על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת מליאה, 13 למאי, 2010

20/05/2010

פרוטוקול ישיבת העמותה השנתית, לתאריך 13.5.2010

נוכחים: י. זילבר, ע. רובין, נ. פרידמן, י. רזניקוב, ג. פלאוט, ע. ורטהיימר, ע. מולוט, ע. אבירם, ה. רייזמן, א. קרביאן, ל. הדס, ג. כהן-ארזי, א.. ברטוב, ל. שחר, א. וייסברג, הכלב סקיפי.

על סדר היום: סיכומי השנה, בחירות.

על פי תקנון העמותה ערן מולוט, יו"ר העמותה הוא יו"ר האסיפה.

בהיעדר מזכיר העמותה, איילת ברטוב נבחרה להיות מזכיר האסיפה.

הועד קיים ישיבת ועד טרם ההתכנסות, לסכם את השנה – פרוטוקול הישיבה פורסם באתר העמותה.

הוקם צוות שימור ידע, לעדכן ידע קיים ולשחזר ידע חסר. פעילויות בעמותה יהיו מעתה בצוותים, ככל שמתאפשר הדבר, כדי לשמור על ידע כשעוזב אדם את תפקידו ולחלק את עומס העבודה.

סיכום פעילויות גרעינים

ה. רייזמן, יו"ר גרעין ירושלים סכמה את פעילות הגרעין: היו כנס גריפון, היפוגריף ומתוכנן גריפון נוסף. לגרעין חסר כוח אדם. השם גריפון נגזר  מראשי התיבות גרעין ירושלים.

י. רזניקוב סיכם את פעילות גרעין צפון: היה כנס כרמיקון בו היו כ-50 איש, החלו הכנות לכרמיקון הבא בדצמבר. היה פאבקון שבוטל, היהלארפ שלא במסגרת הגרעין, בו נכחו 16 איש (לארפ המלאך השבור) שהועלה כסימן להתחזקות כוחותינו בצפון. בעוד שבועיים תהייה ישיבה לדון בפעילות עתידית של הגרעין.

חברי גרעין מרכז לא נכחו בישיבה. לדברי ע. מולוט, לא נעשה השנה דבר במסגרת הגרעין.

ע. מולוט סיכם פעילות:

דרקונים: היו 2 כנסי דרקון בשיתוף כוכבי כסף, עוד שבוע כנס שלישי שיכלול גם פעילויות למבוגרים. הכנסים הם רווחיים, בין השאר בשל תמיכת כוכבי כסף. בין 20-30 משתתפים בכל כנס. יהיה כנס נוסף יתכן ויהיו שניים, בהתאם להצלחה של הכנס הקרוב.

פאבקונים: היו 3 כנסי פאבקון השנה, באייקון, בביגור ובפאב הדב בת"א. בפאבקון -בפאב הדב היו כ-60 איש והוא היה רווחי. הפאבקון בביגור היה בעייתי, כי הייתה בעייה עם מציאה של מקום עד שבוע לפני הכנס, כך שהיתה בעיית פרסום. באייקון לא היו הרבה משחקים במקביל לפאבקון. הועלו תהיות לגבי אופן הפרסום הרצוי לפאבקון עצמאי וע. מולוט ציין כי הדרך הטובה ביותר היא אלקטרונית (מייל, פייסבוק וכו').

ביגור: סגל מנהלי ביגר לא נכח בישיבה. ע. מולוט סיכם, בתפקידו כחבר הועד האחראי:

הייתה עליה נאה בכמות באי הכנס ובנרשמים למועדון. סיכומים מספריים מלאים נמסרו לחברי העמותה.

כמות המשחקים, בערך 200. התפוסה המשוערת במשחקים, בערך 50-60 אחוז לעומת 75% רצויים.

ע. מולוט העלה בקשה למתן את טון ההודעות בפורום. לא לרדת לפסים אישים ובכך "לשרוף" פעילים. לשמור על כבוד הדדי. גם אם אין הסכמה, יש לזכור כי אנשים עובדים מכל הלב וכי דברים אלו גורמים לאבד פעילים טובים. האווירה בפורום מעודדת רדיפה. הוזכרי כי אפשר לבקש מהוועד לדון בכל נושא כשאין לו הסכמה ולפרסם החלטה ובכל מקרה יש לשמור על תרבות דיון ולא למתוח ויכוחים מיותרים.

הועלתה השאלה האם הכנס עמד ביעדים אחרים, לא כלכליים, כגון הכשרת פעילים, פרסום בקהילה וכו'. הדעות בנושא היו חלוקות.

לדעת ע. רובין הכנס לא עמד ביעדים: לדבריו כמות האנשים שנכנסו למשחקים הייתה נמוכה יותר, גם מספר זה הוא בגלל שהיו 4 ימי משחק. בוטלו משחקים כדי למלא אחרים, היה תחושה ש"ריק". מערכת הפרסום עבדה לא נכון ולפעמים ברגע האחרון.

ע. מולוט אמר כי ביגור הרגיש ריק מאחר ובשל המיקום, היתה ציפיה לקהל "כמו אייקון", מבחינת ההרגשה. בנוסף, בניגוד למקומות אחרים, אפשר היה לצאת לאכול בחוץ. בנוסף, המבנה אינו מתאים לייצירת אווירה נכונה בכנס בתור מבנה בית ספר עם מסדרונות ומומלץ למצוא חלל פתוח המחבר בין החדרים, בדומה לכפר בתיה.

א. וייסברג: בא לביגור וראה את הקהילה החופשית שנראו כמו בדואים הרגיש חוסר באנשים ובפרסום. ביגור הרגיש לו משעמם.

ל. שחר אמרה כי פאנטסיקון לא מרגיש ריק.

ע. ורטהיימר: להרשמה היה תור ארוך והיא הייתה מרוחקת מהמשחקים, בחירת תאריכי הכנס הייתה לא נוחה.

ה. רייזמן: הפרסום בפורומים לגבי ביגור היה מטעה: טון חיובי יתר על המידה. הרגיש לה כמו "כיסוי וגיבוי" שלא במקומם.

ע. רובין: היחס של הסגל הבכיר לפעילים בדרג הביניים היה רע מאוד עד כדי רצון שלהם לעזוב את הכנס במהלכו.

ע. מולוט: ישקול לאייש תפקיד איש יחסי אנוש בעמותה.

בחירות:

המליאה הביעה את רגשי תודתה והוקרתה לפעילים היוצאים, במיוחד למיכאל גורודין, המסיים את תפקידו כמזכיר לאחר שהחזיק בו הזמן הארוך ביותר. תודה רבה למיכאל!

לא נכחו נ. מרקל וא. גרייף, המועמדים לוועדת ביקורת. שאלות הופנו למועמדים האחרים:

ע. מולוט, מועמד לתפקיד היו”ר: נשאל האם היו דברים שהפתיעו אותו ושיעשה שונה: בתשובה אמר שהוא הופתע לטובה בעיקר מחברי העמותה ופעילותם, נטייה ל"נהיגה מהספסל האחרים (נהיגה מהבגאז' או מהירח לפעמים)” הפתיעה אותו לרעה. אין משהו שהוא מתחרט עליו. יעדיו לשנה הבאה: פעילות שוטפת לאורך השנה, החלפת לוגו, פיתוח שירותי אונליין, תוכן שאינו אירועים להורדה ומכירה, העלאת מחירים.

נשאל אם יש לו כוונה לשנות מטרות, להגדיל העמותה או להגיע לקהלים חדשים: בתשובה אמר שכן, אבל בהתמקדות ביצירת דור המשך של שחקנים שלא רק דרך חברות חוגים.

ג. כהן ארזי, מועמדת לתפקיד גזבר: נשאלה איך ראתה את התנהלותה הכספית של העמותה ומה תשנה השנה? ענתה כי מבקשת להעלות את היעילות, יותר מאשר את המחזור הכספי.

ג. פלאוט, מועמד לתפקיד המזכיר: נשאל מהן מטרותיו. ענה כי רוצה לחדש פנייה גם לקהל ישן, לקדם את קבלת האישורים בענייני מס וניהול ספרים. הוא מעריך כי למרות עיסוקיו האחרים, יהיו לו מספיק זמן למלא את תפקיד המזכיר.

ע. וורטהיימר אמר כי השתתפות איתי בועדת ביקורת, הגשת מכרז וחברות בעמותת אייקון שהיו לה חיכוכים עם העמותה היא בעייתית.

ל. שחר אמרה שעמותת אייקון משלמת לעמותה שלנו, כך שיש בעייה במועמדות של איתי לתפקיד ועדת ביקורת.

י. זילבר אמר כי ניגוד העניינים של איתי הוא בעייתי ושלאור הרקורד שלו אין לסמוך עליו.

ג. פלאוט הסביר לחבריו המליאה מהם תפקידי ועדת הביקורת.

תוצאות הבחירות:

(סופרי קולות א. ברטוב, ע. ורטהיימר, שיטת אמון, אי אמון)

ערן מולוט: אמון.

גילי כהן-ארזי: אמון

גיא פלאוט: אמון

איתי גרייף: אי אמון

ניב מרקל: אמון

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer