על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד, 12 לאוגוסט, 2010

15/08/2010

נוכחים:

יו"ר העמותה: ערן מולוט

גזבר העמותה: גילי כהן ארזי

מזכיר העמותה: גיא פלאוט

  1. עדכונים שוטפים:

–          יו"ר העמותה נפגש עם גיל מחברת משכילון. בפגישה נדונו מספר פעילויות משותפות, בינהן סיכום על שיתוף ילדי החוגים של משכילון בביגור במקום קיום אירוע עצמאי של משכילון בפסח. בנוסף, דובר על שינוי שיטת ההדרכה לפי ההצעה של מיכאל גורודין, ואפשרות של צירוף מסיימי החוגים בכיתות ו' למועדון העמותה. נבחנת אפשרות של קורס הדרכה משותף למנחי משכילון ואנשי העמותה, ומתן תו התקן של העמותה לחוגי משכילון אחרי השינויים המתאימים. עדכונים נוספים יימסרו בהמשך התהליך.

–          בתאריך ה-15/8 יתקיים כנס פאן.קון בשיתוף עם האגודה למד"ב ופנטזיה, ברמת גן. בתאריך ה-19/8 יתקיים מפגש הקיץ השני של גרעין צפון במשגב. שני האירועים צפויים להיות מוצלחים והוועד מודה לעוסקים במלאכה.

  1. כנס סשמ"ק: בעקבות ביטול של מספר מנחים במועד קרוב לאירוע עצמו והעובדה שהאירוע מחייב הרבה הכנות של המנחים ואיכות גבוהה של התוכן, האירוע לא יתקיים בתאריך בו תוכנן. קיום שלו בתאריך מאוחר יותר תיבחן בהמשך.
  2. אירועי סוכות: בסוכות יתקיים פרוייקט תהודה של איתמר פארן בבית דניאל בתאריכים 27-8/9, ואולי יתקיים גם נשף. אתר לאירוע יעלה בקרוב.
  3. גזבר העמותה: עקב עזיבתה של הגזברית הנוכחית, הוועד קובע בחירות חוזרות לתפקיד ביום חמישי, ה-2 בספטמבר. מועמדות לתפקיד יש להגיש עד עשרה ימים לפני מועד הבחירות, כלומר עד ה-26/8. התפטרותה של הגזברית הנוכחית תכנס לתוקף ב-16/8.

גיא פלאוט, מזכיר העמותה.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer