העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
מכתב מועדון – דצמבר 2011

מכתב מועדון – דצמבר 2011

דצמבר הוא החודש שבו אנחנו נוהגים בדרך כלל לציין את חג החנוכה, לרכוש סופגניות במקום קוביות, וללכת לכל מיני כנסים. אין מה לעשות – מסורת זאת מסורת.

בכלל, חורף הוא זמן נפלא למשחקי תפקידים. אז נכון, אין לנו שלג – מקסימום פקקים בגלל כמה טיפות אקראיות. ומבעד לחלונות ביתינו לא נשמעות יללות מלאות אווירה של רוח החורף הקפואה – אלא כנראה צעקות של שכנה עצבנית. ואין מה לבנות על אח בוערת שמעליה ראש של צבי או חרבות מוצלבות – וצריך להסתפק בתנור ספירלה ישן של סבא, שעם קצת מזל קראו לו צבי. ואף על פי כן, ולמרות הכל – יש משהו קסום בלשחק משחקי תפקידים בחורף.

אז יאללה, תקראו לחברים, תתחילו קמפיין, או סתם שבו לאיזה משחק חד פעמי קצר או מתארך. בין לבין, כמיטב המסורת, יש כמה וכמה אירועים שכדאי לכם לבדוק:

22.12 – משחקי חנוכה ברומ"ח

חברת רומ"ח עורכת שני ימי משחקים ביום אחד, נר שלישי של חנוכה! יום משחקי תפקידים מתשע בבוקר ועד שבע בערב, ויום משחקי לוח משבע בערב ולתוך הלילה.
פרטים על משחקי חנוכה באתר רומ"ח.

25-26.12 – כנס כרמיקון : "מצפון תיפתח הרעה"

לאט לאט ובלי ששמנו לב – החבר'ה בכרמיאל עושים את שלהם כבר שנה חמישית ברציפות. הכנס השנה יכלול כמה חידושים, בדמות פונדק להעביר את הזמן בנעימים, דוכנים מלאי טובין, הדגמה למשחקי קופסא שלא יהיה משעמם בין המשחקים ועוד שלל אנשים טובים. פרטים באתר הכנס.

25.12 – כנס נקסוס-קון

מרכז "נקסוס" הפועל בראשון לציון מציע לכם חלופה אחרת, עם דגש על "מבוכים ודרקונים" ומחשקי צוות הסערה. אז אם כוס התה שלכם אוהבת לתקוף אורקים ולגלגל יוזמה – ראשון לציון היא העיר בשבילכם! פרטים נוספים באתר הכנס

29.12  – "יריד הקיטור"

משחק חי  בסגנון סטימפאנק, מוגבל לגילאי 16 ומעלה. מומלץ לאלה מכם שאוהבים את הסופגניה שלהם עם זרוע מכאנית, ממולאת בקיטור ומרחפת לעיתים. לפרטים והרשמה בקרו באתר המשחק.

גאווה ישראלית

אתר הפונדק ערך ראיון עם עומר גולן-ג'ואל, שבדיוק הוציא ספר משחקי תפקידים חדש לשיטת TRAVELLER. בראיון עומר מספר על הספר, וגם איך הצליח להגיע לכתיבת ספרי משחקי תפקידים. הנה הראיון כולו באתר הפונדק.

דברים לקרוא בחינם באנגלית

הנה חוברת חביבה עם כל מיני רעיונות לדמויות, מקומות והתחלות של עלילות. הביקורות לא מתלהבות יותר מידי, אבל יחסית למוצר חינמי – אפשר למצוא שם כמה רעיונות מאוד נחמדים.

כרטיסי מועדון

מועדון העמותה עובר לכרטיסים חדשים ומשודרגים – החברות במועדון נשארת חינם, אך הפקת הכרטיס כרוכה בדמי הפקה חד פעמיים בסך עשרה שקלים.
כרטיסיהם של חברים שהצטרפו למועדון או ביקשו להפיק כרטיס במהלך פסטיבל אייקון או כנס התאוריה יישלחו אליהם בימים הקרובים. בקרוב, נאפשר גם לחברי מועדון שטרם הזמינו לעצמם כרטיס לעשות זאת, בתשלום דמי ההפקה באינטרנט.

 

זהו להפעם. תהנו ממעט החורף שאנחנו מקבלים כאן – אנחנו תמיד יכולים לדמיין כמה חורף שרק נרצה.

פורסם ב8 בדצמבר 2011 בקטגוריה עדכוני מועדון העמותה על-ידי efrat | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer