על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 15 לפברואר, 2008

29/02/2008

ביום שישי , ה- 15.2.2008 התקיימה ישיבה של ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

נוכחים:
איתי גרייף – יו"ר העמותה, עידו פנסקי – גזבר העמותה, מיכאל גורודין – מזכיר העמותה.

1. קבלת חברים חדשים למליאת העמותה: הוחלט לקבל את אייל ברנדס ואוהד הררי כחברים בעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

2. פעילות בפורים: אושרה פעילות לילדים בפורים בשיתוף פעולה עם חברת "סתיו אומנויות". האחראי על הפעילות הוא מיכאל גורודין.

3. התקבלה הצעה להשתתפות העמותה בכנס משחקי תפקידים שעורך המדיטק בחיפה. מנהל הכנס הוא דימה ונגר, שהוא גם חבר בעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.
קיים רצון עקרוני לערוך פעילות באירוע. הקווים המנחים למשא ומתן הם:

    א. האירוע צריך למלא את הצרכים של העמותה מפעילות קיץ לילדים מבחינת תוכן ומבחינה כספית.
    ב. סיפוק תוכן משחקי תפקידים משמעותי באירוע.
    ג. חשיפה לקהל חדש.
    ד. קיום הזדמנות ואפשרות לשיתוף פעולה עם חברות חוגים הפועלות בחיפה.

במקביל, יש לבדוק את ההיבטים החוקיים של השתתפות באירוע המנוהל באופן עצמאי על ידי חבר עמותה (המקבל משכורת שלא מטעם העמותה). לאחר קבלת תשובות בשני המישורים, יקבל הועד החלטה על ההשתתפות באירוע. אחראי למשא ומתן הוא איתי גרייף.

4. נושא המחסן: הוצא מכרז לתפקיד אחראי על מחסן העמותה, אליו לא ניגשו מתנדבים. הועד מעוניין שיהיה לעמותה מחסן, על מנת לשמור בו ציוד רגיש ולשמר ציוד לשימוש חוזר באירועים השונים. לכן, בשלב זה:

    א. יש לדאוג להעברת המפתח של המחסן לועד.
    ב. הועד יפנה לחברי העמותה בבקשה שאחד מהם ימלא את התפקיד לשנה הקרובה. אם גם אז לא יימצא אחראי מחסן, ייעשו צעדים על מנת לנסות ולמכור את המחסן.

5. הקהילה החופשית: בנושא הצטרפות אפשרית של הקהילה החופשית לעמותה כגרעין: ישנן דרישות וציפיות הדדיות בעניין זה. שני שלבי ביניים שיש לעבור לפני שאפשר יהיה לגשת לקבלת החלטה הם:

    א. בדיקה האם העמותה מסוגלת לספק את הצרכים הטכניים והביורוקרטיים של הקהילה החופשית.
    ב. יש משמעויות להתנהלות כגרעין בעמותה מחד. מאידך, לקהילה החופשית יש צורך באוטונומיה מסויימת. יש לבדוק כיצד והאם ניתן ליישב בין הדברים.

היו"ר והמזכיר ייפגשו עם נציגי הקהילה החופשית כדי לברר את הנושאים הללו.

6. המצב עם אייקון ופעילות בסוכות: למכרז שיצא לניהול פסטיבל אייקון לא ניגשו מועמדים. כתוצאה מכך יש אי בהירות גדולה מאוד לגבי אייקון, והאם הוא יקרה, ואם כן באיזו מתכונת. אחת האפשרויות הסבירות היא שלא יתקיים כנס גדול בשיתוף פעולה של העמותות שארגנו את אייקון.
לאור זאת: כיוון שהועד רואה חשיבות רבה בקיום אירוע גדול בסוכות, שתי הצעות שעלו בדיון הן כנס משחקי תפקידים (בשת"פ עם ארגונים אחרים, או לא), ומשחק חי רב יומי. בשל אי הבהירות הגדולה סביב נושא אייקון, ההחלטה בנושא תתקבל כשנדע: אילו אירועים צפויים להתקיים בסוכות, וכשנדע את מצב כח האדם הזמין והעדפות הפעילים בנושא. אך בכל מקרה, חשוב מאוד לקבל את ההחלטה על אופי הפעילות בסוכות לפני ביגור.
לכן: לפני ביגור ייערך דיון ועד שבו תתקבל החלטה בנושא. עד אז. הועד ינסה לאסוף את מקסימום המידע האפשרי על הצפוי להתרחש בסוכות, ומצב כח האדם של העמותה.

7. ליה הלפרין הודיעה על פרישתה מחברות בעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. הועד מודה לה מאוד על הפעילות הרבה שלה לאורך שנות חברותה בעמותה, כחברת ועד, פעילה ועל העזרה שתמיד נתנה לועד ולעמותה.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer