על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 30 ליולי, 2007

24/08/2007

פרוטוקול פגישת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל,30.7.2007

נוכחים:
יו"ר: איתי גרייף
מזכיר: מיכאל גורודין.

עדכונים של חברי הועד:
• טופלו הנחות לחברי המועדון בכנסי פנטזיקון ומיתופיה.
• תרגומים מאנגלית: כפי שפורסם בעבר, אנו מעוניינים להעלות לאתר העמותה תרגומים של חומר משחקי תפקידים מאנגלית הזמין בחינם ברשת. בוצע תרגום של מאמר ראשון.
• קורס המדריכים: הקורס ייערך בחנות "פריק". בקורס ידריכו: מאיה אשחר, דימה ונגר, סתיו מורג ויהונתן זילבר בנוסף לרכז הקורס, מיכאל גורודין. תעודות בקורס תוענקנה על סמך עמידה בשלושה קריטריונים: סמכותיות מול הקבוצה, יכולת ליצור עניין ותכנון הולם של הפעילות.
• החלה עריכת ההרפתקאות שהשתתפו בתחרות ההרפתקאות של ביגור 7. העריכה של ההרפתקאות לא עומדת בתאריכי היעד, ולא יופק אוגדן של המשחקים עד כנס אייקון 2007.
• עדכון מהאחווה: מתבצע נסיון לסגור שני משחקי קופסא חדשים.
• נמשך הנסיון לאתר את חומר משחקי התפקידים מאתר "יצורי רשת", בינתיים ללא הצלחה.

נושאי הדיון:

1. ביטוח: לאור תום הביטוח הקיים של העמותה, נבחנה אפשרות חלופית לפוליסה של חברת "אמינות". לאחר בדיקת הנושא, הוחלט לחדש את הביטוח הקיים לאור הקשר החיובי עם סוכן הביטוח, שהתגלה בעבר כמועיל במקרים שונים.
2. פעילות הקיץ: פעילות הקיץ של העמותה ביולי כללה את כנס "גריפון". הפעילות לחודש אוגוסט תכלול את כנס "קרא-קון", קורס המדריכים ותחרות מקצועות יוקרה בשיתוף עם "כוכבי כסף".
3. גזבר לעמותה: על פי תקנון העמותה, מכיוון יש למעלה משלושה חודשים עד לבחירות הקרובות לועד העמותה, ומכיוון שלא נבחר אף מועמד לתפקיד, רשאי הועד למנות חבר עמותה לתפקיד זה. הוחלט למנות את החבר עידו פנסקי לתפקיד גזבר העמותה.
4. ביגור 8: הועד סבור כי אחת הבעיות הגדולות של כנס "ביגור" היא אי ההצלחה ליצור המשכיות ארגונית ברמת המנהלים בכנס. זו הנקודה המרכזית אליה נתייחס במכרז הקרוב למנהל כנס "ביגור".

מיכאל גורודין,
מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer