על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 10 לאוקטובר, 2007

12/10/2007

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, שהתקיימה ב- 10 לאוקטובר, 2007.
נוכחים: איתי גרייף – יו"ר העמותה
עידו פנסקי – גזבר העמותה
מיכאל גורודין – מזכיר העמותה

עדכונים:

    • הסתיים פסטיבל "אייקון". ניכרה עליה משמעותית השנה בתחום משחקי התפקידים – נערכו משמעותית יותר משחקים מבשנה שעברה, בתפוסה מאוד טובה. הועד מצפה לראות את הסיכום המפורט מצוות משחקי התפקידים של אייקון.
    • מפגש העמותה שנערך באייקון היה פורה ומוצלח, וזו יוזמה שיש להמשיך בה בכנסים עתידיים. במפגש נידונה התכנית החצי שנתית לחצי השנה הקרובה, והועלו רעיונות רבים וטובים. פרוטוקול המפגש יועלה לאינטרנט לעיון הכלל.
    • האחווה תערוך כנס בנושא משחקים חיים בסופו של חודש אוקטובר.
    • התקבלה פניה מאגף התרבות בעריית תל אביב לארגון אירועי רחוב על ידי העמותה. תתקיים פגישה בנושא בנוכחות נציגי הערייה ויו"ר העמותה על מנת לקבל פרטים נוספים ולהגיע להחלטה. עמדת הועד בנושא היא כי העמותה תשמח להשתתף באירוע בו יש מקום לקיום משחקי תפקידים של ממש, אך לא תשקיע משאבים במופע רחוב ותו לא.

נושאי הדיון

    1. המבנה הארגוני של אייקון: כוונת הועד היא לארגן באוקטובר פגישות עבודה במטרה לשנות את המבנה הניהולי של אייקון. המבנה המיועד הוא של מנהל יחיד לפסטיבל אייקון, שנבחר וכפוף למעין דירקטוריון – חבר מנהלים – המורכב מנציגים של שלוש העמותות העמודות מאחורי הפסטיבל. הפרטים המדוייקים של ההצעה יגובשו לאחר סבב הפגישות האמור. הועד הסמיך את יו"ר העמותה, איתי גרייף, להציג את עמדת העמותה בנושא.
    2. פעילות עמותה לחודש אוקטובר:

      א. באוקטובר ייערך כנס המשחקים החיים של האחווה. כמו כן, על מנת להתחיל פעילויות קטנות ורציפות יותר, תיבחן אפשרות לקיים פעילות בחנות "פריק".
      ב. הועד מעוניין לערוך באוקטובר פעילות לחברי מועדון העמותה. ההצעה שהועלתה היא ערב משחקים המשלבים משחקי לוח ומשחקי תפקידים. הרעיון ייבחן מול "פריק". איתי גרייף אחראי למצוא מארגן לפעילות זו ולוודא כי היא תתרחש היטב.

    3. פעילות עמותה לחודש נובמבר:

      א. בנובמבר צפוי להיערך אירוע הפתיחה של החנות "טקטיקה". העמותה תשמח לסייע באירוע זה והנושא ייבחן מול מנהלי "טקטיקה".
      ב. יש רצון לקיים אירוע תוכן נוסף במהלך נובמבר. הוחלט להשאיר את המשבצת הזו פנויה על מנת לאפשר למעוניינים לארגן פעילות תוכן להציע עצמם. כל המעוניין לארגן פעילות תוכן בחודש נובמבר מוזמן לפנות למזכיר העמותה.

    4. נושא ניהול המתנדבים: על מנת לייעל את נושא המתנדבים בעמותה ולהדק את הקשר בין הפעילים לועד, הוחלט כי:

      א. במהלך התקופה הקרובה הועד יקיים פגישות עם בעלי תפקידים קבועים בעמותה, על מנת לשוחח על התפקיד ועל נושאים נוספים.
      ב. חברי הועד יקיימו פגישות אישיות עם חברי המליאה על מנת לאפשר לחברי המליאה להשמיע את דעותיהם בנושאים השונים בצורה מפורטת מול חבר ועד, להציג בפני חברי המליאה בצורה מפורטת את הפרוייקטים והתכנון לחודשים הקרובים ולאפשר מעורבות גבוהה ככל האפשר של חברי העמותה בפרוייקטים הללו.
      ג. תתקיים ישיבת ועד פתוחה.

    4. התכנית החצי שנתית: החל הדיון בתכנית החצי שנתית של העמותה, אך הדיון לא מוצה. הוחלט לקיים בהקדם ישיבת ועד נוספת על מנת לסיים לגבש את התכנית.

בברכה, מיכאל גורודין,
מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer