העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
ימים ספורים להגשת תוכן משחקי תפקידים לאירועי סוכות!

חברים יקרים,

כמיטב המסורת, גם השנה עורכת העמותה אירועי משחקי תפקידים בסוכות, והשנה במסגרת פסטיבל "אייקון – תגליות". אם גם לכם יש רעיון מקורי ומגניב לפרויקט שהייתם רוצים לראות רוקם עור וגידים, אל תהססו והגישו את הפרויקט שלכם עוד היום! לשם כך נפתח באתר הפסטיבל עמוד ייעודי להגשת פרויקטים של משחקי תפקידים, בו גם תוכלו למצוא עוד פרטים על פרויקטים, כאן.

אם אתם מעוניינים להנחות אבל לא מעוניינים להיות אחראים על פרויקט משלכם, אל דאגה. צרו קשר במייל roleplay@iconfestival.org.il, ונעזור לכם למצוא פרויקט קיים שמתאים לכם. (אבל תודו שלנהל פרויקט זה הרבה יותר מגניב!)

וכמובן, נשמח לקבל הרצאות, סדנאות, פאנלים או כל חומר אחר על משחקי תפקידים. אם יש לכם רעיונות כאלה, אל תהססו להגיש אותם גם כן, דרך עמוד ההגשה הכללי של האירועים.

לכל שאלה או בקשה בנושא של משחקי תפקידים, אתם מוזמנים לשלוח מייל לכתובת roleplay@iconfestival.org.il. אנחנו נשמע לשמוע מכם. באמת!

ההגשה בעיצומה, וניתן להגיש אירועים עד ה-15.7 בלבד! אל תחמיצו!

פורסם ב10 ביולי 2012 בקטגוריה דברים לעשות על-ידי אורי | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer