העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
מכתב מועדון – דצמבר 2010

מכתב מועדון – דצמבר 2010

חג החנוכה הוא ללא ספק אחד החגים המוצלחים ביותר כהשראה למשחק שלכם. בין אם זה משחק חד פעמי ומיוחד לחנוכה שאתם רוצים לארגן, או תוספת שמן למשחק השבועי – בחנוכה תמצאו את מה שהיה חסר לכם ואפילו לא ידעתם. מפלצת-סופגניה ענקית  שמאיימות לספוג את טרפן; פח שמן רחב ידיים – שבתוכו מימד פנימי משל עצמו ויכול להכיל פחות או יותר מה שתרצו – כל עוד אתם מוכנים לכך שהדברים ייצאו מעט ספוגים בשמן; וכמובן הנבל המושלם – אנטיוכוס אפיפנס. גם מלך, גם משוגע (הכינוי העממי שלו היה "אפימנס", כלומר "המשוגע")  וגם… טוב, הוא מלך משוגע! מה צריך יותר מזה?

חדשות ועדכונים

8-9 בדצמבר: כרמיקון

זו השנה הרביעית ברציפות בה נערך כנס כרמיקון, אשר בכרמיאל. יומיים של משחקים משובחים מחכים לכם. לכו תדעו, אולי בצפון יש סתיו אמיתי עם שלכת. וגם אם לא – הכנס שכבר הפך למסורת, מבטיח ומקיים יופי של משחקים. כל הפרטים באתר הכנס, כמובן.

חנוכה בירושלים – מכירת תחפושות

"הסטודיו של פרנסואז" – סטודיו של עיצוב תלבושות ותחפושות עורך מכירה משמעותית, שיכולה בהחלט לעניין את שכמותינו. במהלך חנוכה, בסטודיו שנמצא ברחוב עזרת ישראל 4 בירושלים.סוכנינו מספרים לנו שלרגל מעבר, במהלך חנוכה צפויות במקום הנחות משמעותיות. כל יום, בין 11:00 ל- 17:00, וביום שישי עד 13:00.

7 לינואר – דברי ימי קוריניאס 6

המשחק החי עטור השבחים (והאורקים) חוזר ומכה בשישית. העיקר קוריניאס בחרה בעצמאות. ועכשיו – תושביה צריכים להתמודד עם ההשלכות הלא פשוטות של החלטה הרת גורל זו. אין צורך בידע קודם, אין צורך בנסיון, ואפילו אין צורך להכין תחפושות – תקבלו אותן במקום. בקיצור – המשחק החי המושלם כדי להכיר את עולם המשחקים החיים. דברי ימי קוריניאס – שחר העצמאות.

דברים לקרוא

חינם חינם (באנגלית)!

חלקכם ודאי שמעתם על משחק האינדי "פיאסקו" שמנסה (ועל פי כל הדיווחים אף מצליח) לשחזר סביב שולחן המשחק שלכם את אותה תחושה ייחודית של סרטי האחים כהן. ובכן, גרסא מאוד מעניינת של המשחק נכתבה כדי להתאים אותו לעלילות שייקספיריאניות על שחקנים כושלים ותסבוכות מלכותיות. חינם חינם להורדה: לונדון 1953.

גם כן חינם, ובעברית!!

יש לנו הרבה חברים, חלקם מוצלחים במיוחד. כאלה הם, למשל, החברים מהפונדק. מה הם עוללו הפעם? הו! שיר של אש וקרח התחיל כסדרת ספרי פנטזיה שזכו להצלחה ספקטקולרית, המשיך כמשחק תפקידים מעניין למדי שאף זכה בפרסים, ועכשיו, זמינים לעין כל, ובעברית, ובחינם – חוקי ההתחלה המהירה של המשחק.

ועוד אחד חינם – לכבוד החנוכה

ג'ון וויק הוא שם דבר בכל הקשור למשחקי תפקידים. הכותב של "שחקו מלוכלך", כנראה ספר העצות הטוב ביותר למנחים שנכתב, וגם האיש מאחורי הצלחות כמו "אגדת חמש הטבעות", "הים השביעי" ועוד ועוד. הפעם הוא כתב "יומן מסע" בעולם פנטזיה. אבל כמו תמיד אצל ג'ון וויק, אתם יכולים להיות בטוחים שמשהו שם יהיה שונה מטריד ומעניין. חינם לחלוטין באתר DriveThruRPG.

כמו תמיד, אם יש לכם הערות, הצעות, שאלות או תלונות על הבחירה המזעזעת של התמונות – אתם תמיד מוזמנים לכתוב לנו, ואנחנו תמיד שמחים לקרוא.

contact@roleplay.org.il

פורסם ב6 בדצמבר 2010 בקטגוריה עדכוני מועדון העמותה על-ידי efrat | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer