העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
מכתב מועדון – פברואר 2011

מכתב מועדון – פברואר 2011

אחח, החורף. החורף הוא העונה הטובה ביותר למשחקי תפקידים. שלג מכסה את השדרה, נוקש מעדנות על חלונכם. בולי העץ שביקעתם מבעוד מועד לוחשים גחלים ולהבות חמימות באח הקבועה בקיר. וסביב שולחן המשחק, מהבילים להם אדי משקאות חמים והדי סיפורים מופרכים בעליל על עונות שנה שהיינו מתים לקבל קצת מהן בארץ.

לכן, ההמלצה שלנו החודש היא – פנקו את עצמכם בקצת שלג במשחק שלכם. אם לא אתם, אז שלפחות לדמויות יהיה חורף אמיתי בלי לנסוע לחרמון.

בינתיים, חלף עבר לו הפרק השישי של "דברי ימי קוריניאס" – המחשק החי המסקרן. החברים מה"משחקייה" ארגנו לעצמם חגיגות מאה בדמות כנס עם משחקי תפקידים וגם כל מיני דברים שאינם משחקי תפקידים, התקיימו מפגשי משחקים בכרמיאל, ומתישהו היה גל ליקוי חמה. אז אילו מאורעות קוסמיים צפויים לנו בעתיד?

חדשות ועדכונים

הכינוס השנתי ה- 11 למשחקי תפקידים הוכרז, ויתקיים כבכל שנה בפסח. ביגור הוא ההזדמנות של שחקני (ושחקניות) תפקידים מכל הארץ להתאסף ביחד פעם בשנה, בלי הפרעות ובלי דברים מסביב, לעשות משחקי תפקידים, לדבר על משחקי תפקידים, וכמובן לשחק במשחקי תפקידים. אתר הכנס יציג בפניכם את כל העדכונים הכי חמים מהתנור. ויש גם פייסבוק, כך שתוכלו להזמין את כל חבריכם וגם את הדודה. רוצים להנחות משחק בביגור? אין בעיה! היכנסו לרישום המנחים – וספרו על כך לצוות הכנס.

אפרופו פייסבוק

בדף הפייסבוק של העמותה כבר ביקרתם? לייק כבר עשיתם? שיתפת את כל החברים והמשפחה? כדאי! לפני כמה ימים, למשל, חילקו שם פיצות. באמת!

בינתיים בחו"ל

בפברואר ייערך הכנס הסקנדינבי השנתי למשחקי תפקידים חיים. משלחת מכובדת ביותר של נציגות ישראלית נוסעת לשם השנה, ובין השאר יוצג שם המשחק החי "סיילם 1906" של אושר אל-נתנני, שהורץ בכנסים בארץ לרוב. בכל שנה, הסקנדינבים הפסיכיים מוציאים ספרים לקראת הכנס, והנה הם – זמינים להורדה. שלא תגידו שאנחנו לא מראים לכם עולם.

2015 שדרות פיברגלס

אם תרצו – מציאה, אם תרצו – סיפור טראגי ונוגע ללב. יום אחד התעורר האזרח ש', וגילה ברשותו 2015 שדרות פיברגלאס שיוצרו בהזמנה מיוחדת, ואין לו מה לעשות איתן. שחקנים ושחקניות יקרים – האיש במצוקה. עזרו לו. קחו ממנו את הפיבר, ועשו לכם כלי משחית. מרופדים.

דברים לקרוא

דברים לקרוא בחינם ובאנגלית

650 רעיונות להיתקלויות בעיר נוסח פנטזיה. הוראות הפעלה:לגלגל 1ק650, ולהפיל את מה שיצא על השחקנים שלכם.

קמפיין בחלל – "סודות הקדמונים". מבית היוצר של חברת Mongoose, שלרוב מוציאה מוצרים מוצלחים ומומלצים. הקמפיין מותאם לשיטת Traveller, אבל גם אם אתם לא ממש מכירים אותה – מה אכפת לכם? תתעלמו מהמספרים, ותקבלו קמפיין לא רע בכלל – בחלל. ועם משחקי מילים כאלה, כדאי שנפסיק כאן.

סקירה של האלמינסטר החדש

חברת מכשפי החוף מחדשת את המסורת הרומנטית של ספרים הנכתבים על עולמות משחק של "מבוכים ודרקונים". ספר חדש על אלמינסטר, אחת הדמויות הידועות ביותר בעולם "ממלכות נשכחות" יצא לאור, והנה סקירה בעברית באתר "הפונדק".

משחק שמעולם לא ראה אור: DUNE D-20

אחד הכותבים שהיה מעורב בכתיבת משחק D-20 המתרחש במקביל לעלילה המתוארת בספר המופת DUNE, פרסם את מה שהוא הספיק לעשות, לפני ש"מכשפי החוף" סגרו את הפרוייקט הזה. ההרתפקה, כאמור, מתפתחת ביחד עם העלילה, ומאפשרת לשחקנים לשחק את כל מה שזוכה לתיאור קצרצר של שורה בספר המקורי. לכל הפחות – זה מעניין. למתעניינים – הנה מה שהוא כתב על התהליך של פיתוח המשחק – וסגירתו.

כמו תמיד, אם יש לכם הערות, הצעות, שאלות או תלונות על הבחירה המזעזעת של התמונות – אתם תמיד מוזמנים לכתוב לנו, ואנחנו תמיד שמחים לקרוא.

contact@roleplay.org.il

פורסם ב2 בפברואר 2011 בקטגוריה עדכוני מועדון העמותה על-ידי efrat | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer