העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
מכתב מועדון – אפריל 2011

מכתב מועדון – אפריל 2011

כבר נמס השלג בהרים, זה נכון
תשכחו את כל מה שהיה
זו פתיחה שירית לעוד מכתב מועדון
שגנבנו משיר על שלגיה

כמו כן, במכתב המועדון החודש הוטמן דבר מה מההיסטוריה של משחקי התפקידים. נראה אותכם מוצאים את זה.

הכינוס השנתי ה- 11 למשחקי תפקידים ייערך החודש. המשחקים כבר באתר הכנס, וההרשמה בעיצומה. מה עוד יהיה שם? משחק חובק כנס בהשראת "איש הנצח", שיטת משחק ישראלי ת חדשה שכבר הספיקה לעורר הדים, סדרת משחקי אנימה בטעם של יפן, משחקי "מבוכים ודרקונים" אגדתיים במיוחד מבית היוצר של צוות הסערה, משחקים חיים על אמנזיה, חייזרים, עיירות ישנוניות עם זאבים לא ישנוניים ועוד ועוד ועוד ועוד.

אבל הכי חשוב – בכנס ביגור, כמו בכל שנה, תמצאו את הריכוז הגבוה ביותר של אנשים שתוכלו לדבר איתם בלי שום בעיה על כל אחד מהדברים המשונים שמופיעים במכתב הזה.

20 שנה למשחק V:TM

לפני 20 שנה, יצא לאור משחק הערפדים שיש הטוענים כי היה משחק התפקידים החשוב ביותר (אחרי "מבוכים ודרקונים, כמובן) עד עצם היום הזה. לרגל המאורע, יוצאת מהדורה מיוחדת שכוללת כמעט את כל המשחק הישן. להלן אתר עם הפרטים המלאים על המהדורה המיוחדת.
ולא, זה אמנם מדבר על משהו מלפני 20 שנה, אבל זו לא החידה ההיסטורית. נו באמת.

 

בעולם הגדול

בעבר סיפרנו לכם על כנס "קנודפונקט" הבינלאומי למשחקים חיים, שזכה השנה למשלחת ישראלית מכובדת מאוד. בינתיים, אנשי הכנס העלו מצגות וצילומים של חלק נכבד מהאירועים. שימו לב במיוחד לסרט תיעודי על משחק חי הזוי במיוחד ומושקע ברמה של הפקת תיאטרון איכותית.

ולרגל הראשון באפריל, הנה הצצה לדבר הבא: Dungeons & Warcraft – משחק הקלפים שיעשה בשבילכם את כל העבודה!

ולחדשות שבאמת התרחשו באמת

מחפשים משהו מעניין לתבל בו את המשחק? בבקשה: פטריה שעושה זומבי מנמלים התגלתה על ידי מדענים אמיתיים לחלוטין. באמת. האם זו פטריה חוצנית? או שמא פטריה תבונית? האם הנמלים, בתורן, ינסו להשתלט על אורגניזם גדול יותר? ואולי גם הפטריות המקוריות הן לא תחילת השרשרת?

גאווה ישראלית

אורי קורליאנצ'יק בטור על מבוכים ודרקונים לילדים, באתר "מכשפי החוף".

מיכאל פבזנר ורני שרים בטור על מכניקות שונות בשיטה, באתר RPG.NET. מבוסס על סדרת הכתבות באותו נושא באתר הפונדק (בעברית, כמובן).

המצגת מהרצאתו של יאיר (דיקי) סמבן בכנס "קנודפונקט" למשחקים חיים שנערך בדנמרק. ההרצאה עסקה במשחק החי "דם פיות" שהורץ בארץ.

חדש, חינם ובעברית

"עת המוטנטים" – שיטה פוסט אפוקליפטית חדשה.

 

דברים לקרוא באנגלית

How "Dungeons & Dragons" changed my life אנחנו התרגשנו. גם אתם יכולים. כי למען האמת, אם נעזוב את הציניות בצד לרגע, אני חושב שרבים מאוד מאיתנו יכולים להזדהות עם האמירה הזאת. זה נחמד לעצור לרגע, ולשים לב שיש לנו תחביב אדיר שכזה, לא?

 

אהבתם את אחת מהפינות החדשות? רוצים יותר? פחות? משהו אחר? רוצים לכתוב משהו קטן בעצמכם? יודעים איזה פריט היסטורי הוטמן במכתב? דברו איתנו, אנחנו כמהים לתגובות.

contact@roleplay.org.il

 

פורסם ב5 באפריל 2011 בקטגוריה עדכוני מועדון העמותה על-ידי efrat | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer