על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד, 5 לפברואר, 2010

08/02/2010

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה למשחקי תפקידים בישראל, שנערכה בתאריך: 2.5.2010

נוכחים:

יו"ר העמותה: ערן מולוט

גזבר העמותה: גילי כהן ארזי

מזכיר העמותה: מיכאל גורודין

עדכונים:

–          פאבקון: העבודה על כנס פאבקון החלה. עלה אתר לכנס, גויסו מנחים והחלה עבודת התוכן. פרסום ייצא בניוזלטר החודשי של פברואר, יהיה פרסום ייעודי בפייסבוק לכנס ופרסום בקרב קהילות משחקים שונות.

–          דרקון קץ החורף: גויסו מנחים למשחקים ייעודיים בנוסף למשחקי הכנס, יופקו פלאיירים לכנס לחלוקה בחנויות משחקי התפקידים. נעשו נסיונות לשיתוף פעולה עם חברות החוגים, בינתיים ללא הצלחה.

–          ביגור: הכנס נכנס לתחילת תקופת ההפקה והפרסום האינטנסיביים יותר. פרסום מקוון לכנס יחל בשבוע הבא. בשבועות שלאחר מכן צפויה להתחיל חלוקת חומרי פרסום מודפסים, ועדכון הקדימונים למשחקים באתר הכנס. היעד לפתיחת הרישום למשחקים הוא הראשון למרץ. לצוות הכנס הצטרף אחראי פרסום חדש: אמיר כהן.

–          גרעין צפון מחדש את פעילות ההרצאות והסדנאות עם סדנאת אקזלטד.

–          ארכיון העמותה: הסתיימה ההעלאה לארכיון של סריקת חוברות מו"ד ההיסטוריות – פרוייקט ביוזמתו של איתמר וייסברג.

נושאי הדיון:

  1. נוהל השקיפות: נהלי העמותה נכון להיום קובעים כי "תתקיים שקיפות מלאה".הועלו אפשרויות להוספת סייגים מפורשים ומפורטים לנוהל, אך הועד הגיע למסקנה כי מכיוון אלה אמורים לדון במקרים מיוחדים, אך הגענו למסקנה כי במקרה זה עדיף לשמור את האפשרות לשיקול דעת בנושא. הועד גיבש הצעה לתוספת לנוהל: "פרסום מידע לקהל הרחב יוגבל במידה ולדעת הועד פרסום שכזה עלול לפגוע ביכולת העמותה לפעול למען מטרותיה או לפגוע בצנעת הפרט של אדם" (לדוגמא: חשיפת מידע אישי, נושאים שצנעת הפרט נאה להם, פרטי משא ומתן ונתונים כספיים רגישים). ההצבעה וההחלטה בנושא תתקיימנה בישיבת הועד הבאה.
  2. מכרז ביגור 11: הועד דן בהוצאת מכרז לביגור 11. הועד החליט שלא לקבל את בקשתו של דימה ונגר לדחיית הוצאת המכרז עד לאחר קבלת מידע ראשוני לאחר ביגור 10. זאת כיוון שעל פי הנוהל החדש, המכרז ייסגר בסוף חודש אפריל בלבד – די והותר זמן לקבל החלטות שונות בעניין ביגור אם הועד ייראה שהן נדרשות. המכרז יפורסם בהודעה נפרדת במהלך חודש פברואר, בהתאם להחלטת הועד הקודמת (הקובעת כי מכרז לכנס ביגור יפורסם עד סוף חודש פברואר וייסגר בסוף חודש אפריל לכל המאוחר).
  3. קבלת חברים לעמותה: הועד החליט לקבל את בקשתו של אורי אביב להצטרף לעמותה. הועד מברך את החבר החדש עם הצטרפותו.
  4. רישום מותג "אייקון": בעקבות פניה של האגודה למדע בדיוני ופנטזיה לרישום השם "אייקון" כמותג, נדרש הועד להחליט בנושא. הועד הגיע למסקנה שהעניין קשור קשר הדוק לאופי מערכת היחסים הרצויה לעמותה בין העמותה, האגודה, הסינמטק והנהלת "אייקון". בעקבות שיחות שנערכו לאחרונה עם חברי עמותה, אנו מרגישים כי ייתכן ויש צורך לשנות את המדיניות עליה הוחלט לפני שנתיים בנוגע לנושא. לכן, ייתקיים דיון פתוח עם חברי העמותה וכל בעל עניין, שבעקבותיו יחליט הועד על המדיניות הכללית הרצויה בעניין אייקון, ובפרט בסוגיית רישום המותג. האפשרויות השונות, כפי שהועד רואה אותן, תוצגנה בהודעה נפרדת כדי לקבל הערות ודיעות מכל המעוניין להשמיען.

מיכאל גורודין, מזכיר העמותה.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer