על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד 14 ליוני 2010

17/06/2010

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה למשחקי תפקידים בישראל, שנערכה בתאריך 14.6.2010:

נוכחים:

יו"ר העמותה: ערן מולוט

גזבר העמותה: גילי כהן ארזי

מזכיר העמותה: גיא פלאוט

עידכונים:

התקבלה הצעה מהקהילה החופשית כפ"ס לשת"פ ו\או מתן עזרה בלארפ של הקהילה בסוכות. הוועד יעדכן את חברי העמותה על כל התפתחות בנושא.

נושאי הדיון:

1. הצעתם של ג'וני זילבר, יבגני רזניקוב וענבר רובין לפעילות בסוכות – ההצעה נתקבלה ע"י הוועד. מכיוון שמדובר על אירוע חדש הוועד לא יוציא מכרז – הכנס ינוהל ע"י מגישי ההצעה. מטרות חשובות לוועד בכנס:

א. סיכון כלכלי נמוך.

ב. חדשנות תוכנית (שונות מביגור).

2. מכרז פאנקון – הילה מיינרט נבחרה כמנהלת פאנקון מטעם העמותה. הוועד מודה לה ומאחל לה בהצלחה.

3. כנס סשמ"ק – הוועד קיבל את הצעתו של דימה ונגר לארגון כנס סשמ"ק. דימה ינהל את הכנס. חבר הוועד המלווה יהיה גיא פלאוט. הוועד מודה לו ומאחל לו בהצלחה.

4. נמרוד מיכאל פלד, הדס בנימיני, אלון לוסקי, שיר דר ויהודה פורת התקבלו כחברים בעמותה.

5. עקב בקשה לדיון על היחס לפעילים בפורומים הוועד דן בנושא. עקב הרצון שלא להחליט החלטות דקלרטיביות הוועד יסתפק בלהזכיר לחברי העמותה שעומדות בפניהם דרכים נוספות להביע את דעתם (פניה לוועדת ביקורת או דרישה מהוועד לדון בנושא מסוים) ושהפעילים הם כולם מתנדבים שמטרות העמותה לנגד עיניהם. בנוסף, הוועד מעוניין לחזק את ידיהם של הפצ"חים על עבודתם הטובה בשמירה על הסדר וההגינות בפורומים.

6. הצעתו של אורי אביב לגבי דיון על קבלת חברים חדשים – הוועד החליט שמעתה יצאו ההודעות על דיון לקבלת חברים חדשים כשחברי העמותה ב-BCC. חבר עמותה שמעוניין בכך מוזמן לבקש ממזכיר העמותה להעביר את דעתו לכלל המליאה והמזכיר יעשה כן.

7. הצעתו של איתמר פארן לפעילות בסוכות – הוועד קיבל את הצעתו של איתמר פארן לפעילות בסוכות. הוועד מפנה אותו לעבודה יחד עם החברים מסעיף 1.

גיא פלאוט, מזכיר העמותה.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer