על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד, 11 לנובמבר 2011

17/11/2011
פרוטוקול ישיבת ועד העמותה למשחקי תפקידים שנערכה בתאריך ה-11.11.2011  

נוכחים (טלפונית):
חגי אלקיים – יו"ר העמותה
יבגני רזניקוב – גזבר העמותה
ערן זבולון – מזכיר העמותה

1. חידוש הדומיין dnd.org.il.

הוחלט לבחון את האפשרויות הגלומות בדומיין. הכוונה ליצור אתר תוכן מבוסס מו"ד לצעירים. יש להוציא קול קורא לתוכן מוכוון צעירים באתר בפורום ובמייל.. 

2. עדכון יום תיאוריה.

נמצא מקום לקיום הכנס, תוכן הכנס נסגר. מתקיים רישום באתר העמותה. הכנס פורסם, אך יש להמשיך ולהפיץ את דבר קיומו. : 

3. מכרז לארגון כנס דרקון, דיון בדבר פעילות בירושלים

בשלב זה לא נתקבלו הצעות לארגון הכנס. משיחות שערך הועד עם מספר מתנדבים לא נמצא מתנדב שיכול להרים כנס בירושלים. הועד החליט שלא לקדם את הכנסים הנ"ל מפאת חוסר זמן. הועד מודאג מכך שאין מספיק מתנדבים לארגון כנסים ואירועים שאינם אייקון או ביגור.

 

4. ספריית העמותה

ועד דן בנושא הספרייה. מאחר וניתן להשיג את רוב הספרים בפורמט PDF באינטרנט, ולאור היסטוריית השימוש הדלה מהספרייה, דעתו של הועד היא כי אין צורך של ממש בספרייה.
הועד החליט לבקש ממכל אדם אשר אוסף הספרייה היה ברשותו לבדוק אם ישנם ספרים אשר עדיין נמצאים ברשותו ולהעביר למזכיר העמותה את כל הרשומות והתיעוד הקשורים לספרייה. הועד מבקש מכל אדם אשר שאל ספרים מן הספרייה ליצור קשר עם מזכיר העמותה בדוא"ל secretary@roleplay.org.il. הועד יפרסם את הקריאה הנ"ל בפורומים ובאמצעים נוספים העומדים לרשותו וכמו כן תתבצע פנייה ישירה לכל התורמים והשואלים אשר נמצאים ברשומות אשר עברו או יועברו לועד. לאחר פרק זמן של חודשיים ידון הועד בנושא שנית ויפרסם החלטה סופית בנושא הספרייה.
הועד מבקש להודות לאלי לוינגר על העזרה הרבה בנושא זה.

 

ערן זבולון
מזכיר העמותה למשחקי תפקידים

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer