העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
מכתב מועדון – מרץ 2011

מכתב מועדון – מרץ 2011

לא משעמם בעולם. מה היה לנו? מזרח תיכון חדש, מלא מהפיכות ו"דמוקרטיה" עם משבר נפט ומלחמה קטנה של העולם נגד לוב, צונאמי עם משבר גרעיני באופק, ופורים, מה שלא באמת הפתיע אף אחד, אבל בלי גשם.

ולכן, ההמלצה החודשית שלנו, היא לשפר את המשחק שלכם על ידי חיבור שני דברים שבדרך כלל מספיק גדולים כדי לבוא לבד, ומצד שני לקחת אירוע שלא אמור להפתיע אף אחד, אבל לשנות בו משהו שכולם התרגלו אליו. אם זה לא מצליח – אתם תמיד יכולים להאשים אותנו. ותכניסו גם רצח פוליטי. למה? מייד תראו למה.

בינתיים, היה לנו פורים עמוס באירועים עם פאבקון אגדות, כנס דרקון קץ החורף, ולרגל יום המנחה הבינלאומי – שבוע קריאת משחקי תפקידים בפרהסיה. אולי אתם לא יודעים את זה, אבל היה מרגש.

חדשות ועדכונים

הכינוס השנתי ה- 11 למשחקי תפקידים מתחיל לחשוף נתחים ראשונים ממה שמצפה לכם שם. ההרשמה תיפתח ממש בימים הקרובים – הישארו עם האצבע על הדופק, ובקרו באתר שלנו לפרטים נוספים.

פאבקון חדש באופק

פאבקון "גיבורי יוון" צפוי להיערך בחג השבועות הבא עלינו לטובה. מי מכם שרוצה להנחות משחק בפאבקון הזה, עם סדין לבן כרוך סביבכם או בלי, יכול להודות לפורטונה על מזלו הטוב, כי זה בדיוק מה שהמארגנים מחפשים עכשיו. מי היה מאמין!

 

החודש, באידו של חודש מארס

נרצח יוליוס קיסר. פרפקט המוסר, אבי המולדת, אימפרטור, כהן עליון, דיקטטור עד להודעה חדשה, האלוהי.

זה למה רצח פוליטי.

דברים לקרוא

נפתולים של קיברה

חוקי ההתחלה המהירה של מרוצללים מהדורה 4. בחינם (ובאנגלית). אחד המשחקים היחידים שזכו למהדורה עברית, ואולי משחק הסייברפאנק הידוע ביותר, יצא לפני זמן מה במהדורה רביעית.

דא עקא, יש הסבורים ש"מרוצללים" הוא בכלל לא סייברפאנק. מבולבלים? הנה מאמר מפעם שמנסה להסביר לכם את מה שצריך לדעת על נפתולי הקיברה.

הרפתקאות מכנסי דרקון הקודמים

אם כבר הזכרנו את כנס ה"דרקון", זו גם ההזדמנות להזכיר שאת ההרפתקאות מהכנסים הקודמים אתם תמיד יכולים למצוא באתר הכנס.

 

 

רוצים להגיד לנו משהו? או אולי לכתוב בעצמכם את ההצעה החודשית לחודש הבא? – אתם תמיד מוזמנים לכתוב לנו, ואנחנו תמיד שמחים לקרוא.

contact@roleplay.org.il

פורסם ב21 במרץ 2011 בקטגוריה עדכוני מועדון העמותה על-ידי efrat | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer