על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד, 27 לינואר, 2010

31/01/2010

ביום רביעי, ה- 27 לינואר 2010 התקיימה ישיבת ועד העמותה למשחקי תפקידים בישראל.

נוכחים: ערן מולוט – יו"ר העמותה, גילי כהן ארזי – גזבר העמותה, מיכאל גורודין – מזכיר העמותה.

התקיים דיון בהצעתו של ערן וייס לקחת על עצמו תפקיד חדש בעמותה: אחראי על איסוף ושימור  סטטיסטיקות שונות לגבי אירועי העמותה. כיוון שמדובר בתפקיד חדש, על פי נהלי העמותה אין צורך לפתוח אותו למכרז.

הועד הסכים שמדובר בתפקיד חשוב שיכול להיות בעל ערך רב עבור העמותה. מדיניות הועד היא במידה והדבר אפשרי, עידוד העבודה בצוותים, ולא עבודת פעילים עצמאיים. זאת כיוון שכך קל יותר ליצור המשכיות אם פעיל כלשהו מפסיק את תפקידו, וכי לדעת הועד כיף יותר להתנדב בצוות.

לכן, הועד פנה לערן זבולון, שריכז את נושא השאלונים לשחקנים ולמנחים בכנסים בשנתיים האחרונות, על מנת להקים "צוות סטטיסטי" בעמותה. לשמחתנו הרבה ערן (זבולון) הסכים להצטרף לערן (וייס) ולהוות את הצוות הסטטיסטי הראשון בעמותה. הצוות מתעתד לפעול בשלושה כיוונים ראשיים:

  • ניהול, איסוף, ניתוח ושמירת שאלוני דעת קהל ומשוב ממשתתפי אירועים שונים בעמותה
  • ניהול, איסוף, ניתוח ושמירת נתונים סטטיסטיים שונים על אירועי העמותה עצמם
  • ארגון של המידע שנאסף עד כה למיצוי התועלת הסטטיסטית שניתן להפיק ממנו.

חבר הועד המלווה של הצוות יהיה מיכאל גורודין. הועד קורא למתנדבים שיש להם זיקה לתחום הסטטיסטי, או מתנדבים שרוצים לעזור לעבודת הצוות, לפנות לערן וייס או למזכיר העמותה.

מיכאל גורודין,
מזכיר העמותה.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer