העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
עדכון מועדון – פסטיבל אייקון 2012: תגליות

[לוגו אייקון]

העמותה למשחקי תפקידים מזמינה אתכם לפסטיבל אייקון 2012!

פסטיבל אייקון 2012: תגליות, יתקיים השנה בחול המועד סוכות, בתאריכים 2-4 באוקטובר, ויכלול מגוון רחב של אירועי משחקי תפקידים, וכן אירועים רבים נוספים בתחומי המד"ב והפנטזיה ותחומים קרובים.
כחברים במועדון העמותה למשחקי תפקידים, השותפה בארגון הפסטיבל, הנכם זכאים להנחה ברכישת כרטיסים לכל אירועי הכנס, בהצגת כרטיס חבר מועדון.
חברי מועדון אשר טרם הוציאו כרטיס חבר, יוכלו לקבל בדוכן העמותה בפסטיבל, לפני איסוף / רכישת הכרטיסים (עלות הפקת הכרטיס – 10 ש"ח).
שימו לב: ללא הצגת כרטיס החבר בקופות הפסטיבל, לא יהיה ניתן לקבל את ההנחות ברכישת הכרטיסים.

בימים הקרובים תקבלו מייל ממערכת הרישום של הפסטיבל, המאפשר לכם להזמין כרטיסים מוזלים.

מגוון האירועים בפסטיבל זמין בתוכניה, אבל רצינו להביא לכם מספר אירועים שראויים לעניין מיוחד:

הנחיה אולימפית 3 – בחלל אי אפשר לשמוע אותך מנחה

כמו תמיד, מנחים מובחרים יתמודדו על לבם ועל ניקודם של השחקנים ויעמידו במבחן את יכולת האלתור שלהם. אולם שלא כמו תמיד, הפעם תתקיים ההנחיה האולימפית בסגנון הבליץ – כל מנחה וכל שחקן ישתתפו בשני משחקים קצרים בני שעתיים המתרחשים בחלל החיצון. שחקנים – הכינו את קסדות החלל והשחיזו את סכיני הביקורת שלכם!
מנחים, אם אתם מוכשרים, מגניבים ורוצים להתמודד על המדליה האולימפית, צרו קשר עם olympic@hamishaklia.co.il.

פרוייקט טאבו

משחקי טאבו, יותר מכל תחום אחר במשחקי תפקידים, מקרבים את השחקן אל הגבול שבין משחק למציאות. במשחקים אלו מתמודדים המשתתפים עם נושאים שנחשבים בלתי רצויים ושחל עליהם איסור חברתי: שואה, אלימות, התעללות ומוות. ההתמודדות מביאה את המשתתפים אל הקצה ומעלה שאלות מוסריות על הגבול בין מותר לאסור, על אחריות המנחה והשחקנים, וגם איך חוזרים למציאות בסוף המשחק.
מלבד סבב המשחק המוקדש לפרוייקט, יתקיים גם פאנל העוסק בנושא.

סיפורי הכס

העולם של ג'ורג' מרטין, שזכה לא מזמן לעיבוד טלוויזיוני, קם לתחיה כמשחק תפקידים.
שש עשרה שנים לפני אירועי הספר "משחקי הכס" מורדים רוברט בראתיאון ואדארד סטארק בבית טרגאריין – אך מה קורה לאחר מכן? במשחק זה תוכלו להיכנס לנעליהם של גיבורי יבשת ווסטרוז ולקבוע את מהלכו של המרד של רוברט. עתיד היבשת מוטל כעת על הכף ודבר לא ידוע מראש.

האפלה

"תארו לעצמכם שאתם עובדים בסיוע הומניטרי בינלאומי באזור לחימה. מחובתכם להקל מהסבל האנושי, ללא קשר לזהות האנשים המעורבים ולמצב העניינים בשטח. אתם עושים כמיטב יכולתכם למען הקרבנות, אבל חיילים מנצלים את מאמציכם. הם צורכים נתח ממצרכי הסיוע ומוכרים נתח נוסף ממנו.
מה אתם עושים? האם אתם אורזים את חפציכם ויוצאים לסייע לקרבנות מלחמה במקום אחר? או שמא אתם נותרים נאמנים לצו מצפונכם, מתוך אמונה שגם אם אתם מצילים נפש אחת בלבד, הרי מוטב סיוע כלשהו מלא כלום?"
— לינדה פולמן,  "תעשיית החמלה"
האפלה הוא משחק בשיטת Primetime Adventures, המתרחש במחנה פליטים במזרח קונגו.

והנה כמה אירועים נוספים שעשויים למשוך את תשומת ליבכם:

משחקי קרוסאובר – פרק הגמר

מה קורה כשסוגרים בבית אחד את באטמן, סנייפ, זינה, הנסיכה ליאה, ספייק ואחרים?
משחקי קרוסאובר היא תכנית הריאליטי המטורפת ביותר בעולם המדע הבדיוני והפנטסיה. בפרק הגמר, שיוקרן בלעדית בפסטיבל אייקון, נזכה לראות את הרגעים המרגשים והחשובים של העונה. האהבות, התככים, המשימות המשונות, ההדחות וכל מה שעבר על המתחרים בדרך לגמר הגדול. מי ינצח? בואו לגלות בהפקת הענק של הפסטיבל – הפקת מקור מבית היוצר של גיא בוסקו ואחרים.

טלוויזיה מדבקת / ד"ר קרן לנדסמן

סדרות טלויזיה רבות עוסקות במחלות מדבקות ולרוב עושות זאת בצורה שגויה מהייסוד. לא משנה אם מדובר במחלה שהכחידה את רוב המין האנושי או בזרז עלילתי בלבד – בכל מקרה המחלות לא יוצאות הגיוניות, לא עקביות, וגרוע מכל – לא "מגניבות".

קלפים פרועים – עתידים מטורפים ודרכים לחיזוי העתיד / ד"ר רועי צזנה

האם ניתן לחזות את העתיד? ברור שלא, אבל אפשר בהחלט לחקור את העתידים האפשריים שמצפים לאנושות בהמשך דרכה. בהרצאה נסקור כמה דרכים לחקר עתידים "פרועים" ויוצאי דופן ונעקוב אחר קווי זמן שונים שאולי מצפים לאנושות ונשער את השלכותיהם.

נתראה בפסטיבל!

פורסם ב19 בספטמבר 2012 בקטגוריה עדכוני מועדון העמותה על-ידי daniel | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer