על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת מליאה, 21 לנובמבר, 2010

24/11/2010

ישיבת עמותה 21 לנובמבר 2010–11–21

האספה הייתה אמורה להתחיל בשעה שמונה. נדחתה לשמונה וחצי כי נכחו במקום רק כ- 5 חברי עמותה.

בשעה שמונה וחצי נוכחים ערן מולוט ]יו"ר[, יבגני רזניקוב ]גזבר[, איתמר פארן [מונה למזכיר האספה], וגם – גיל רן, ליאת שחר, הדר רייזמן, עמית ורטהיימר, מיכאל גורודין, אלון סנדלר, ערן זבולון, ערן וייס, עודד אפל, הילה מיינרט.

שלחו ייפויי כוח: גיא פלאוט, גילי כהן ארזי, דניאל רוזנברג, מיכאל פבזנר, נורית קרני, ניב מרקל, עידו פנסקי.

האספה נפתחה.

דיון בהעדר מועמד לתפקיד המזכיר. מולוט מציין שהיות ולא נמצא אחד, חברי הוועד יתחילו לחפש מזכיר בהתאם להוראות התקנון. מובהר כי מזכיר, אם יימצא, יישאר בתפקידו עד לבחירות הקרובות, בחודש מאי.

נושא הצבעה ראשון, בהתאם לנושאי סדר היום של המליאה: דיון על תיקון סעיף 37 בתקנון.

מובהר כי סעיף 37 בתקנון שלנו אינו תואם את נוסח חוק העמותות לגבי תפקידי ועדת ביקורת. שתי הצעות – העתקת החוק הקיים לתוך התקנון או מחיקת הסעיף, כך שההגדרה היחידה תישאר בחוק.

עמית שואל על הגדרת מועדי דיווח. איתמר אומר שבואו נתחיל ביישור קו עם החוק, ובמליאה קרובה נדון בהגדרות נוספות ו/או נגזרות.

מצביעים על מחיקת הסעיף – 6 בעד. מצביעים על העתקת הסעיף לחוק –  8 בעד.

הוחלט להעתיק את החוק לתוך הסעיף.

דיון בהליך רישום הסימן המסחרי 'אייקון' על שם העמותה והאגודה, לו הגיש אורי אביב התנגדות. מובהר כי בזמנו הצטרפנו להליך רישום, כי אורי אביב הגיש התנגדות, כי להתנגדות הוגשה תגובה מצידנו, וכי לאחר מכן אורי אביב הגיש ראיות לכאורה  שתומכות בטענותיו [אוסף התכתבויות והסכמים בין הנהלת אייקון למסגרות שונות כאשר החותם הוא אורי אביב, אבל במקרים רבים הניירות הנושאים את החתימה הם ניירות עם לוגו של העמותה או האגודה, או חותמת של סטארבייס; וכן שתי עדויות, של אביב ושל גרייף בנוגע לתהליך שהפך את אייקון לשייך לאורי לכאורה].

אנחנו צריכים להחליט אם להיות חלק בהליך הרישום המתמשך.

הובהר שאם אורי "מנצח", בהליך הנוכחי הסימן לא יירשם אצל אף אחד, ויישאר תלוי באוויר אלא אם יוגשו הליכים חדשים.

הובהר שמדובר בסדרת מהלכים מתמשכת, כאשר בכל פעם שמישהו בוחר שלא לפעול, הצד השני "מנצח". יש עו"ד שמוכן לטפל בכל ההליך עד לסופו תמורת 28 אלף ₪.

למעשה, השאלה המעשית היא האם אנחנו רוצים להיות חלק בהליך הזה, דבר שמחייב אותנו ל- 14 אלף ש"ח.

אוזכר שבקופת העמותה יש כ- 4000 ₪, ושלעמותה עדיין יש חובות לאגודה בסך של כאלך וחמש מאות ₪, פלוס מינוס כמה מאות שקלים חדשים.  צוין שבגרעין ירושלים יש כאלף ₪ של העמותה.

יש שתי אפשרויות – להמשיך בהליך תוך הסדר כספי כלשהו למול האגודה בנוגע לתשלומים או לפרוש מן ההליך וגם להסיר את שמנו מרישום המותג [בתיאוריה יתכנו הצעות נוספות, אך אלו ההצעות הקונקרטיות שמובאות בפני המליאה].

הובהר שאם נמשיך בהליך ונזכה בו, אזי בכל שלב אנו יכולים להמחות חזרה לאגודה את המותג אייקון במידה ואיננו רוצים להמשיך לשלם, או שיש לנו את האפשרות לשלם הכל במידה ויש לנו כסף ממקורות אחרים – ככלל, יש קווים כלליים להסדרי התשלום כאשר החלטות קונקרטיות יוחלטו בדיוני ועדים.

[דיונים על משמעות כלכלית של השם אייקון בלי אורי וסינמטק מאחוריו, ושל אורי וסינמטק בלי השם אייקון מאחוריהם, ושל מה שיקרה אם הסינמטק בכלל יפרוש מכל העסק – יהיה דיון בתשיעי בדצמבר בעירייה]. [עוד סידרה של דיונים שמטרתם להבהיר שאלות וסוגיות, כגון דיון על תועלות אפשריות לעמותה מפסטיבל אייקון במישורים חברתיים, מישורים של חשיפה לקהל ותועלות אפשריות אחרות].

ערן מולוט מזכיר שגם אם אייקון אינו לב הפעילות שלנו, הוא הלב הכלכלי שלנו.

ערן וייס – אם הסיבה העיקרית להיות אייקון היא כלכלית, אז יש דרכים טובות יותר.

[דיונים תיאורטיים על איך אייקון צריך להראות, איך הוא יכול להיראות וכדומה. ליאת וערן מציינים שאייקון של העמותות יכול עדיין להיות אייקון גדול, כנראה יותר קטן מן הנוכחי, אך עדיין משמעותי בגודלו].

נושא הצבעה שני, בהתאם לנושאי סדר היום של המליאה:

1.       בעד המשך הרישום ותשלום בהסדר כלשהו – יש לרשום בעד

2.       נגד תהליך הרישום – יש לרשום נגד, וכרגע הדבר כולל גם נטישת המותג.

אחד עשר נגד, שבעה בעד, פתק לבן אחד, אחד לא הצביע. הוחלט על פרישה מתהליך הרישום, תוך התחייבות לויתור על זכויותינו במותג בפני האגודה.

מיכאל מעלה לסדר היום הצעה לבטל את החלק שמתייחס להעברת כל הזכויות במותג לאגודה, ולבצע פרישה מהליך הרישום בלבד.

יש דיון במשך חצי שעה על הסוגיה.  מיכאל מושך הצעתו זו, כך שאין הצבעה נוספת.

פיזור.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer