על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד, 16 לאוקטובר, 2009

17/10/2009

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל, שנערכה בתאריך: 16.10.2009

נוכחים:

יו"ר העמותה: ערן מולוט

גזבר העמותה: גילי כהן ארזי

מזכיר העמותה: מיכאל גורודין

עדכונים:

–          התקיימה שיחה בין ערן מולוט ליונתן אלוני ("כוכבי כסף"). עלתה ההצעה לארגן כנס משותף בחנוכה, שינסה לפנות לקהלים רחבים. הועד רואה חשיבות רבה בקיום כנסים כאלה (חד יומיים באיזור המרכז, המכוונים לקהלים רחבים), ולכן אם לא יימצא מארגן לכנס, הועד יארגן את הכנס בחנוכה בעצמו, מתוך מטרה למצוא בעתיד פעילים שיארגנו כנסים במתכונת זו. הועד סקר קהלי יעד אפשריים שונים של שחקני תפקידים. שני קהלים עיקריים שהעמותה לא מצליחה להגיע אליהם באופן מסורתי, הם שחקני "מבוכים ודרקונים" צעירים, ומבוגרים. לכן, ולאור שיתוף הפעולה המוצע עם חברת "כוכבי כסף", הועלה בועד הרעיון לארגן כנס מבוכים ודרקונים (על גרסאותיו השונות). ייפתח דיון בנושא כדי לשמוע מה יש לציבור לומר בנושא, ובמקביל תחל עבודה מול חברת כוכבי כסף כדי להביא הצעה להחלטת ועד מסודרת.

–          פרוייקט הסדנאות שהחל ניב מרקל נפסק, לצערינו, כיוון שלא נמצא מחליף. העמותה עדיין יכולה להציע סדנאות שונות לחברות חוגים, אפשר לפנות בנושא למזכיר העמותה.

–          צוות ביגור 10 הציג תכנית פעילות, כולל לו"ז עבודה. כעת עמל הצוות על מציאת מקום ראוי לכנס ביגור העשור.

–          כנס אייקון למשחקי תפקידים ודמיון עבר, תחום משחקי התפקידים היה נהדר, הועד מודה מקרב לב לכל העוסקים במלאכה.

נושאי הדיון:

  1. נורית קרני התקבלה כחברת עמותה.
  2. אורי גרינפטר הודיע על רצונו לפרוש מחברותו בעמותה. הועד מודה לו על פעילותו כחבר עמותה, ומקווה לראותו שב לשורותינו בעתיד.
  3. בתוקף החלטת ועד קודמת, ליאת שחר הינה חברת עמותה באופן רשמי, וזאת החל מה- 11.10.2009
  4. כפי שפורסם בעבר, יהונתן זילבר הציע לקחת על עצמו תפקיד חדש, אחראי נוכחות העמותה ברשת. בסיס התפקיד הוא טיפול בתכני המכתב החודשי לחברי המועדון, והתכנים המופיעים בדף הראשון באתר העמותה. בנוסף, טיפול בנוכחות עמותתית בפייסבוק, טוויטר, וכל אמצעי תקשורת אחר ברשת. הועד אישר את הצעתו.
  5. תכנית עבודה לחנוכה: גרעין ירושלים יערוך כנס "היפוגריף" ב- 13.12 . גרעין צפון יערוך את כנס "כרמיקון" המסורתי ב – 17.12. אם ייערך, כנס ה"מבוכים ודרקונים" בחנוכה מיועד אף הוא לתאריך ה- 17.12. אנו מודעים לחפיפה בתאריכים, אולם, לאור מיעוט ימים נוחים לארגון כנסים בחנוכה, והשוני באופי המשחקים וקהלי היעד בין כרמיקון לכנס מבוכים ודרקונים, הועד סבור שהאפשרות הזו היא סבירה.
  6. לאור אייקון השנה, התחדד הצורך בפעילות לאורך השנה, המיועדת לקהל מבוגר. בפרוטוקולים קודמים הביע הועד את רצונו לארגן במקביל לכנסים חד יומיים רגילים, גם כנסים למבוגרים. לאור ההצלחה הגדולה של פורמט "פאבקון", ייתכן וזהו הפורמט המתאים לכנסים המיועדים לקהל בוגר. מספר אנשים הביעו בפני הועד את רצונם לארגן פאבקון. לאור החלטת הועד על עבודה בצוותים, והרצון להפוך את פאבקון לאירוע חוזר, הועד ישוחח עם האנשים השונים שפנו בנושא באופן בלתי תלוי, במטרה לגבש צוות מגובש.
  7. לאחר אייקון, הועד חש שזו הזדמנות טובה ליצור רשימת "דרושים", שתפורסם ותועבר גם במסגרת המכתב החודשי. לא מדובר ברעיונות כלליים, אלא בתפקידים שיש צורך בהם. הרשימה תפורסם בהודעה נפרדת.
  8. איתי גרייף מסיים את תפקידו כנציג העמותה באייקון, על מנת להתרכז בארגון ביגור העשור. הועד מודה לו על פעילותו בתפקיד. לאחר דיון באפשרויות השונות לאיוש התפקיד, הגיע הועד למסקנה שיש טעם להחזיר את התפקיד כך שימולא על ידי אחד מחברי הועד. גילי כהן ארזי לקחה על עצמה את התפקיד, ותקשר בין העמותה לבין אייקון. אנו מאחלים לה בהצלחה רבה.
  9. לאור המועדון החדש, הועד רואה צורך בתמחור אחיד של אירועי העמותה על פני השנה. הצעה לתמחור תוצג בפני חברי העמותה, והחלטה בנושא תתקבל בישיבת הועד הבאה. המטרה היא לייצר מערכת של תמחור לסבב משחקי תפקידים, שיהיה אחיד בכל כנסי העמותה לכל אורך השנה כאשר חריגות מתמחור זה תדרושנה את אישור הועד.

מיכאל גורודין, מזכיר העמותה.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer