על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד, 13 לנובמבר, 2009

15/11/2009

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל, שנערכה בתאריך: 13.11.2009

נוכחים:

יו"ר העמותה: ערן מולוט

גזבר העמותה: גילי כהן ארזי

מזכיר העמותה: מיכאל גורודין

עדכונים:

–          גרעין צפון עובד במרץ. פרוייקט "הרפתקה חיפאית" יוצא לדרך. נמשכת העבודה על כרמיקון. בירושלים נמשכת העבודה על כנס "היפוגריף".

–          בעקבות המכתב החודשי פנו אלינו מספר אנשים המעוניינים לעזור בתרגום וסידור הארכיון. העבודה בנושא צפויה להתחיל בקרוב.

–          כנס דרקון חורף יתקיים ב- 17 לדצמבר בשת"פ עם "כוכבי כסף".

–          הועד קיבל דיווח ראשוני מאיתי גרייף על אייקון 2009. עדכון מלא יוצג בפני חברי העמותה בישיבת העמותה בדצמבר.

–          ג'וני זילבר החל בתפקידו כאחראי נוכחות רשת של העמותה. עלון המידע הראשון נשלח לחברי המועדון החדש.

נושאי הדיון:

  1. לוגו חדש לעמותה. לאור שינוי שם ומטרות העמותה, הועלתה ההצעה לשנות את לוגו העמותה. לכל הפחות נדרש לשנות את הכיתוב הנושא את שם העמותה, לכל היותר, ניתן להחליף את כל הלוגו בלוגו וקטורי חדש. נערך דיון בנושא עם חברי העמותה. לאור הדיון, הוחלט להוציא קריאה למעצבים להציע לוגו חדש לעמותה, עד ה- 13 בדצמבר. מבין ההצעות, הועד יבחר את ההצעות הראויות, ויציגן לחברי העמותה. ההחלטה תתקבל בישיבת העמותה בדצמבר.
  2. הוחלט כי ישיבת העמותה החורפית תתקיים ב- 19 לדצמבר, מוצאי השבת. על סדר היום: הצגת דו"ח כספי ומילולי לשנת 2009, סיקרה על אייקון 2009 לחברי העמותה, עדכון מצב ביגור 10, הצבעה בעניין הלוגו החדש לעמותה.
  3. בישיבת הועד הקודמת הועלתה ההצעה לקבוע מחירון אחיד לכנסי העמותה. לאחר דיון עם חברי העמותה בנושא, קיבל הועד את עמדת חברי העמותה שהביעו דעתם בנושא, כי לא כדאי לקבוע מחירון אחיד לכנסים. כתוצאה מכך, בישיבת הועד הבאה, תועלה לדיון ההצעה הבאה: לא יתקיים אירוע עמותה, ללא אישור הועד (או חבר ועד מלווה) של מלוא התקציב הכולל תמחור סופי של האירוע.

מיכאל גורודין, מזכיר העמותה.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer