על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד, ה-29 ליוני, 2012

06/07/2012

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה למשחקי תפקידים שנערכה בתאריך ה-29.06.2012
 
נוכחים:
מיכאל גורודין – יו"ר העמותה
יבגני רזניקוב – גזבר העמותה
הדר רייזמן – חברת ועד העמותה
חגי אלקיים – חבר ועד העמותה
ערן זבולון – מזכיר העמותה
גיא קובל – מנהל כנס ביגור 13
 

1. עדכוני ועד

חפאבקון ואירוע משחק הקיץ בארגונו של דימה ונגר אוחדו לאירוע פאבקון בלבד.
נסגר מקום לפאבקון. אתר צפוי לעלות בשבוע הקרוב.
 

2. פגישת עבודה עם מנהל כנס ביגור 13.

ערכה פגישה עם מנהל ביגור, גיא קובל. הועד דן עם מנהל ביגור בנושא יעדי הכנס, תקציב הכנס והפקת הלקחים מביגור 12. יעדי הכנס ייעודכנו לאחר פגישה זו. הוחלט כי תצא קריאה לגיוס אנשי סגל חסרים בפורומים ובדוא"ל לחברי עמותה.
הועלה נושא התאריך לביגור. השנה ישנה בעייתיות בתאריכים מאחר ואין בחול המועד 3 ימים רצופים המאפשרים קיום כנס רציף. הועד הבהיר כי יעדיף ביגור של ארבעה ימים על פני ביגור של יומיים בלבד, בכפוף להסכמה של מיקום הכנס. מובהר כי ביגור של ארבעה ימים יתקיים על פני שבת ועל כן נדרש יהיה למצוא פתרונות תוכניים ולוגיסטיים לזמן הזה של הכנס

3. תוכנית שנתית: הגדרת יעדים ברי מדידה.

הועד הגדיר מספר יעדים אותם ירצה למלא בשנת הפעילות הנוכחית:
3.1. פיתוח ארגז הכלים של העמותה – פיתוח כלי עזר לארגון אירועים (כנסים, לארפים וכיוב'), פיתוח סדנא, הכשרה או כלי עזר אחר למדריכים בחברת חוגים, כתיבת בבליוגרפיה או כלי עזר אחר לעבודות אקדמאיות בתחום משחקי התפקידים (רשימת מאמרים, לינקים, מאגר מתראיינים וכיוב').
3.2.סימון יעדים בתחום האינטרנט – קבוצת/דף פייסבוק שיגיעו למעל 700 אנשים, להגיע למצב בו במשך זמן רב מתווספים 2 סטטוסים חדשים כל שבוע ביוזמת העמותה. יעדים נוספים ייסומנו לאחר קיום מפגש "שולחן עגול" בנושא האינטרנט בעמותה אשר יתקיים בקרוב.
3.3. תקשורת עם חברי עמותה וגיבוש ארגוני – מכתב חודשי לחברי מליאה, מפגש גיבוש עמותאי אחד בשנה, קיום 4 אסיפות מליאה שנתיות.
3.4. יעדים ארגוניים – לפחות אחת מישיבות המליאה מניבה "פרי בעולם האמיתי" (אירוע, וכיוב' חדש, בהובלת וביוזמת חבר עמותה). השגת טופס 64 מרשות המיסים לצורך אפשרות קבלת תרומות מוכרות להחזר מס. מיפוי מקורות מימון תקציביים אפשריים (מי נותן כסף ומה צריך לקיים כדי לקבל את הכסף הזה).
3.5. קשרים ושיתופי פעולה – הועד מכוון ליצור לפחות חמישה שיתופי פעולה (פעילויות, חסות, תמיכה וכיוב') עם גופים שונים העוסקים באופן מובהק במשחקי תפקידים (חברות חוגים, אתרי אינטרנט ופורטלים, חנויות, יבואנים וכיוב'); כמו כן, יצרת קשר ושיתוף פעולה אחד עם גוף שאינו עוסק במובהק בתחום משחקי התפקידים.

4. מעבר על קובץ התקנון והנהלים

הועד עבר על תקנון העמותה ונהליה. בישבת הועד הבאה יעלה להצבעה מחיקת הנהלים הבאים:

4.1. נוהל 5 "הועד והמליאה", סעיף C-III – "נוהל זה חל גם על גורמים מעצבי מדיניות, כגון ועדי גרעינים, שמחויבים להיות חברי עמותה. אותו גורם יוכל להמשיך בתפקידו עד כניסתה לתוקף של חברותו בעמותה"
בסעיף זה בנוהל זה מוגדר כי "גורמים מעצבי מדיניות" כגון ועדי גרעינים מחוייבים להיות חברי עמותה. מאחר וחברי עמותה אינם אחראים כלכלית לעמותה ומאחר ואין זה רצונו של הועד לכפות על אף אחד להיות חבר עמותה בנוהל או בתקנה, הועד מבקש להסיר את הסעיף הזה מרשימת נהלי העמותה.

3.2.ביטול נוהל 9 "שקיפות" – "תקוים שקיפות מלאה בנושאי העמותה והמועדון, למעט מקומות בהם נקבע אחרת מפורשות בנוהל".
אין צורך בנוהל זה מאחר והוא אינו מפרט או מגדיר מהי "שקיפות" ומאחר ולא מוגדר מהי ההתנהלות ומול מי היא מתקיימת. מובהר כי בכל מקרה הועד ישאף להתנהל בשקיפות ראויה בכל הנושאים, פרט לנושאים בהם קיים חשש לפגיעה בצנעת הפרט. כל חבר עמותה רשאי לפנות לחברי הועד או חברי ועדת הביקורת, בין אם בפורום, בדוא"ל או בטלפון על מנת לקבל תשובות לשאלותיו.

5. דיון בנושא סגירת הפורום הסגור

הועד דן בנושא סגירת הפורום הסגור. הוחלט להמשיך ולשמוע את דעות חברי העמותה בפורום. בישיבת הועד הבאה יועלה הנושא להצבעה והחלטה.

 
ישיבת הועד הבאה נקבעה. ליום ראשון ה-22 ליולי, 2012. סדר היום יפורסם בהודעה נפרדת.
 
בברכה
מזכיר העמותה למשחקי תפקידים

 

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer