העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
מכתב מועדון נובמבר 2010

מכתב מועדון – נובמבר 2010

הנה אנחנו בשיאו של הסתיו, ושלכת אין. אפשר להיות עצובים ולכתוב הרפתקאות נוגות של דמדומי הסתיו, אבל אפשר גם לקרוא משהו נחמד ולהתכונן לחג החנוכה. מדוע להתכונן כבר מעכשיו, אתם שואלים? ובכן, עם שלושה כנסים ומשחק חי אחד, אנחנו ממליצים בחום להתחיל לתכנן כבר עכשיו איפה אתם תשחקו משחקי תפקידים בחנוכה.

חדשות ועדכונים

3 בדצמבר: פאבקון ערפדים

"פאבקון ערפדים" הוא אירוע בו תהיה לשחקנים הזדמנות לעטות את דמותם של ערפדים בתל אביב המודרנית, רוצחים חסרי לב מחד, ויצורים מקוללים שנאסר עליהם לראות אור שמש מאידך. הפאבקון יערך בפאב הWychwood בתל אביב, ובשל כך, הכניסה אליו מוגבלת לגילאי 18 ומעלה. ניתן להרשם מראש במכירה המוקדמת, המאפשרת לרכוש כרטיסים מוזלים לאירוע.

5-6 בדצמבר: דרקון דמדומי הסתיו

כנס המבוכים ודרקונים הגדול של חנוכה מציע לנו יומיים שלמים של משחקים, עם המון מבוכים, דרקונים אבל ממש לא רק. טורניר מאנצ'קין, סיפורים מהפונדק האבוד ועוד כמה הפתעות מחכות לכם באתר הכנס. ההרשמה כבר החלה, אז מהרו להירשם! כי איך אומרים, אם אין שלכת טובה – אפשר לפחות להרוג כמה אורקים.

8-9 בדצמבר: כרמיקון

זו השנה הרביעית ברציפות בה נערך כנס כרמיקון, אשר בכרמיאל. יומיים של משחקים משובחים מחכים לכם. לכו תדעו, אולי בצפון יש סתיו אמיתי עם שלכת. וגם אם לא – הכנס שכבר הפך למסורת, מבטיח ומקיים יופי של משחקים. כל הפרטים באתר הכנס, כמובן.

10 בדצמבר – דברי ימי קוריניאס 6

המשחק החי עטור השבחים (והאורקים) חוזר ומכה בשישית. בינתיים נפתחה ההרשמה לקפטנים. כל שאר עמך ישראל יכולים למשיך ולכסוס ציפורניים בציפייה למה שהופך להיות אחד המשחקים החיים המתמשכים הטובים שנראו כאן.

דברים לקרוא

התפלספות למהדרין

הרי אין ספק שאחד הדברים היעילים והמועילים ביותר ששחקן התפקידים יכול להעלות בדעתו בימים טרופים אלה של דמדומי הסתיו, יהיה לעסוק מעט בהתפלספות ראויה לשמה. ואכן, בפורומים שלנו תוכלו למצוא בין השאר דיון ער ועיקש בשאלה הניצחת האם "המאפיה" הוא משחק תפקידים, או שמא לא.

בלי לעצון עין למהדרין

למי שזוכר, "משחק בתיאוריה" הכריזו בזמנו על תחרות לכתיבת גרסאות מסוייטות לערים בישראל, ברוח המשחק "בלי לעצום עין. ההגשה שזכתה בתחרות מתארת ירושלים הזויה כדת וכדין.

מלחמות למהדרין

אם אתם עוד לא מכירים את "המשחקיה" – הנה הזדמנות טובה להתחיל. האתר שמעיד על עצמו, ובצדק, כ"הכי קרוב לרדיו משחקי תפקידים" מציע הפעם פרק שסוקר כמה ממשחקי התפקידים הטובים והמסקרנים ביותר שעוסקים במלחמה. רק ללחוץ ולהאזין.

עומק למהדרין

הפעם אנחנו ממליצים בחום ניכר על המאמר הזה באתר האחווה, שכולו מוקדש למשחק עומק. יש בו קצת היסטוריה, קצת תיאוריה והמון תמונות של עיניים.

ולסיום – עתקים למהדרין

ואם אנחנו כבר בתמה של מהדרין, הנה משהו ישן וחביב ממגזין הרשת המנוח "הפאה החמישית".

כמו תמיד, אם יש לכם הערות, הצעות, שאלות או תלונות על הבחירה המזעזעת של התמונות – אתם תמיד מוזמנים לכתוב לנו, ואנחנו תמיד שמחים לקרוא.

contact@roleplay.org.il


"פאבקון ערפדים" הוא אירוע ספציפי שבו תהיה לשחקנים הזדמנות לעטות את דמותם של ערפדים בתל אביב המודרנית, רוצחים חסרי לב מחד, ויצורים מקוללים שנאסר עליהם לראות אור שמש מאידך.

פורסם ב14 בנובמבר 2010 בקטגוריה עדכוני מועדון העמותה על-ידי efrat | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer