על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד, 8 למאי, 2010

10/05/2010

פרוטוקול ישיבת ועד, 8.5.2010

נוכחים: ערן מולוט – יו"ר העמותה, גילי כהן-ארזי – גזבר העמותה, מיכאל גורודין – מזכיר העמותה

  1. קבלת חברים חדשים לעמותה: הדס נבנצל התקבלה כחברת עמותה. על פי נהלי העמותה, בגלל הסמיכות לבחירות, חברותה תיכנס לתוקף לאחר ההכרעה בבחירות.
  2. הועלתה בעיה פוטנציאלית: עלול להווצר מצב בו הועד הבא נדרש להכריע בין מכרזי ביגור, כאשר שניים מחברי הועד מעורבים בהצעות המכרז. במקרה כזה ברור שאותם חברי ועד לא יצביעו בשל מעורבות אישית. לכן, עלול להווצר מצב בו ההכרעה על מכרז ביגור תיפול על כתפי אחד מחברי הועד בלבד. במקרה כזה הועד ממליץ לועד הבא לבחור צוות שמורכב מחברי ועד בדימוס ומנהלי ביגור לשעבר, שלא מעורבים באף אחת מהצעות המכרז, שימליצו על אחד המכרזים. בכל מקרה, הועד הנכנס צריך לקיים דיון בנושא ולהגיע להחלטה מה לעשות.
  3. סטטוס ביצוע יעדים. להלן היעדים שהוגדרו בתחילת קדנצייתינו, וסטטוס ביצוע:
    1. אוגוסט – כנס חד יומי: נערך כנס "גרגויל", אם כי יש לציין שהוא לא הסתיים בהצלחה. בצד החיובי, הופקו ממנו לקחים.
    2. פעילות משמעותית במסגרת אייקון – בוצע
    3. חנוכה – כנס במרכז לקהל הצעיר: במסדרת הפקת הלקחים מכנס "גרגויל" הכנס הוחלף, ונערך כנס מו"ד בחנוכה. בוצע.
    4. חנוכה – אירועים בצפון, בדרום ובירושלים: בוצע חלקית. נערכו כנסי היפוגריף וכרמיקון. לא היה כנס בדרום
    5. כנס חד יומי עם תחפושות בפורים – בוצע חלקית. נערך כנס "דרקון" השני במספר, שהיה גדול יותר ועשיר יותר בפעילויות מקודמו בחנוכה. למרבה הצער לא היו תחפושות.
    6. כנס דגל רב יומי בפסח – בוצע. נערך כנס ביגור, גדול יותר ומוצלח יותר מקודמיו בשנים האחרונות.
    7. כנס בשבועות – יבוצע. יתקיים כנס דרקון השלישי במספר בשבועות. להבא, ייתכן והסמיכות של חג השבועות לביגור תתברר כגדולה מידי. אנחנו ממליצים לועד הבא לשקול מחדש קיום כנס בשבועות לאור תוצאות הדרקון הקרוב.
    8. ארבעה כנסים לקהל בוגר בסופי שבוע וערבים. בוצע חלקית. אורגן פאבקון אחד במהלך השנה, והתקיימו שניים נוספים כחלק מביגור ואייקון. ייתכן ויש לבחון את האפשרות לערוך שוב כנס "איגור" – כנס חד יומי רגיל עם הגבלת גיל.
  4. ומה עוד קרה השנה:
    1. הוחלפו שם העמותה ומטרותיה, ועודכן התקנון. יש לציין שטרם הושלם התהליך שכן אתר העמותה וסמל העמותה לא עודכנו בהתאם. זה חייב להיות יעד לשנה הבאה.
    2. נערך שינוי במועדון העמותה. המועדון הפך לחינמי, גדל במאות אחוזים ושולח דיוור חודשי מידי חודש לחבריו. יש לציין שנכון להיום אין כרטיסי מועדון לחברים, בין השאר בגלל העלות הלא מבוטלת של להפיק כמות רבה כל כך של כרטיסים.
    3. התחיל והושלם תהליך רישום המותג "אייקון" כמותג רשום. התהליך הותחל ביוזמת האגודה למד"ב ופנטזיה, והעמותה למשחקי תפקידים הצטרפה לרישום.
    4. הסתיים תהליך סגירת הנושאים הכספיים מול הסינמטק לשנים 2007-2009. הועד מודה לכל מי שתרם להצלחת התהליך.
    5. נרשמה עליה בפעילויות גרעין ירושלים וגרעין צפון, ואנחנו מאושרים מכך.
    6. העמותה התחילה מהלך של עבודה בצוותים במקום בבודדת. נכון להיום פועלים הצוותים הבאים: כנסי דרקון, אחראי פורומים, סטטיסטיקה ותוכן אתר (ארכיון). ההתרשמות שלנו היא שהגישה הזאת טובה ונכונה, וממליץ לשקול להפוך גם את התחומים הבאים למנוהלים בצוות: פעיליות לקהל בוגר, צוות אתר (טכני וגרפי), פרסום ושיווק, מוצרי דפוס.
  5. הועד מודה לכל מי שפעל, עשה, ייעץ ותרם מזמנו, מרצו, ונסיונו.

מיכאל גורודין,

מזכיר העמותה

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer