העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
אייקון צריך אתכם – קריאה למנחי משחקי שער

אייקון צריך אותך!
כבכל שנה, גם השנה בחול המועד סוכות מתקיים הפסטיבל הישראלי למדע בדיוני ופנטזיה – אייקון.
השנה אנחנו שמים דגש מיוחד על חשיפת התחום של משחקי תפקידים בפני קהל חדש באמצעות משחקי "שער", ואנחנו מחפשים מנחים למשחקים הללו. אם יש לכם משחק בן שעתיים שמתאים למתחילים, אנא שלחו לנו אותו, אם אתם מוכנים לנדב שעתיים להרצת אחד מהמשחקים המוכנים מראש שלנו, צור איתנו קשר!

בנוסף, הן לקהל הותיק והן לקהל חדש של משחקי תפקידים, נריץ כל ערב משחק הומוריסטי מרובה שולחנות תחרותי. בערב הראשון השחקנים ישחקו קבוצות קובולדים המנסות לחטוף כמה שיותר תינוקות אנושיים בשביל הסעודה של המלך. בערב השני, השחקנים ישחקו נינג'ות, במירוץ אחד נגד השני, להביא את משלוח ההמבורגרים לבניין שמור ביותר כנגד כל הסיכויים. בערב השלישי, שלוש קבוצות זומבים עולות על רכבת, ומי שיש לו את המוח הכי חכם כשהרכבת עוצרת, מנצח!

ולבסוף, באייקון הזה, בניגוד לאייקונים קודמים, גם ביום שלישי יהיה לנו סבב ערב, שיחתום את הפסטיבל מבחינת משחקי תפקידים, אך לא מבחינות אחרות, כיוון שסרטים והרצאות ירוצו בכל מהלך רביעי וחמישי. צוות משחקי תפקידים אייקון מחפש מנחים לסבב החדש, ומזמין אתכם לשלוח לנו טיזר!

אם משהו מהפעילויות האלה מעניין אתכם, אנא צרו קשר עם צוות משחקי תפקידים, לפרטים נוספים ניתן לפנות לאתר אייקון (קישור לאתר אייקון)
צוות משחקי תפקידים:
דימה ונגר – 0503278765
עמית ורטהיימר – 0523962374
יבגני רזניקוב – 0507407486

פורסם ב4 בספטמבר 2007 בקטגוריה דברים לעשות על-ידי | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer