העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
08.06 – פאבקון: הרפתקאות, סיפורים ושיכר!

"אתם יושבים בפונדק, לוגמים מהשיכר הגמדי החזק (האלף שוב שותה רק יין), ונחים מההרתפקה האחרונה שלכם. לפתע, נפתחת דלת הפונדק ולתוכו נכנס…" כך מתחילות הרתפקאות אמיתיות, וכך מתחיל גם כנס "פונדקון".

ביום ראשון, ה- 08.06 (ערב שבועות), בפאב "גרין רקון" בתל אביב, ייערך כנס "פאבקון". כנס באווירה אחרת, שכולו הרפתקאות. שעה שתשבו בפונדק ותלגמו שיכר, תשמעו על הרתפקאות הקוראות לגיבורים בעלי תעוזה. הגובלינים השתלטו על מכרות המלך, משהו מוזר קורה ביער, שיירת הסוחרים מבקשת ליווי… דרושים הרפתקנים אמיצים! אתם תבחרו לאיזו הרפתקה להצטרף, בלויית הרפתקנים אמיצים, כמוכם. ולאחר מכן, כשתשובו לפונדק, תוכלו לספר לכולם על מעללי הגבורה שלכם, להחליף שמועות עם הרפתקנים אחרים, ולצאת להרפתקה נוספת.

במהלך האירוע, אתם תשחקו דמות של הרפתקן (לבחירתכם). אתם בוחרים לאיזו הרפתקה (ועם איזה מנחה) לצאת. לאחר שההרפתקה מסתיימת, ההרפתקנים חוזרים לפונדק, ואתם מספרים לכולם מה עבר עליכם ובוחרים את ההרפתקה הבאה, כך עד סוף האירוע. כל זה באווירה אחרת, עם שתיה ואוכל טוב (אנחנו בפאב, זוכרים?), שחקנים בוגרים (הכניסה מגיל 18 ומעלה), הרבה בירה, הרבה אורקים, וצוות מנחים מובחר במיוחד.

מתי? האירוע יחל בשעה 19:00. המשחקים יימשכו (לפחות) עד 01:00.
איפה? בפאב "גרין ראקון" – רחוב הירקון 63, תל אביב.
הכניסה מגיל 18 ומעלה.
עלות: לחברי מועדון העמותה: 50 ש"ח. מחיר רגיל: 80 ש"ח.

צוות המנחים: טלי הלוי, איתמר קרביאן, מיכאל גורודין, ערן זבולון, ערן אבירם, דיקי סמבן, מרק קפלן, דודי קאופמן, דותן דימט, איתי גרייף ואיתמר פארן.

להרשמה ושאלות: pubconisrael@gmail.com

פורסם ב25 במאי 2008 בקטגוריה חדשות מסעירות על-ידי efrat | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer