על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 1 לפברואר, 2008

12/02/2008

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל, 1.2.2008

נוכחים: יו"ר העמותה- איתי גרייף, גזבר העמותה – עידו פנסקי, מזכיר העמותה – מיכאל גורודין.

1. פגישה עם א.פורומים – רן חסון רוסו: הועד נפגש עם אחראי הפורומים של העמותה, רן חסון רוסו. הובעה שביעות רצון מאוד גדולה מהעבודה שעושה רן חסון רוסו בשנה האחרונה כאחראי פורומים, והועד שמח לשמוע שיש בכוונתו להמשיך בתפקיד.
הוצגה בפני הועד סקירה כללית של מצב הפורומים. מאז אוקטובר חל גידול עקבי ומתמשך בפעילות בפורומים השונים, כשעיקר הפעילות היא בפורום "משחקי תפקידים" ובפורום "משחקי תפקידים חיים". הועלתה האפשרות ליזום הודעות ודיונים על בסיס שבועי, אך עושה רושם כי הדבר לא עולה בקנה אחד עם האווירה בפורומים של העמותה, ולא מתאים לקהל הקבוע שלהם.
א. הפורומים העלה את נושא הבאנרים בפורומים, וכי בעיניו הדבר מהווה מטרד לנוחות הקריאה של הפורומים עצמם. הוסכם כי עם השינוי באתר העמותה שבמסגרתו רשימת הפורומים תעבור לדף הראשון, רצוי יהיה שלא לפרסם באנרים, אלא בדף הראשון. (יודגש כי אין באמור לעיל משום החלטת ועד).
כמו כן, שמע הועד את עמדתו של רן חסון רוסו בנושא הקהילה החופשית.

2. שינוי סעיף 6 לנהלי העמותה – פעילים ובעלי תפקידים: להלן הנוסח שהוצע והתקבל:
תפקידים קבועים בעמותה יוגבלו לפרק זמן של כשנה. תפקיד קבוע הוא תפקיד שאינו חלק מועד העמותה, ממונה ע"י הועד (ולא ע"י גרעין לדוגמא), ואינו ממוקד בפרוייקט מסויים. המכרזים יוצאו כחודש לאחר הבחירות השנתיות לועד העמותה. אדם שמילא תפקיד יכול לגשת שוב למכרז, ויקבל עדיפות על פני מועמדים אחרים. אם מעוניין הועד להוציא מכרז לתפקיד מתמשך בהגבלת זמן שונה, יכול לעשות זאת עם הוצאת המכרז.

3. סגירת גרעין המשחקים החיים של העמותה: לאחר הודעתם של חברי גרעין המשחקים החיים של העמותה, החליט הועד לסגור את הגרעין. אם בעתיד קבוצת אנשים תהיה מעוניינת להקימו, יוכלו לעשות זאת.

4. עדכונים:
א. אור מידן הודיע על פרישתו מחברות בעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. הועד מודה לו על פעילותו הרבה במסגרת העמותה.

ב. התקבלה הצעה לשיתוף פעולה בין העמותה לבין חברת "סתיו אומנויות" המפעילה חוגי משחקי תפקידים. המדובר הוא בפעילות בפורים, המיועדת לילדים. הפעילות תיבנה מול ועם נציג מטעם העמותה, על מנת לאפשר את הצגת תחום משחקי התפקידים במהלכה על פי הבנתנו אותו. הועד יחליט בעניין קיום הפעילות בישיבתו הבאה.

ג. ספריית ההשאלה של העמותה הועברה לחנות "טקטיקה" שבדיזינגוף סנטר. אנו מקווים שהמיקום החדש יאפשר לקהל רב יותר להינות מהספרים.

ד. אסף הרשקו התנדב לאסוף ולרכז רשימה היסטורית של אירועים העמותה לאורך השנים.

בברכה, מיכאל גורודין, מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer