על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 28 לאוגוסט, 2007

16/09/2007

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה שהתקיימה ב- 28 לאוגוסט 2007.
נוכחים: איתי גרייף, עידו פנסקי, מיכאל גורודין.

עדכונים:
1. משתתפי קורס המדריכים שנערך בקיץ יקבלו מידע על חברות החוגים.
2. קראקון: הכנס אורגן על ידי הלל רוזמברג ואיתי מאיר. גיוס המנחים היה מצויין וגוייסו תכנים מצויינים. ההרשמה הראתה שבהחלט יש מקום לכנס באוגוסט – אך לא של יומיים. כמו כן יש בעיה עם מודל הסדנאות. על אף שנערכו סדנאות מעניינות, יש בעיה עם פורמט הסדנאות כפי שהוא – והוא לא מצליח למשוך די משתתפים. מארגני הכנסים בעתיד יצטרכו להתחשב בכך. המקום בו נערך הכנס בעייתי, כיוון שהוא מרבה להפר חוזה.
3. אייקון: קיימת בעיית גיוס מנחים לאייקון. צוות משחקי התפקידים של אייקון מודע לנושא ומטפל בו.
4. פריק: אוריין פנה ליו"ר העמותה והציע להשתמש בחנות "פריק" לקיום פעילויות העמותה. קיים רצון גם מצד העמותה לעשות זאת. טרם מונה אחראי לנושא – ימונה לאחר פסטיבל "אייקון".
5. מחסן: לאחר קבלת מידע מועד האחווה, אושר המחסן לאחווה.
6. חודש הביטוח של העמותה.
7. חברת הארה סיימו לשלם את שהיו חייבים על הממלכה בביגור 7.
8. א. ספאם בגילדה: לאור פניות מפעילי העמותה, הועד פנה לדותן דימט בבקשה להוסיף שדה חדש: "מעוניין לקבל הצעות עבודה". חברת הארה הביעה את רצונה לשתף פעולה בנושאים נוספים מלבד פרוייקט "הממלכה".
ב. חברת הארה לא מעוניינת לפרסם לילדי החוגים שלה אירועים של העמותה, גם כאשר אלה לא נערכים במקביל לאירועים של הארה, כיוון שלדעתם במצב זה הילדים ילכו לכנסי העמותה ולא לכנסי הארה. הארה מעוניינים לערוך השתלמות למדריכים.
9. קורס המדריכים: הקורס הסתיים בהצלחה. המשתתפים נתנו משובים מאוד טובים. דרושים כמה שינויים במבנה הקורס. ככל הנראה בשנה הבאה הקורס ייערך במתכונת של קורס ערב. הקריטריונים למעבר הקורס היו הפגנת רמה מספקת בשלושה תחומים: סמכותיות, יכולת ליצור עניין בקרב הקבוצה ותכנון הולם של הפעילות. אלה שעברו את הקורס בהצלחה, יקבלו תעודה מטעם העמותה. יש כוונה לערוך סדרת השתלמוות בנושאים נקודתיים יותר. הדריכו בקורס סתיו מורג, ג'וני זילבר, מאיה אשר ודימה ונגר.

נושאים:
1. עדכון של הגזבר הנכנס ביעדי העמותה ותפקידי חברי הועד. לא נערכו שינויים בתחומי האחריות.
2. ניסוח מכרז ביגור 8. המכרז יפורסם בהודעה נפרדת.

בברכה, מיכאל גורודין
מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer