העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
מכתב מועדון – אוגוסט 2011

מכתב מועדון – אוגוסט 2011

יש חודשים שבהם אנחנו מוצאים את עצמינו בוהים החוצה מהחלון הוירטואלי שלנו, מביטים במציאות האפרורית, היא מפהקת לנו בחזרה, ואין ולו בדל של רעיון טוב למשחק. בחודשים כאלה, אנחנו מכתתים רגלינו למחוזות זרים, ומוצצים עד דק כל עלילה נדושה שנזרקת לכיוונינו מאיזו תכנית טלויזיה ממוחזרת. לא הפעם. לא ולא.

מי הוא מעמד הביניים במשחק שלכם? מי חש נדכא ונרמס? מי עומד להתמרד, ולדרוש לעצמו הרבה הרבה יותר צדק? האם חלוקת האוצרות בחבורה שלכם הוגנת, או שאולי היא מנציחה את פערי הדרגות? החודש עצתינו היא פשוטה. שאלו את עצמכם "מה קרל מארקס היה אומר על המשחק שלי?".

אז מה מצפה לנו בזמן הקרוב?

18.8 – כנס דרקוניקון

דרקוניקון 2011 – משחקי לוח, קלפים וכמובן כמובן – משחקי תפקידים, כולל סבב ערב לאנשים עובדים. רשימת המשחקים כבר באתר, ההרשמה במקום. הנחות לכם, חברי המועדון שלנו בהרשמה למשחק בודד. חוץ מזה, תמצאו בכנס הרצאות על בניית שיטות ונבלים, טורנירי מיניאטורות (אפילו כמה כאלה!), דוכנים, ,וחידון מבוכים ודרקונים (4). עשינו סקר, ומסתבר שכולם באים! באמת. אם אתם לא מאמינים לנו, אתם מוזמנים לבוא לכנס, ולבדוק בעצמכם.

משחקים חיים בסתיו

סצינת המשחקים החיים רוחשת ומלאת שמועות. 2051 הוא משחק אפל עתידני עם קסם, וממש כאן מאיימים בעוד כמה וכמה משחקים טובים ומבטיחים. עדיין אין תאריכים סופיים, כך שכדאי להתעדכן בדפי האירועים או באתר העמותה.

30.8 – "מוזיקה של גיקים"

באמת, זה השם האמיתי של האירוע הזה. אנחנו לא המצאנו את זה. אם אתם בקטע, כנראה שזה בשבילכם.

בעולם הגדול

הוכרזו הזוכים בפרסי ה- ENNIE. בעוד ש- Pathfinder שוב גרף פרסים רבים, את המקום הראשון בקטגוריית המשחק הטוב ביותר, המוני המצביעים בחרו להעניק ל-Dresden files. כאן לא היו הרבה הפתעות, וגם בארץ רבים ציינו את המשחק הזה כמשובח במיוחד. הוא אף עקף את "מכשפי החוף" בקטגוריית החוגים הטובים ביותר. מרשים.

חדש, חינם ובעברית

 

 

דברים לקרוא בחינם באנגלית

הזוכים בפרס האני בקטגוריית המוצר החינמי הם, במקום הראשון,old school hack, משחק חדש עם טעם של פעם,  ובמקום השני חוקי ההתחלה המהירה ל- Battle Tech. המוני שחקני תפקידים בעולם הגדול חשבו שאלה הדברים החינמיים הטובים ביותר שתוכלו למצוא. אז לא תעיפו מבט?

 

ממיטב האינטרנט

פשוט תסתכלו על זה. אם ראיתם אי פעם קוביות מגניבות יותר מאלה – למה אתם לא מספרים לנו, כדי שנוכל לספר לכולם?

יש גם בלדה נוגה על מבוכים ודרקונים. הדיעות בקרב חברי הפאנל חלוקות, האם מדובר בהשתפכות מיותרת ומוגזמת, או במשהו מקסים ומקסים. ציניקנים – צאו החוצה, תתביישו, ותחזרו.

והנה סרט חדש. על משחקי תפקידים. ולפחות לפי הקדימון – הוא מגניב-שזה-לא-להאמין-כמה.

ערן ממליץ:

מגזין ה-Escapist הוא תחנה אינטרנטית מומלצת לכל חובב משחקים, במחשב או מסביב לשולחן. הוא מפורסם בעיקר בזכות סדרות הסרטונים השבועיות שלו, הכוללות את הביקורות הקטלניות של יאציהצצה לתרבות הגיקים האמריקאיתושיעורים מצוינים בתכנון משחקים.

בין היתר יש להם גם את Tales from the table, סדרת דרמה\קומדיה שעושים כמה אוסטרלים, על שחקנים, דמויות, ומה מניע שחקנים לשחק את הדמויות. לא הסדרה הטובה ברשת, אבל צפייה מהנה בכל זאת, ובמיוחד אמליץ על פרק 5.

עוד מהגיגיו ומשלל פירות עטו, תוכלו לקרוא כמובן בבלוגו האסטרטגי, טקטיקה.

אלון ממליץ

אלו ןאלקין, קולינר לעת מצוא וחיית ארכיונים במקצועו, מגיש הצעה לכל מי שנמאס מהצ'יפס והביסלי: אם המשחק השבועי מתקרב, ואם אתם רוצים לגוון מעט בנשנושים שאתם מביאים אתכם, הרשו לנו להפנות אתכם לבלוג הנפלא הזה, שכולל צילומים ומבחני טעימה של כל מיני מאכלים שזכו לאזכור ב"משחקי הכס" של ג'ורג' מרטין. כן, יש גם מתכונים.

 

 

צרו קשר, בחייאת. אתם אף פעם לא כותבים כלום. ככה יפה? אה?

contact@roleplay.org.il

 

פורסם ב15 באוגוסט 2011 בקטגוריה עדכוני מועדון העמותה על-ידי efrat | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer