על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 26 לינואר, 2008

30/01/2008

ב- 26.1.2008 נערכה פגישת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

נוכחים: איתי גרייף – יו"ר העמותה, עידו פנסקי – גזבר העמותה, מיכאל גורודין – מזכיר העמותה.

1. הקהילה החופשית, גוף התנדבותי הפועל בכפר סבא, פנתה לעמותה בבקשה להצטרף כגרעין של העמותה. נערכה פגישה ראשונית בין איתי גרייף ומיכאל גורודין לאייל ברנדס ואוהד הררי כדי לבדוק את הנושא, התועלות והעלויות ההדדיות. תיערכנה פגישות נוספות כדי לבדוק את המשמעויות הפרקטיות של צירוף הקהילה החופשית כגרעין. לאחריהן, בישיבת הועד הקרובה, הועד יקבל החלטה בדבר הצטרפות אפשרית של הקהילה החופשית לעמותה כגרעין.

2. אייקון: מונה צוות מינוי מנהל לכנס אייקון 2008 המורכב מאיתי גרייף ועידו ענבל. הצוות נפגש עם אורי אביב, מומעד לניהול הכנס. הצוות יקבל החלטה ב- 30 לינואר 2008.

3. כל חברי גרעין המשחקים החיים של העמותה הודיעו על התפטרותם מהגרעין. לכן, הגרעין נותר ריק. בישיבת הועד הבאה ידון הועד בסגירת הגרעין.

4. בעקבות האמור בסעיף 3, ועל פי דיון קודם שערך הועד בדבר האפשרות הזאת, יוצא מכרז לתפקיד א. מחסן וביטוח.

5. נבדקת האפשרות לערוך בפורים פעילות לילדים בשיתוף עם מספר מפעילי חוגים באיזור המרכז. הדגש של העמותה לשיתוף הפעולה הוא התמקדות הפעילות במשחקי תפקידים, האפשרות לחשוף בפני הילדים היבטים של התחום, נוסף על אלה אליהם הם נחשפים במסגרת החוגים, ועידוד משחק עצמאי של הילדים. בנוסף, זו הזדמנות להפיץ את בשורת ביגור לילדים.

6. כנס ביגור 2008 (השמיני במספר): נמשכת במרץ העבודה על הכנס. גיוס המשחקים כבר נמצא בעיצומו, ואתר הכנס צפוי לעלות בקרוב. המקום הזמן והאירועים המרכזיים כבר סגורים, וניתן לקרוא עליהם בהודעות נפרדות של צוות ביגור.

7. הספריה של העמותה הועברה למיקום נגיש יותר – אל חנות "טקטיקה" שבדיזינגוף סנטר. קטלוג של הספריה יועלה לרשת, ואנחנו מקווים שכך הספריה תוכל לשרת טוב יותר את קהל השחקנים.

בברכה,
מיכאל גורודין,
מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer