על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד, 14 לדצמבר 2010

14/12/2010

פרוטוקול ישיבה של ועד העמותה למשחקי תפקידים בישראל, שנערכה בתאריך 14.12.10:

משתתפים:
יו"ר העמותה: ערן מולוט
גזבר העמותה: יבגני רזניקוב

1. עדכוני ביגור
הנהלת ביגור תקועה בשלב מציאת המקום – נתקבלו לאחרונה תשובות שליליות ממספר מקומות מבטיחים אשר בהם התמקד החיפוש לאחרונה. נמצאים על הפרק מספר מקומות נוספים. באם לא ייסגר מקום עד סוף דצמבר, מיקום ברירת המחדל של ביגור הוא עירוני ט' בתל אביב (מיקומם של ביגורים 8+9). במקביל נמשכת העבודה על אתר ביגור, ותכני הכנס (עד כמה שניתן ללא ידיעת מיקומם).

2. מזכיר העמותה
העמותה עדיין מתפקדת ללא מזכיר. הועד פנה למספר חברי עמותה, אך קיבל מהם תשובות שליליות. הועד קורא לכל חבר עמותה אשר מאמין כי הוא מסוגל למלא את התפקיד לפנות לועד ומתריע בפני חברי העמותה כי העדרותו של מזכיר לועד פוגמת עמוקות בתפקודה השוטף של העמותה.

3. קבלת חברים חדשים
ניתאי וולפסון ושרון קשרו התקבלו כחברים בעמותה.

4. סיכום אירועי חנוכה
בחג החנוכה התקיימו האירועים הבאים:
דרקון דמדומי הסתיו – הועד מרוצה מהצלחתו הכלכלית של האירוע ומהפורמט החדש (התלת סבבי) שלו, אך מעוניין לראות קהל שחקנים גדול יותר באירועים הבאים מסוגו, וכן לשקול להרחיב את טווח הגילאים שהאירוע פונה אליהם (דה-פקטו) לכיוון גילאי 14-18. בשבוע האחרון לקראת קיום האירוע, נצפתה הרשמה רבה מצד שכבת הגילאים הצעירה. הועד מעונין לברר את מקור ההרשמה הנ"ל לקראת הדרקון הבא. הועד מודה לערן אבירם ומיכאל פבזנר על עבודתם בארגון האירוע.
פאבקון ערפדים – הועד מרוצה מאוד מהצלחתו של האירוע, ובמיוחד מהצלחת נושא מכירת הכרטיסים מראש לכנס. בפאבקון הנוכחי נצפתה תופעה של ביטולים רבים מצד מנחי האירוע – הועד ייתן את תשומת ליבו לנושא ולהשנותו באירועים הבאים. הועד מודה לדימה ונגר, ערן ויס, ודודי קאופמן על עבודתם בארגון האירוע.
כנס כרמיקון 4 – כנס כרמיקון השנה הראה הצלחה ומגמת שיפור והתחזקות משמעותית לעומת שנים קודמות. נקודות לשימור: פרסום, הווי קהילתי, הצלחה כלכלית. נקודות לדיון לקראת כרמיקון הבא: מחירי כרטיסים, הגדלה נוספת של כמות הנרשמים, תשלום מראש, חסויות ודוכנים. הועד מודה לניתאי וולפסון, גיא קובל, לידן גבל, רביד אבן לחץ ויואב קוסטינר על עבודתם בארגון הכנס.

5. אירועי פורים
הועד יפרסם בימים הקרובים מכרז לאירועי פורים 2011 שיכלול בקשה להציע הצעות לכנס דרקון ואירוע פאבקון. במקביל, הועד ישמח לקבל הצעות לאירועים נוספים מחברי העמותה או פעילים אחרים. אירועים אלו יכולים להתווסף על שני האירועים הנ"ל או להחליפם לשיקול דעתו של הועד.
המכרז יפורסם לא יאחר מתאריך 18/12/2010, וייסגר בתאריך 8/1/2010.

6. קריטריונים לדו"ח סיכום אירוע
הועד מעוניין בתהליך מסודר יותר של העברת ידע בין אירועים, ולכן מטיל על צוות שימור הידע של העמותה, להגיש לו קריטריונים מסודרים לדו"ח סיכום אירוע, אשר כל מארגן אירוע יתקבש להגיש לועד בסיומו של אירוע עליו הוא אחראי.

יבגני רזניקוב
גזבר העמותה

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer