העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
מכתב מועדון

מכתב מועדון – אוקטובר 2010

החגים מאחורינו, ואותה תקופה קסומה, שהיא כמו עליית גג של דברים שצריך לעשות, לפנינו – היא תקופת "אחרי החגים". ברוכים הבאים לחודש אוקטובר. זה כנראה הזמן שבו הבטחתם לעצמכם לכתוב את הקמפיין החדש, לסדר את ארון הספרים ולעשות המון דברים חשובים. ומכיוון שאנחנו יודעים היטב מה רבה היא העבודה הכרוכה בהתחמקות מעבודה, במקום לחשוב על תירוצים יצירתיים – תוכלו פשוט לקרוא כל מיני דברים מעניינים על משחקי תפקידים בארץ (וגם קצת בעולם). שלא תגידו שאנחנו בעמותה לא חושבים עליכם. כמובן שתקופת "אחרי החגים" לא פסחה גם עלינו, ולכן הפעם – פחות דברים לעשות, ויותר דברים לקרוא.

חדשות ועדכונים

פרוייקט תהודה הסתיים לו בהצלחה מהדהדת.

(הבנתם מה עשינו פה? זהו. עכשיו שלא יתלוננו על מחסור בהומור במכתב המועדון!) אירוע משחקי התפקידים הגדול והשאפתני של סוכות תם לו. הטיטאניק שקעה, לונדון בוערה וכמה עשרות שחקנים יצאו בשן ועין. אם פספסתם – לא נורא. צוות תהודה מבטיח לשוב. אחרי לונדון והטיטאניק, אנחנו מתים לדעת מה הם יעוללו בפעם הבאה. נו, טוב שיש לקראת מה לצפות, נכון?

אז מה עושים בחנוכה?

אנחנו עוד לא יודעים אילו אירועי משחקי תפקידים מצפים לנו, אבל אם אתם רוצים להציע הצעות, או סתם לעזור – יצאה קריאה לארגון אירועים בחנוכה. אז אם יש לכם רעיונות – זה הזמן.

28 לאוקטובר – מפגש משחקים נוסף בצפון

מפגשי המשחקים בצפון הארץ לאט לאט הופכים למסורת, והרי זה משובח. באוקטובר ייערך מפגש נוסף, ובו, כמובן, משחקי תפקידים טובים לרוב. טרם פורסמו פרטים על המפגש הקרוב – העדכון יפורסם בפורומים שלנו.

דברים לקרוא

דברים לקרוא מתחת לכיור

מגזין הרשת המנוח "שדים מתחת לכיור", שפעל אי אז למשך שלוש שנים צבר לו מעריצים וקוראים נלהבים רבים. זה שנים רבות שהמגזין, על כתבותיו שקע לבלי שוב במצולות האינטרנט. לא עוד! אתר חדש משחזר לאט לאט את הגליונות הישנים. עד כה נשלו שלושה, אך עוד ידם נטויה!

דברים לקרוא עם מתמטיקה בתוכם

מאמר חדש ומאיר עיניים באתר האחווה, ששואל, מנתח, עונה ומוכיח באותות מופתים ואפילו מתמטיקה, את התשובה לשאלה "כמה זה מספיק". מבולבלים?

דברים לקרוא ועכשיו בעברית

החברים באתר "הפונדק" שקדו עמלו טרחו ואף הצליחו להביא לנו (מה לנו? לכם!) תרגום עברי לחלוטין של חוקי ההתחלה המהירה של המשחק עטור השבחים "Mouse Guard" – ועכשיו בעברית, "משמר העכברים". המשחק זכה פחות או יותר בכל פרס אפשרי כשיצא, לפני כשנתיים, ומבוסס על קומיקס בעל אותו השם.

דברים לא לקרוא – אבל עם נינג'ות

היינו שמים תמונה של נינג'ה, אבל הבדיחה הזאת לא באמת מצחיקה. לכן, הנה קישור לסרטון על מבוכים ודרקונים ו… נינג'ות.

כמו תמיד, אם יש לכם הערות, הצעות, שאלות או תלונות על הבחירה המזעזעת של התמונות – אתם תמיד מוזמנים לכתוב לנו, ואנחנו תמיד שמחים לקרוא.


פורסם ב20 באוקטובר 2010 בקטגוריה עדכוני מועדון העמותה על-ידי efrat | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer