על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד, 4 לפברואר 2012

11/02/2012

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה למשחקי תפקידים שנערכה בתאריך ה-04.02.2012

נוכחים (טלפונית):
חגי אלקיים – יו"ר העמותה
יבגני רזניקוב – גזבר העמותה
ערן זבולון – מזכיר העמותה

נוכחים נוספים (טלפונית):
איתי גרייף – לעניין סעיף 7 לפרוטוקול

1.    שת"פ עם חברת מאנקי-טיים
הועד רואה בחיוב את הצעת מאנקי-טיים לשיתוף פעולה מורחב. הועד יקבע פגישה נפרדת עם מאנקי-טיים לגיבוש ההצעה. פרטי שיתוף הפעולה הנ"ל יפרוסמו בנפרד לחברי העמותה.
2.      חומר מקור ישראלי
הועד קיבל פניה מטעם השותפות "Solar Catalyst", בהצעה לשיתוף פעולה מסביב למשחק התפקידים הישראלי "חץ הזמן", אותו הם מתכננים להוציא לאור בחודשים הקרובים. הועד רואה בחיוב יוזמות תוכן ישראליות מעין אלה, וישמח לשתף פעולה ולסייע ליוזמות מעין אלה.
3.      יחידת אחסון
נתקבלה הצעה מהאגודה לרכוש יחידת אחסון במשותף לצורך רכישה ואחסון ציוד לשימוש משותף בכנסים ופעילויות. המחסן יהיה משותף בין העמותות: האגודה הישראלית למד"ב ופנטסיה, עמותת טולקין הישראלית, העמותה למשחקי תפקידים בישראל.  הועד מברך על ההצעה ומעוניין להשתתף. הפרטים הטכניים המדוייקים ייסגרו למול האגודה.
4.      פעילות העמותה באייקון 2012
נערכה פגישה עם נציגת העמותה בדבר השתתפות העמותה באייקון 2012, בה גובש ההסכם להשתתפות העמותה באייקון, על בסיס ההסכם של שנת 2011.  לצורך אינטגרציה מלאה יותר של פעילות העמותה באייקון יוציא הועד שני מכרזים: אחד לאחראי תוכן משחקי תפקידים באיקון והשני לאחראי הפקת תוכן משחקי תפקידים באייקון.
5.      שת"פ משחקים חיים
חגי ויבגני יתאמו חתימת חוזה עם דניאל גינת בהקדם.
6.      סמינר העמותה
סמינר העמותה יתקיים בתחילת מרץ עם עדיפות לתאריכים ה-8-9/3/2012. הסמינר יארך מיום חמישי בערב ועד ליום שישי בצהריים ובמהלכו יתקיימו דיונים בנושאים שונים הקשורים לעמותה ולפעילויותיה העתידיות תוך מטרה לקבוע את מדיניות המליאה באופן כללי ולשאול את חברי העמותה לאן מועדות פנינו.
7.      תביעת האגודה על שימוש במותג אייקון
בכתב תביעה שהגישה האגודה הישראלית למד"ב ופנטסיה, נתבעים חברי הועד בעבר ובהווה של העמותה ליצירה פנטסטית וספקולטיבית בישראל, וביניהם חבר העמותה למשחקי תפקידים איתי גרייף. לאור פנייתו של איתי לועד העמותה, מבקש הועד להבהיר כי בין השנים 2005-2009, איתי גרייף פעל באייקון מטעם העמותה למשחקי תפקידים בישראל. ועד העמותה יבקש מהאגודה להבהיר בכתב התביעה לאיזה פרק זמן הוא מתייחס. כמו כן, יבקש הועד הבהרה מועד האגודה בנוגע למהות התביעה האישית נגד איתי גרייף, ויבקש מועד האגודה להסיר את שמו של איתי מהתביעה.
  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer