטות שהשחקנים צריכים לעשות מותנית בזמן, וכל הדיונים על כל החלטה מתרחשים בזמן אמת במשחק. אם הדמויות לא יפעלו מהר, המצבים תמיד יהיו קשים יותר, אפשר לאחר את המועד וצריך להבהיר להם את זה.
ד.    לא לתת לדמויות להתפצל. חשוב להבהיר שהן יחידה צבאית, עם מפקד ופקודות עקביות. מי שהולך לבד בג'ונגל יותקף או יאבד את דרכו.

שיטה:

הסבר מהיר על מונחים צבאיים:

בכתיבת המשחק השתמשתי בכמה סדרי גודל צבאיים – חוליה (חמישה חיילים), מחלקה (כשלושים איש) ופלוגה (כמאה ועשרים איש). אין צורך להיות צמודים לפירוש הזה, הוא לא מדויק אלא רק נועד לתת סדרי גודל לכמות הנוכחים בסצנה.
קשר עם הבסיס וכוחות אחרים – הדמויות נושאות עליהן מכשיר קשר קצר טווח ומכשיר קשר ארוך טווח. קצר הטווח מסוגל לתקשר רק עם הכוחות שבסביבה הישירה – קילומטרים ספורים באוויר פתוח, פחות בסבך. מכשיר הקשר ארוך הטווח מתפקד בשני אופנים – הוא מסוגל לקלוט אות בקשת קשר באופן סביל, וכאשר פורסים אותו ואת האנטנה הענקית שלו, הוא מאפשר תקשורת עם הבסיס.
מטרת מערכת הקשר הזו היא למנוע מהדמויות קשר עם גורמים חיצוניים. כל ניסיון תקשורת יהיה מקוטע וקשה קליטה, כדי לעודד את השחקנים להחליט החלטות לבד, בלי תמיכה מהבסיס.

האויב:
לאורך המשחק רוב האויבים יהיו חיילים פשוטים – לוחמי גרילה, אינדיאנים וחיילים. בתחילה הציוד מיושן ומתוחזק גרוע – קלאצ'ניקובים ישנים ורימונים חלודים, אבל ככל שהסצנות מתקדמות האויבים ישיגו נשקים יותר מתקדמים – הציוד של הפלוגה שערקה, השלל מהמחלק שהותקפה, ועוד.
כמעט בכל קרב יופיעו מפלצות, והן פתוחות לפירושכם. המפלצות הן 'קרבות הבוס' של כל סצנה וצריכות להיות מרשימות, מאיימות ומגוונות. הן צריכות להתאים לסגנון הקרב של כל סצנה ולמה שקרה שם. אני מליץ על המצאת מאגר מפלצות והתאמתו לכל תמונה ותמונה.
כפי שיתברר בסצנה הרביעית, לדם המפלצות יש השפעות הזייתיות קלות. אחרי כל פעם שהורגים מפלצת, הדגישו את העובדה שבסוף הקרב תחושת הזמן קצת מתעמעמת, הנוף נראה קצת שונה – אל תבהירו שזו תופעה של הזיה, אלא פשוט שנו קלות את סגנון התיאור שלכם.

הדרדרות הדמויות:
בנוסף, המשחק מכיל מוטיב של התדררדרות הדמויות – הן הולכות ונהיות מכוערות ולומדות כישורים שיעזרו באופן מגעיל – הן מאבדות צלם אנוש מבחינת מראה והתנהגות. אם הדמויות בוחרות להתנהג כמו שמלמדים אותם, הדגש את העובדה שזה מספק להן יתרון. אם הן נרתעות מהמעשים המתועבים האלה, הראה כיצד אחרים עושים זאת וזה מועיל להם.

1.    כיסוי בבוץ על מנת להסוות את עצמן
2.    לשרוף את האויב
3.    ירי על מנת לפצוע בצורה נוראית
4.    דם מפלצות כסם הזיה
5.    אכילת הלב כדי לקבל את הכוח של היריב

תקציר המשחק:
מערכה ראשונה – הג'ונגל

סצנת פתיחה
הדמויות נוחתות במהלך מתקפה של כוחות הגרילה. על הדמויות להתאושש, להתארגן ולעזור להדוף את המתקפה.

סצנה ראשונה
הדמויות מתחילות את הסיור בג'ונגל, נתקלות בחוליה אחרת, נעות יחד איתה ונתקלות בכפר אינדיאני. מפקד החוליה השנייה רוצה לעבור בכפר ולתחקר את תושביו. מעשית, אין לו מושג מה לעשות, והוא הולך להגיב בצורה חשדנית לכל מה שיקרה בכפר.

סצנת מעבר
הדמויות נעות בג'ונגל כשמלמעלה נשמע רעש מטוסים ושריקה חדה. המטוסים מפילים פצצות תבערה והיער מסביב מתחיל לבעור. זו הפצצה בקנה מידה קטן והדמויות יברחו מהאיזור הבוער במהירות. ריח הדלק הבוער ידבוק בהן במשך זמן. הסיבה להפצצה לא תתגלה בהמשך המשחק.

מערכה שנייה – הנהר

סצנה שנייה
הדמויות מקבלות דיווח על פלוגה שערקה, ופקודה לחבור לסירת סיור ולשוט במעלה הנהר כדי לאתר אותה ולהכווין כוחות נוספים להשמיד אותה. הפקודה אומרת לחוליה לנוע לנהר במהירות האפשרית, אך בדרך מקבלים דיווח על יחידה שמותקפת בסביבה. על הדמויות להחליט אם לסייע למותקפים, או להמשיך לנוע לעבר הנהר ולהתעלם מהלחימה.

סצנת מעבר
הדמויות עוברות ליד גופות של כמה חיילים, עם הציוד מוטל מסביבן. הגופות מכוסות בנמלי אש.

אם הזמן מספיק, זו נקודה מוצלחת להפסקה.

סצנה שלישית
בזמן ההפלגה על הנהר, הספינה מותקפת.

סצנת מעבר
הספינה מגיעה לנקודה בנהר שמלאה בגופות צפות, חלקן חרוכות. רובן של בני אדם – לא חיילים, אלא ילידים ואזרחים – וכמה חיות. השיט איטי והקברניט שולח את הדמויות עם מקלות ארוכים לחזית הספינה לפנות את הדרך.

מערכה שלישית – הפירמידה

סצנה רביעית
הדמויות יורדות מהספינה ומתחילות לנוע בשפך הנהר. הן יתקלו בסיורים של הפלוגה וישבו.

סצנת מעבר
השובים והדמויות עוברים דרך הג'ונגל,

סצנה חמישית
מגיעים לכפר הפליטים, פוגשים את מפקד הפלוגה שערקה ומדברים איתו. המפקד עורף את ראש הקברניט ואוכל את ליבו. הכפר מופצץ מהאוויר ומותקף.

סצנה שישית
נכנסים לפירמידה, ומסתובבים בו בין מפלצות ושורדים אחרים. כולם משתמשים בטריקים הכי מלוכלכים כדי לשרוד – ואם הדמויות לא יעשו את זה גם, הן ימותו.

סיום
הדמויות יוצאות מהמקדש ומתעמתות עם הכוחות שתקפו את הכפר.

תחילת המשחק
הסבר לשחקנים על העולם וההתפתחויות. ענה על כל השאלות שלהם והבהר שלא יהיה זמן לשאלות נוספות בהמשך המשחק. השחקנים צריכים לדעת מי הדמויות שלהם, מדוע הן יוצאות למלחמה, מה אנשים חושבים שהמפלצות הן ולמה הם מפחדים מהם, למה יש לחימה באמזונס, מי הכוחות שנלחמים שם ואיך הציוד שלהם פועל.

מערכה ראשונה – הג'ונגל

סצנת פתיחה
תקציר: הדמויות נוחתות במהלך מתקפה של כוחות הגרילה. על הדמויות להתאושש, להתארגן ולעזור להדוף את המתקפה.
מטרה: מטרת הסצנה היא להכתיב את טון הקרבות בהמשך המשחק – כאוטי, בלי לדעת מי נלחם במי ולמה.
הקדמה: הדמויות יושבות במטוס מטען עמוס לעייפה בחיילים. הן אחרי טיסה של כעשר שעות ועייפות, כל הגוף כואב מהישיבה במטוס הצפוף, כשכל הציוד מתחת לרגליים ומחכות להגעה לבסיס. המטוס מתכונן לנחיתה, פונה ונשמע פיצוץ מצד שמאל שלו. המטוס פונה על צידו ומתרסק על הקרקע. כל האורות במטוס נכבים ומתחילה מהומה.
התחלה: הדמויות נמצאות על המטוס, חגורות למושבים שלהן. מכיוון שהמטוס התרסק על צידו, הן בעצם תלויות מהתקרה. בחוץ נשמעים פיצוצים ויריות, ובתוך המטוס יש את הפצועים וההרוגים מההתרסקות.
תוכן: המחנה נמצא תחת מתקפה, ובתוך המטוס אין מישהו שמארגן את החיילים, שרובם פצועים במידת חומרה זו או אחרת. הדמויות רק חבולות, ויכולות להשאר במטוס ולטפל בפצועים, אבל הן יכולות גם לצאת החוצה ולעזור במגננה. בחוץ נוחתות פצצות מרגמה ואנשים מתרוצצים מפה לשם. עמדות היקפיות של הבסיס יורות אל עבר הג'ונגל שמקיף אותו. טילים פוגעות בעמדות והן עולות באש, בזמן שחיילים מסתערים לג'ונגל. הדמויות יכולות לעזור בהגנת הבסיס או להיות מאלו שממש מסתערים אל תוך הג'ונגל. בעמדות ההגנה הדמויות ירו באופן די עיוור, ואם הן יכנסו לג'ונגל הן גם יתקשו להפריד בין אויב לידיד. כך או אחרת, בכל בחירה שהדמויות יעשו, הלחימה תהיה עיוורת, תזזיתית ומפחידה.
בעיות: אם השחקנים לא לוקחים יוזמה ופועלים בלי פקודות, אפשר להכניס קצין שיתאושש ויתחיל לפזר פקודות. עדיף לא להרגיל את השחקנים לפקודות, ופשוט להבהיר להם שהם צריכים לעשות משהו – המטוס יתחיל לעלות באש ויכריח אותם לצאת ממנו, פגזים פוגעים בו כל הזמן והוא ממשיך להטלטל ויהפוך למקום שבטוח שאל כדאי להשאר בו. בנוסף, כדאי להמנע מכך שהדמויות יתפצלו – צריך להבהיר לשחקן שמשחק את מפקד החוליה שזו אחריותו לשמור על אחידות בכוחות.
סופים: לאחר מספר דקות וכאשר אתה מרגיש שאין משהו להוסיף, מטוסים יפציצו את הג'ונגל בנאפלאם והמתקפה תסתיים. אם הדמויות הן מאלו שהסתערו אל תוך הג'ונגל, הפצצות יתפוצצו מסביבן. אם הן בעומק הג'ונגל אפשר יהיה להתחיל את הסצנה הבאה כבר מכאן ולוותר על התדריך, ואם הן נשארו בבסיס הכוחות יתארגנו, הדמויות ינוחו ויעברו לתדריך בסצנה הבאה.

סצנה ראשונה
תקציר: הדמויות מתחילות את הסיור בג'ונגל, נתקלות בחוליה אחרת, נעות יחד איתה ונתקלות בכפר אינדיאני. מפקד החוליה השנייה רוצה לעבור בכפר ולתחקר את תושביו. מעשית, אין לו מושג מה לעשות, והוא הולך להגיב בצורה חשדנית לכל מה שיקרה בכפר.
מטרה: מטרת הסצנה היא להביא לדילמה המוסרית הראשונה ולראות כיצד השחקנים מתמודדים עם קבלת החלטות על בסיס מידע חלקי ולחץ חיצוני.
הקדמה: הדמויות בג'ונגל. אם הן הסתערו לתוכו בתחילת המשחק, אז זה מייד אחרי תמונת הפתיחה. אם לא, זה אחרי מנוחה ותדריך. המשימה, בין אם התקבלה בתדריך ובין אם נמסרה בקשר, היא לסייר ולמצוא את הבסיסים הקדמיים מהם יצאה ההתקפה.
התחלה: הדמויות נעות בג'ונגל. יש מפה, אבל קשה מאוד לנווט על פיה. יש קשר חלקי עם יחידות אחרות, אבל הוא חלקי, מקוטע וממש לא ברור אם מי מסביב ואיפה. לאחר כשעה של סיור, החוליה תתקל בקבוצת אנשים לא מזוהה, היא החוליה השנייה, ועלול להתחיל קרב יריות.
תוכן: אם מתחיל קרב יריות, הוא צריך להסתיים מהר – אם הם לא יגלו שהם יורים על כוחות ידידותיים, יצעקו להם מהצד השני להפסיק לירות. הם יחברו למפקד החוליה ויגלו שהם לא מתואמים לגבי איזורים – או שהם עמוק יותר בג'ונגל שהם חשבו, או שהחוליה השנייה טעתה בניווט. אם הם יחליטו לנוע ביחד, הם יגיעו לכפר, אם הם יחליטו לנוע בנפרד, כעבור חצי שעה הם יקבלו דיווח ברדיו מהחוליה השנייה עם בקשה לחבור אליהם.
החוליה השנייה נתקלה בכפר אינדיאני נידח, בקתות קש ובוץ ואנשים ערומים, נראה כמו כפר שכמעט ולא היה בקשר עם העולם החיצון אי פעם. מפקד החוליה מחליט שצריך לעבור בבקתות ולבדוק אם יש שם מאגרי נשק, ורוצה שחוליה נוספת תסייע ותאבטח אותו בזמן הזה.
אם הדמויות לא מצטרפות לאבטח אותו, כעבור זמן קצר הן ישמעו צרחות בקשר ואם הן יחזרו לכפר הן ימצאו אותו שומם, ואת הגופות המשוסעות של החוליה שהם נטשו. בכפר הסתתרה מפלצת וחיסלה את כולם, והילידים ברחו.
אם הדמויות מצטרפות לחולייה השנייה, הן יתבקשו לשמור עליה בזמן שהיא עוברת דרך הכפר. התיאור הבא הוא מה קורה אם הדמויות לא מתערבות לאורך כל הדרך. זה כפר קטן, גרים בו כארבעים איש במספר בקתות מטות לנפול, והחוליה תעבור דרכו במהירות. בתחילה, אנשי הכפר ידחפו הצידה בזמן שהחוליה תעבור, ועקב מחסור בשפה משותפת לא ידברו עם החיילים. המפקד יתנהג בגסות, ידחוף את הילידים הצידה ויתפרץ לבקתות ויהפוך אותן.
כשהם יתקרבו לאחת הבקתות האחרונות ינסו לעצור אותם. כמה מגברי הכפר יעמדו מול הבקתה ולא ירשו לחיילים לעבור. יתפתח קרב צעקות, למרות ששני הצדדים לא מבינים האחד את השני, ואז מפקד החוליה ירה בגברים ויתפרץ לבקתה. הדמויות לא יראו זאת, אבל בתוך הבקתה יושבת אישה הרה על מרבד – המפקד יזיז אותה הצידה בגסות ויציץ מתחת למרבד, ימצא שם אדם מתחבא ויגרור אותו למרכז הכפר. שם הוא ינסה לתחקר אותו, אך מהר האדם ישנה צורה למפלצת עם חצורה אנושית ועור לטאי ויהרוג את המפקד, ויתחיל לתקוף את החיילים בזמן שהכפריים מתפזרים. במהלך סצנת הקרב בין החוליות למפלצת גרום כמה שיותר נזק לכפר.
הלימוד: לפני שהן מתקרבות לכפר, מפקד החולייה השנייה מסביר איך הדמויות לא איתרו את החולייה – היא מכוסה בבוץ ומוסווית בשטח. אם הדמויות יעשו זאת בהמשך הן יהיו מוסוות טוב יותר, אך זה יקשה על שימוש בכלים ויפגע ביעילות שלהם בטווח הארוך.
בעיות: יכול להיות שהדמויות לא יפסיקו לירות על החוליה השנייה גם כשיצעקו להם וגם כשיפסיקו את הירי מהצד השני. אם הדמויות ייפגעו, יכול להיות שהן ירצו לחזור לבסיס ולהתאושש. במקרה הזה, הפקודות מתחילת הסצנה הבאה יגיעו בקשר ויגידו להן לחבור על הנהר לספינה, שם הן יקבלו טיפול רפואי.
סופים:
אם הדמויות לא סייעו לחוליה השנייה, היא תטבח. אם הן יעמדו בצד לאורך כל מה שתואר קודם, הסצנה תסתיים בסוף הקרב – מי ששרד, שרד. ככלל, החוליה השנייה לא תביס את המפלצת בלי סיוע, מפני שהיא מהירה וחזקה, והחיילים יהיו בטווח קצר ממנה. התערבות הדמויות תוכל להציל את כל החוליה השנייה אם תגיע מוקדם, או אף אחד אם תחל מאוחר מדי. זכור כמה חיילים ניצלו מהחוליה השנייה, ולאחר שהחוליות עוזבות את האיזור, תאר כיצד בני הכפר מביטים על הכפר ההרוס, מוצאים חניתות ויוצאים בעקבות הדמויות. הם יסייעו לתוקפי המחלקה בסצנה הבאה.
אם הדמויות מונעות ממפקד החולייה השנייה להכנס לבקתה או משכנעות אותו שלא צריך, או לא להציץ מתחת למרבד, אז לאחר שהחוליות עוזבות את האיזור תאר לשחקנים כיצד אותו אדם מתגנב אל מחוץ לכפר, משנה צורה לנחש אנאקונדה ונכנס לנהר. הנחש יופיע שוב, כשהדמויות ישוטו על הנהר.
אם הדמויות לא באו לסייע לחוליה השנייה ולא חזרו לכפר, הן ישמעו צרחות בקשר ולאחר מכן יש לתאר להם שוב את הנחש שזוחל לנהר.

סצנת מעבר
הדמויות נעות בג'ונגל כשמלמעלה נשמע רעש מטוסים ושריקה חדה. המטוסים מפילים פצצות תבערה והיער מסביב מתחיל לבעור. זו הפצצה בקנה מידה קטן והדמויות יברחו מהאיזור הבוער במהירות. ריח הדלק הבוער ידבוק בהן במשך זמן. הסיבה להפצצה לא תתגלה בהמשך המשחק.

מערכה שנייה – הנהר

סצנה שנייה
תקציר: הדמויות מקבלות דיווח על פלוגה שערקה, ופקודה לחבור לסירת סיור ולשוט במעלה הנהר כדי לאתר אותה ולהכווין כוחות נוספים להשמיד אותה. הפקודה אומרת לחוליה לנוע לנהר במהירות האפשרית, אך בדרך מקבלים דיווח על יחידה שמותקפת בסביבה. על הדמויות להחליט אם לסייע למותקפים, או להמשיך לנוע לעבר הנהר ולהתעלם מהלחימה.
מטרה: מטרת הסצנה היא להביא להחלטה הראשונה שלחלוטין של השחקנים, בלי השפעה חיצונית ישירה מלבד לחץ זמן.
הקדמה: הדמויות מקבלות פקודה במכשיר הקשר החזק למצוא עמדת קליטה. אם עדיין לא הסברת כיצד פועלים מכשירי הקשר, צריך להסביר שצריך למצוא איזור גבוה ומוגן לפרוס בו אנטנה גבוהה ובולטת. תן לשחקנים לפתור את הבעיה – יכול להיות שהם יחפשו גבעה גבוהה, או יטפסו ויתקינו עמדה על צמרת של עץ, או כל פתרון אחר, זו לא צריכה להיות בעיה משמעותית. אחרי שהאנטנה נפרשת, הדמויות יהיו בקשר עם המפקדה, שתבקש מהן דיווח מצב ואז תפקוד עליהן לנוע לכיוון הנהר ("על פי מערכת הזיהוי הלווינית, היישר צפונה מכם") במהירות האפשרית, כדי לחבור לסירת סיור ולנוע במעלה הנהר, כדי לאתר פלוגה שערקה, במטרה להכווין תקיפה מסודרת עליה. עם ההגעה לנהר על הדמויות ליצור קשר עם הספינה ואם הן לא מצליחות להשתמש במכשיר הקשר, לשגר זיקוק. המשימה מסווגת ואסור לחלוק אותה עם כוחות נוספים. אם המפקדה תשאל על כך, אז כן, יש כוחות נוספים שיסיירו במקביל לדמויות. המפקדה לא תתווכח עם הדמויות, ויובהר להן שזו פקודה מחייבת ושאין להן ברירה.
התחלה: הדמויות נעות לעבר הנהר. שוב, תיאור התנועה בסבך, הצפיפות. הפעם הסימן הראשון לכך שמשהו לא בסדר הוא השתתקות של כל החיות מסביב, לאחר מכן שריקה קצרה ואז פיצוץ במרחק כקילומטר מהם. קולות קרב רחוק, שריקה נוספת ונור נדלק. כמה שניות לאחר מכן, קריאות עזרה בקשר.
תוכן: הדמויות עוברות ליד שביל יחסית פנוי ומוצאות שרידים של מספר כלי רכב באיזור המתקפה.
במהלך הסצנה הזו הדמויות יצטרכו להתמודד עם קרב שמתרחש במרחק התערבות מהן. אם הן נעות לכיוון הקרב, הן יאגפו כמה אינדיאנים חמושים ברובים ישנים שנעים לכיוון הקרב וסביר שיחסלו אותם במהירות. לאחר מכן הן יקבלו פקודה ליצור קשר בקשר ארוך הטווח – אם הן יעצרו ליצור קשר הן יקבלו פקודה להמשיך ולנוע ולהתעלם. גם אם הן לא יצייתו לפקודה הקרב כבר יהיה בשלביו האחרונים – העיכוב היה בעוכריהם.
ככל שהן יתקרבו לקרב הם יתקלו בכוחות צפופים יותר ויותר, עד שהן יבקיעו את דרכן אל המחלקה המותקפת. המחלקה יצרה איזור מגננה – עיגול מכותר, עם מוקשים ומסתור, ממנו הם יורים לעבר הכוחות המקיפים אותם, אך שתי מפלצות (מה שבא לכם – אני כנראה אשתמש בעוד איש לטאה ובמה שנראה כערימת בוץ בדמות אדם, שלא מושפעת מכדורים ומאכלת את מה שהיא נוגעת בו) פורצות את המגנן, והן מהוות את האתגר העיקרי בסצנת הקרב הזו.
אם הדמויות לא נעות לעבר הקרב, הן יקלטו בקשר מספר בקשות לעזרה ותוך כדי יתקלו בעוד לוחמי גרילה שנעים לעבר הקרב. זרימת האויב מבהירה שהחוליה אינה המטרה ושהקרב הוא מוקד תנועת ותשומת ליבו של האויב באיזור.
הלימוד: לשרוף את האויב. אם הדמויות יחברו למחלקה המותקפת הן יראו כיצד המחלקה מפעילה מלכודות עם פחי דלק מהג'יפים הפגועים – כיצד הם יורים קליעים בוערים בפחים מוסתרים, או ממש זורקים פחים על אויבים מסתערים, כך שהדלק מתפוצץ ושורף את מי שבסביבתו. אם המחלקה תשרוד עד אחרי הקרב והדמויות יספרו שהן הולכות לשוט על הנהר, המפקד יציין שזו טקטיקה מוצלחת במיוחד על מים – הדלק צף על המים ושורף את כל מי ששוחה.
בעיות: אם הדמויות מתחילות להתווכח, בנקודה הזו זה בעייתי. לחץ הזמן משפיע על כל בחירה שהן יעשו, ואם הן יתעכבו יותר מדי הן יצאו קרחות מכאן ומכאן.
סופים: אם הדמויות עצרו לסייע למחלקה, היא תעזור להן לפלס את דרכן לנהר, אך יש לתאר כיצד האויב השתמש בזמן הנוסף כדי להכין להן מלכודת על הנהר – מחסום מבולי עץ.
אם הדמויות לא עצרו לסייע, המחלקה תטבח אך הן יגיעו לנהר בלי לפגוש אויבים נוספים. במהלך הקרב על הנהר יתקפו אותן לוחמים עם הציוד של המחלקה, והקרב יהיה קשה יותר.

סצנת מעבר
הדמויות עוברות ליד גופות של כמה חיילים, עם הציוד מוטל מסביבן. הגופות מכוסות בנמלי אש.

אם הזמן מספיק, זו נקודה מוצלחת להפסקה.

סצנה שלישית
תקציר: בזמן ההפלגה על הנהר, הספינה מותקפת.
מטרה: הסצנה הזו היא סצנת פעולה פשוטה. קרב גדול, כלי נשק גדולים, הרבה אויבים. בסצנה יופיעו כמה מהתוצאות של ההחלטות שנעשו לפני כן. לפני הסצנה יורד הלילה והדמויות יעברו למערכות ראיית לילה. הדגש את צבעי הירוק-על-רקע-שחור, כיצד יריות ופיצוצים יוצרים הילה שנשארת ואת שאר ההשפעות הראייתיות של זה.
הקדמה: הדמויות יגיעו לשפך הנהר, שם הן יבצעו את ההוראות ובמהירות ימצאו את הספינה או שהיא תמצא אותן. זו ספינת סיור קלה, מצוידת בכמה עמדות נשקים וארבעה אנשי צוות. הקברניט על הספינה יציג את עצמו כפיליפס ולא יראה מרוצה מנוכחות הדמויות. אם הוא ישאל על כך, הוא יבהיר שהמשימה מסכנת את הספינה באיזור לא נוח וקשה להגנה, ושהוא מפקפק שיצא ממנה טוב. הוא לא יודע לאיזו מטרה הספינה נעה וינסה להוציא את זה מהדמויות. הספינה תחל את השיט במעלה הנהר.
התחלה: הדמויות על הספינה. זה רגע המנוחה הראשון שלהם מאז תחילת המשחק. תן לדמויות קצת להרגע, אולי לדבר בינן לבינן. קח חמש דקות, תן למתח לרדת. אז – מתח חצים וירי משתי הגדות. אם הדמויות התעכבו, בולי עץ נופלים וחוסמים את הנהר, אולי נופלים גם על הספינה. הספינה מוקפת משני צידיה, והקליעים עפים.
תוכן: צוות הספינה ילחם יחד עם הדמויות, וחשוב להדגיש את העובדה שלספינה יש כלי נשק עליה – מקלעים, משגרי רימונים וכל כלי נשק אחר שאתם רוצים לדמיין עליה. אנשי הצוות יודעים איפה למצוא מחסה, והם יתחילו ליפול רק יחסית מאוחר בקרב, אם רוצים להעלות את הלחץ בלי לפגוע בדמויות. בתחילה זה רק קרב יריות רב-כיווני, אך יש ברקע מפלצת – היא מתחברת לעצים ושולחת את ענפיהם לעבר הספינה ומטה אותה, בנוסף לקוף ענק שמטפס על הספינה ואם היא לא חוסלה, המפלצת מהכפר שתצא כנחש מהנהר. כאשר המפלצות מתערבות, הקרב הופך לקרב לשמור על יציבות על ספינה שמטלטלת מהמשקל והענפים, וחיסול המפלצות הופך לצורך דחוף. אחרי שהמפלצות מחוסלות, זה עניין פשוט של פינוי הגדה בעזרת המקלעים ופיצוץ הגזעים שבנהר כדי לפנות את הדרך ולהמשיך בשייט.
הלימוד: בשיחה שבתחילת הקרב,  הקברניט יספר לדמויות שתמיד כדאי לירות לעבר הברכיים. זה גם פוצע ומנטרל את היריב, והוא גם נשאר בהכרה וצורח וכך מפחיד את חבריו. הקברניט מספר את זה לחלוטין כדרך אגב, וכך מראה כיצד כל האנשים מסביב לחלוטין אדישים למלחמה ולמה שנדרש מהם במהלכה. אם הדמויות משתמשות בטקטיקה הזו הדגש שהיא פועלת ושהיא פוגעת במוראל של האויבים, אבל הדגש גם את הכאב שנגרם לפצוע ואת האכזריות של המעשה.
בעיות: אם השחקנים לא נותנים לדמויות להרגע, הקברניט יתחיל לדבר איתן – ישאל מה קרה בג'ונגל, יעיר על זה שהן נראות רע. אין כמו נאפס שמתחיל שיחה כדי לגרום לשחקנים לחשוב שעכשיו נכנסים לקטע רגוע.
יכול להיות שאחרי הקרב, במיוחד אם נפצעו אנשי צוות, הדמויות ירצו להפסיק את ההפלגה. על הספינה יש קשר ארוך טווח, ואם הדמויות ינסו לשבור את המשימה, המפקדה תבהיר שהיא לא תסבול עוד סרבני פקודה, ותפציץ את הספינה מהאוויר.
סופים:
אחרי הקרב הספינה עוברת בדיקה לנזקים חמורים וממשיכה בשיט במעלה הנהר. הקברניט מאשים את הדמויות במתקפה, בנזק ובפצועים ויהיה עויין כלפיהן באופן בולט בהמשך ההפלגה.

סצנת מעבר
הספינה מגיעה לנקודה בנהר שמלאה בגופות צפות, חלקן חרוכות. רובן של בני אדם – לא חיילים, אלא ילידים ואזרחים – וכמה חיות. השיט איטי והקברניט שולח את הדמויות עם מקלות ארוכים לחזית הספינה לפנות את הדרך.

מערכה שלישית – הפירמידה

סצנה רביעית
תקציר: הדמויות יורדות מהספינה ומתחילות לנוע בשפך הנהר. הן יתקלו בסיורים של הפלוגה וישבו.
מטרה: מטרת הסצנה היא להעביר את הדמויות אל כפר הפליטים.
הקדמה: הספינה מגיעה לפיצול בנהר והקברניט מכריז בסיפוק שהפקודות שלו הן להוריד את הדמויות כאן ולחזור לבסיס. זו נקודה חסרת כל ציון או יחוד, והדמויות לא ידעו לאן להתקדם.
התחלה: הדמויות נותרות על גדת הנהר, בלי פקודות או כיוון. אם לא קרה כלום למפות, הן יוכלו לשער איפה הן נמצאות, אבל הן עדיין לא ידעו לאן להתקדם. אם הן יצרו קשר עם המפקדה, הן יקבלו עצה להכנס לעומק הג'ונגל ולחפש כל סימני אדם – לא אמורים להיות ישובים בסביבה.
תוכן: הסצנה הזו אמורה להיות שיקוף של הסצנה הראשונה, רק שהדמויות עייפות יותר, מלוכלכות יותר, ויש להן שלל מנהגים מגונים שהם למדו לאורך המסע. שוב, כעבר זמן מסוים של סיור חסר כיוון ומטרה הדמויות יתקלו בחוליה אחרת שמסתובבת בשיחים. יתחיל קרב ירי ויסתיים כמו קרב הירי בסצנה הראשונה.
כאשר הדמויות יפסיקו לירות החוליה השנייה תתקרב אליהן, יגיד משהו בסגנון "היי, אתם לא משלנו," ישלוף שקית מהכיס, יפוצץ אותה ומהר ויכסה את הפנים. השקית מלאה בדם מפלצות, וכל הדמויות שיותז עליהן מהדם יתחילו להזות, להסתחרר ולאבד תחושת זמן. אם מישהו לא נפגע מהדם הוא יוקף על ידי אנשי החוליה השנייה וישבה.
הלימוד: כשמפקד החוליה יקח את הדמויות איתו, אם הן לא ישאלו, הוא ידבר על דם המפלצות. אם הן יגידו שהן לא ידעו על התכונות האלה של הדם, הוא יצחק ויגיד שדברים כאלה הם אחת מהסיבות לכך שהפלוגה ערקה.
בעיות:
אם הדמויות יסרבו לרדת מהספינה, או לדרוש שהספינה תמשיך במעלה הנהר. הקברניט יתווכח קצת ואז יגיד שאם הן רוצות לסרב פקודה, שיהנו, ויסובב את הספינה. אם הדמויות עדיין ישארו על הספינה, יוצב להן מארב בהמשך הדרך, הספינה תוטבע ממספר טילים וכולם יישבו.
אם הדמויות לא יפסיקו לירות על החוליה בג'ונגל, היא תיסוג ותחזור מאוחר יותר עם כוחות גדולים יותר שיקיפו את הדמויות.
אם הדמויות יבינו שהחוליה השנייה היא מחוליות האויב, תנו למפקד החוליה השנייה לנסות לשכנע אותם שהוא לא מהפלוגה העורקת, ואם זה לא יצליח, הוא יסוג ויחזור עם תגבורות.
אם הדמויות מצליחות בדרך מחוכמת לעקוף את המפגש ולהמנע ממנו, תן להם לשוטט בג'ונגל או אפילו לעקוב אחרי החוליה הנסוגה ולמצוא את כפר הפליטים בעצמם. ברגע שהם ינסו ליצור קשר עם המפקדה, הם יצטרכו לפרוש את האנטנה הגבוהה, יאותרו וישבו.
סופים:
כך או אחרת, בסוף הסצנה הזו הדמויות ישבו ויובלו לישוב.

סצנת מעבר
השובים והדמויות עוברים דרך הג'ונגל,

סצנה חמישית
תקציר: מגיעים לכפר הפליטים, פוגשים את מפקד הפלוגה שערקה ומדברים איתו. המפקד עורף את ראש הקברניט ואוכל את ליבו. הכפר מופצץ מהאוויר ומותקף.
מטרה: בסצנה הזו כל הצדדים יוצגו לדמויות כלא בסדר. הפלוגה שערקה, הילידים והמפלצות מצד אחד מתנהגים בצורה מאוד קיצונית, אבל הם יסבירו גם מדוע זה קורה – כיצד החברה שבחוץ דוחפת אותם לזה.
הקדמה: הדמויות מובלות לכפר בלי נשיקהן, כשרובים מכוונים אליהן.
התחלה: לקרוא למקום כפר זו הגזמה – זה אוסף אוהלים ובקתות מרופטות מתחת לרשתות הסוואה וצמחיה קצת פחות עבותה מהג'ונגל. בכפר יש כמאתיים איש, חציים חיילים על חצי-מדים, השאר אזרחים וילידים. כשהדמויות מגיעות לשם אנשים מתאספים מסביב ומסתכלים עליהן מובלות לאחד מהאוהלים המרכזיים. זה האוהל בו נמצא רב-סרן יוהאן קילגור, מפקד הפלוגה העורקת, יושב במדי-שרד ומקשיב בקשר לפקודות של המפקדה.
תוכן: קילגור ידבר עם הדמויות ויראה להן את הכפר, בליווי חיילים שיפרידו בינו לבין הדמויות. הוא יתחיל מלדבר על האנשים – אנשי הפלוגה, מהחיילים הטובים ביותר שלא עשו שום דבר עד שהמציאו להם אויב, לדבריו. ואז הוא אומר שבזמן שלחלק מהחיילים יש עבר פלילי, כל האזרחים שבכפר נרדפו לכאן בלי שהם עשו כל פשע – הטהורים שנרדפים על ידי החוטאים. הוא ימשיך משם גם לדבר על הארץ – יצביע על הטבע ויגיד שאלה שחירבו את הערים שלהם, את הטבע שלהם, באו להחריב את הטבע גם בצד השני של העולם. קילגור יצביע על הפירמיד ושזו פירמידה ייחודית – פירמידת אינקה שנבנתה על פני תל קבורה של המאיה – פלא של תרבות שלמה, שלמפקדי הצבא לא הייתה בעיה לשלוח אליו חיילים ולא תהיה להם בעיה להשמיד.
כך הוא ימשיך לתאר את אנשי הצבא כרעים ואת האזרחים והטבע כמסכנים, ואז יסביר שהוא למד את כל הדברים האלה כאן, בג'ונגל – ולמד גם דברים אחרים. (בשלב הזה ישמעו מטוסים מעל. אנשים מסביב אולי יתכופפו או יסתתרו, לקילגור זה לא יפריע). הוא יוביל את הדמויות לחלק האחורי של הכפר, ליד הפירמידה, שם יש חצר שבויים קטנה. קילגור יפתח את השער ויוציא משם את פיליפס. פיליפס חבול ולא מאוד מפוקס, ולכן לא יתנגד כשקילגור יוריד אותו על הברכיים, באמצע הכפר. קילגור יחייך את הדמויות ויגיד שהוא למד הרבה בג'ונגל – כמו איך לקבל את כוחו של אויב. הוא ישלוף מצ'טה, פיליפס יתעשת, יצרח (ושוב, מטוסים) – ואז קילגור יחתוך את גרונו. הוא ישתמש במצ'טה לחתוך את החזה של פיליפס ולהוציא את הלב שלו – ויאכל אותו, בזמן שהמטוסים יפציצו את הכפר.
בעיות:
סופים:
הכפר מופצץ, אנשים בורחים לכל כיוון, השומרים של הדמויות בורחים או נהרגים (כדאי לוודא שהן לוקחות את הנשקים שלהם) וקילגור, עם הלב של פיליפס, מתחיל לברוח במעלה המדרגות, אל תוך הפירמידה. המטוסים חוזרים למספר גיחות הפצצה, ואתה תרצה לדחוף את הדמויות לרוץ לפירמידה, שימצאו מחסה.

סצנה שישית
תקציר: נכנסים לפירמידה, ומסתובבים בו בין מפלצות ושורדים אחרים. כולם משתמשים בטריקים הכי מלוכלכים כדי לשרוד – ואם הדמויות לא יעשו את זה גם, הן ימותו.
מטרה: זה שיא המשחק. זו סצנת הפעולה הגדולה, החשוכה והמבולבלת בה השחקנים יצטרכו לשלוף את כל מה שהם למדו במהלך המשחק כדי שהדמויות ישרדו.
הקדמה:
התחלה:
תוכן: הדמויות, יחד עם כל שאר השורדים מהכפר, נמצאות מתחת לפני האדמה. את הסצנה הזו אי אפשר לתכנן מראש – עליך לראות מה קרה במהלך המשחק, מה הדמויות למדו ולמה הן התייחסו. האיומים שהן יפגשו במנהרות שמתחת לפירמידה ידרשו מהדמויות לעשות את מה שהן לא רצו לעשות לפני-כן, ולדחוף אותן לקצה. ההשפעות מצטברות – המסדרונות מתמלאים בדם של מפלצות וקשה להבדיל בין מציאות לדימיון. אפשר להתייחס לחלקים מהסצנה הזו כאילו הם לא באמת קרו.
לאורך כל הסצנה קולות הפיצוץ מבחוץ נשמעים.
בעיות:
סופים:
בסוף הסצנה הפיצוצים בחוץ מפסיקים. רמוז לשחקנים שבטוח לצאת.

סיום
תקציר: הדמויות יוצאות מהמקדש ומתעמתות עם הכוחות שתקפו את הכפר.
מטרה: בסצנה הזו הדמויות יתמודדו עם כל השינויים שעברו עליהן במהלך המשחק ועם הדרך בה אחרים רואים אותן.
הקדמה: הדמויות יוצאות מהפירמידה ומגלות שהכפר נהרס, והוא מלא גופות ועם מספר שריפות מפוזרות. מסתובבים יש בכפר כמה עשרות חיילים של כוחות הברית.
התחלה:
תוכן: הדמויות יוצאות מהפירמידה. אידיאלית – מכוסות בבוץ, פצועות, מסריחות מדם של מפלצות, הוזות, עם ציוד לא שלהן. הן יצטרכו למצוא דרך להזדהות שלא ככוחות אויבים, להוכיח את זהותן ולהשאר בחיים. החיילים יתייחסו אליהן בזלזול ובזוועה – עד הנקודה הזו במשחק הן צריכות להיות במצב רע מאוד.
בעיות:
סופים:

הדמויות:

סמל סטס איוואנצ'וק ,מפקד חוליה
יש שתי סוגי ילדויות בסט. פטרסבורג – שקטה, נעימה ומרופדת בהרבה כסף, או קצרה שמסתיימת בהתפקחות מהירה, סמים או מוות. להוריך לא היה כסף, ולך לא היה טעם לסמים או למוות, כך שאין פלא שאת ההרשעה הראשונה שלך במשטרה קיבלת כבר בגיל 14, ועד 18 הספקת לבקר גם בבית כלא לצעירים. עם הגיעך ל-18 עברת גיוס חובה והגעת לאחת מחטיבות הסיור של הצבא הרוסי. המיונים הראו שיש לך פוטנציאל, אבל זה שלא היה לך כסף וכן היו לך הרשעות הביאו לכך שלא נשלחת לבית ספר לקצינים, אלא רק למפקדים.
שנה וחצי בצבא, ובלי התקלות אחת. הוצבת בתוך גבולות רוסיה, לא הייתה מלחמה משמעותית מלבד פעולות שיטור בזורות, ואתה צמאת לאקשן של נעוריך, אז התנדבת לכוח המשימה שהתאגד למלחמה במפלצות. הן לא עשו לך דבר, מעולם לא ראית מפלצת, אך הבנת שאם אתה רוצה להיות איש צבא אמיתי, זו ההזדמנות שלך.
תכונה: חשיבה צלולה ומעשית
ציוד: רובה, שני רימוני רסס, שני רימוני תבערה, מפות ניווט, אקדח זיקוקים, אקדח, שכפ"ץ, קסדה, משקפת ראיית לילה, מערכת קשר קצרת טווח, מימיות ומנות קרב

רב"ט יורג קריגר, קשר/קלע
בגרמניה עדיין יש גיוס חובה, למרות שהיא לא השתתפה באף עימות משמעותי מאז מלחמת העולם השנייה. בניגוד לרוב חבריך, התגייסת לצבא ולא לשירות לאומי כלשהו, ועברת הכשרת לוחם סיור. הצבא היה רע לך – בגרמניה המתגייסים לצבא הם לא טובי הבנים, לא הייתה לך שפה משותפת עם חבריך לצוות ולא מצאת עם מי להתחבר. שקלת למצוא דרכים להשתמט, אך ידעת שאביך ינשל אותך אם תעשה צעד כל כך לא מכובד. במקום זאת, החלטת לשנות מקום והתנדבת לכוח המשימה הבינלאומי. קיווית שם למצוא מגוון גדול יותר של אנשים, ומכיוון שזה העימות היחיד בו גרמניה משתתפת בימינו, אולי למצוא הצדקה לקיומו של הצבא בו אתה חייב לשרת.
תכונה: עין חדה
ציוד: רובה עם כוונת קלעים, שני רימוני רסס ושני רימוני תבערה, מערכת קשר ארוכת טווח, אקדח, שכפ"ץ, קסדה, משקפת ראיית לילה, מערכת קשר קצרת טווח, מימיות ומנות קרב

רב"ט אולה יוהאנסון, חובש
כבר מהפעם הראשונה בה שמעת על המפלצות הן עוררו בך פחד. העובדה שיש בינינו אנשים שונים, חיות בעור אדם, העבירה בך חלחלה. אמנם מעולם לא זכית לראות מפלצת מעבד לתיעודים מעורפלים באינטרנט, אך ידעת שמה שהו לא יהיו, הן דבר טמא. בשוודיה, מולדתך, החוקים נגד המפלצות היו מאוד קלים, בעיקר הענות ללחץ הבינלאומי למנוע משוודיה להפוך למקום מפלט להן. תעבת את מדינתך על היד הקלה שהיא נוהגת כנגד האימה הזו, וידעת שלא תוכל לחיות בארץ בה עליך לחשוד בכל אדם.
את שנות המכללה העברת בגרמניה, אך התקשית להשיג אזרחות ולא רצית להמשיך לחיות כאזרח שוודי. שיחה עם חבר גילתה לך את הפתרון – התגייסת לצבא הגרמני כמתנדב והתנדבת לכוח המשימה הבינלאומי. כך גם אתה פועל כנגד התועבה וגם כשתחזור, תהיה לך אסמכתה לקבל אזרחות בארץ שפויה יותר.
תכונה: חוסן
ציוד: רובה, ערכת עזרה ראשונה, שני רימוני רסס, אקדח, שכפ"ץ, קסדה, משקפת ראיית לילה, מערכת קשר קצרת טווח, מימיות ומנות קרב

רב"ט הנרי תריסטן, מקלען
הצרפתים הם בדרך כלל אנשים נמוכים, ואם הם גבוהים, הם רזים. קשה היה לגדול כמוך – ראש שנתקע במשקופים, כתפיים שקורעות חולצות. אנשים היו מסתכלים ומדברים עליך מאחורי הגב. אנשים פחדו ממך ולא תמיד בלי סיבה. אתה לא אדם אלים בדרך כלל, אבל כשאתה כועס, אתה כמעט לא נשלט. היית גם מסתבך על זה, כנער, אבל למזלך זה אף פעם לא הגיע לתשומת לב המשטרה, למרות שהיו מקרים שזה היה צריך. כשזה הגיע למישל ולבחור שסבב אותה, כמעט הרגת אותו – ואז לא יכולת להביט יותר בפניה המזועזעים.
אז עזבת הכל. אם אתה הולך להיות כזה, לפחות תעשה את זה במקום מתאים – התגייסת לצבא ולאחר שהצטיינת כלוחם סיור, התנדבת לכוח המשימה הבינלאומי. אתה לא יודע מה הן המפלצות, אבל יש לך הרגשה שאם אתה אדם חזק ואלים, הדרך הכי טובה לנצל את זה היא להרחיק מזיקים אחרים כאלה מאזרחים. בכל פעם בה אתה מפקפק בכך, אתה חושב על מישל וממלא עצמך כוח.
תכונה: כוח גופני.
ציוד: מקלע, תחמושת למקלע, אקדח, שכפ"ץ, קסדה, משקפת ראיית לילה, מערכת קשר קצרת טווח, מימיות ומנות קרב

רב"ט אנדרה גילברט, מטוליסט
באיטליה אנשים עושים מעט ומדברים הרבה, בדיוק ההיפך ממך. מייד עם גילוי המפלצות הפוליטיקאים אצלכם התחילו לדבר הרבה על טוהר הגזע ושאר דיבורים גבוהים, אבל מעשים משמעותיים – נו, זו איטליה. המאפיה עשתה יותר מהממשלה.
אתה לא בטוח כמה אתה מאמין בתעמולה, או כמה אכפת לך באמת מהבעיה הזו, אם זו בכלל בעיה. כל מה שאתה יודע זה שעם כל הדיבורים האלה, כנראה שמישהו צריך לעשות משהו. מניסיונך, אתה תמיד המישהו הזה.
כבר מגיל צעיר הראת שיש לך שתי ידיים מוכשרות מאוד – לבנייה, עיצוב, פיסול. תמיד רצית לעשות, ולפעמים היית צריך מישהו אחר שיגיד לך בדיוק מה לעשות. לכן מצאת בית טוב בצבא – תמיד היו לך מפקדים שידעו לדבר ולעצב את הדברים באופן מאוד ברור, ותמיד הצטיינת כשהגיע השלב ליישם את דיבורי הקצינים. בהתאם, נדחפת למטרה העליונה – כוח המשימה הבינלאומי למלחמה במפלצות. אתה לא בטוח למה צריך לעשות מעשה, אבל אתה בטוח שאתה זה שיעשה אותו.
תכונה: ידיים מיומנות
ציוד: רובה עם מטול רימונים, ארבעה רימוני רסס למטול, שני רימוני תבערה למטול, שני רימונים נגד מטרות קשיחות למטול, אקדח, שכפ"ץ, קסדה, משקפת ראיית לילה, מערכת קשר קצרת טווח, מימיות ומנות קרב

פורסם ב9 באוקטובר 2009 בקטגוריה פעולה על-ידי | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer