העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
א.א.א / מיכאל גורודין

א.א.א. מיכאל גורודין

ההתקלות הראשונה שלי עם הקבוצה ה… מיוחדת של ד"ר זיגמונט (דגש חזק בט'), הייתה כבר לפני כעשר שנים. בזמנו הרצתי קמפיין של אחד על אחד, ודמותו של השחקן שלי תעתה לה בהרים הגבוהים. הנוף היה באמת עוצר נשימה .ערפילים נערמו בגובה הרב מעל צמרות העצים  – קיר ירוק ומשופע קלות. מעברי סלע צרים הובילו (בסופו של דבר) אל צידם השני של ההרים. השמיים היו כחולים לחלוטין, והקרקע הרחוקה זרחה בגוון כחלחל משל עצמה – כמעין הד. ואז, לאחר עיקול זה או אחר שעקף פיסת סלע נפולה, באמצע הר נידח, עמדה לה בקטה קטנה. מעץ.

הבקתה הייתה בנויה בעבודת יד מאוד מושקעת. בנויה מקורות עץ מסותתות היטב, גג צבוע בחומר כלשהו בצבע חום- אדמה, וחלונות זכוכית שבהם ריצד אורה של האש בתנור. הארובה הפיצה ניחוחות של תבשיל (שלא יכלתי לזהות את מקורו) מהביל (זו מילה שמתאימה לתיאורים לעיתים נדירות ביותר. אחת הסיבות שאני כל כך אוהב את המקום הזה, היא שאני באמת יכול להשתמש במילה "מהביל" כמו שצריך). באותה פעם ראשונה, גם אני הופתעתי מהביתן הנעים באמצע ההרים. שלט קטן על הדלת הכריז: "א.א.א. – עידוד ותמיכה בטיפול קבוצתי ואישי, ד"ר זיגמונט" (עם דגש, כמובן).

ד"ר זיגמונט מעביר את סדנאותיו כבר שנים רבות. הוא מטפל בעיקר בדמויי אנוש (גמדים, טרולים, אורקים, בני אדם, אנשי זאב וכדומה), אך במקרים חריגים ומעניינים הוא מוכן לקבל גם יצורים אחרים. כולם עם אותה הבעיה, והתנאי היחיד הוא הכרה בה, והנכונות לעבור טיפול. אלה הם אוכלי-אדם-אנונימיים. א.א.א בקיצור.

לרוב יישב הדוקטור בבקטה שלו, בהרים, ויעביר סדנאות לקבוצה הנוכחית שלו. כך שאם אתם, אחד השחקנים שלכם או דמות אחרת סובלים מהבעיה הזו, אתם בהחלט מוזמנים להפנות אותם אל ד"ר זיגמונט. הטיפול הוא חשאי ואישי, הרחק מהישג ידן של הרשויות. למעשה, ציידי ראשים, וכל מי שמחפש את הקליינטורה של הד"ר למטרות השמדתה, מטופל מיד על ידי המטופלים של הד"רואני מבטיח לכם שזה לא נעים. זהו המקרה היחידי שבו הד"ר מרשה לקבוצה להפגין אלימות. מי שנמצא בשלבי הטיפול הראשוניים, מחכה בכליון עיניים לצייד הבא שיגיע לסביבה.

שיטותיו של ד"ר זיגמונט (אתם כבר יודעים לבד) הן נעימות ביותר. הוא לא מאמין בטיפולים אלימים כלשהם. במקום זאת, הוא מרבה לשוחח עם מטופליו, ונוקט בטכניקות של משחקי תפקידים על מנת להראות להם את המצב מנקודת מבט אחרת. "אתה תהיה הטרול המכה, ואתה האם המבליגה" לדוגמא. חלק אינטגרלי מהטיפול הוא המסע לחיפוש עצמי. כל חבר א.א.א נדרש בשלב זה או אחר לעזוב את הקבוצה ולחפש את עצמו. הם נודדים בין עולמות וקמפיינים, עד שהם מוצאים. כך שאל תתפלאו אם באמצע המשחק שלכם יופיע אחד ממטופליו של הד"ר. אל תיבהלו. כמו כן, מפעיל הד"ר מגוון של שיטות פרי עטו, כגון ריפוי בבישול.

אם הגעתם אל הבקתה ומצאתם רק שלט "יצאתי לצוד – תיכף אשוב", אל תנסו לחפש את הד"ר. הוא לא נמצא. גם אין כל סיבה לפרוץ את הדלת בכוח. אין שום דבר בעל ערך בפנים. הד"ר אוהב לצוד. כפי שהוא אומר, "כל אחד זקוק לחופשה ."וכך, פעם בכמה זמן יוצא ד"ר זיגמונט (עם הדגש) ומשוטט, מחפש לעצמו קליינטורה חדשה, מפיץ את הבשורה שלו ברחבי העולמות – חמוש ברובה צייד דו ראשי, מגפי רכיבה וגלאי אולטרא אדום עם הקדשה שמטופל קלינגוני נתן לו פעם ,וצד.

הד"ר אוהב מאוד לצוד.


פורסם ב29 במאי 2009 בקטגוריה דמויות על-ידי jerusalem | לתגובות - בפורום | תגים:

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer