העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
אייקון קרב ובא!

לכל חברי מועדון העמותה למשחקי תפקידים בישראל

החגים בעיצומם ופסטיבל אייקון 2012 – תגליות ממש מעבר לפינה.

בהזדמנות זו נרצה להמליץ לכם להעיף מבט נוסף (או ראשון) במשחקי התפקידים בפסטיבל.
מה יהיה לנו באייקון השנה?

  • אנשי "חץ הזמן" (משחק התפקידים הישראלי שיצא לאור זה עתה) לא נחים לרגע, ובסוכות הם יערכו משחקי הדגמה של השיטה שלהם לכל דכפין. הם יחכו לכם בחוץ, חינם, אין כסף, רק בואו ושחקו אצלהם. אם אתם רוצים להבטיח מקום במשחקי ההדגמה (ועל הדרך לעזור לאנשים הטובים לדעת כמה אנשים בטוח יבואו לשחק אצלהם) אתם גם מוזמנים לספר להם על זה בטופס שהם בנו במיוחד לסוכות. הם טוענים שהטופס כשר לחלוטין ורואים דרכו את השמים, אבל אנחנו לא הספקנו לבדוק את זה.
    שימו לב: לא מדובר בשום צורה בהרשמה למשחקים באייקון, אלא רק בטופס שמודיע לאנשי "סולאר קטאליסט" שאתם מתכוונים לבוא ולשחק במשחקי ההדגמה שלהם.

 

בהזדמנות זאת, ברכות לבביות ביותר לאורי קורליאנצ'יק, כותב המשחקים הישראלי שכותב משחקים באנגלית. מסתבר שהוא עושה את זה ממש לא רע, והפרוייקט האחרון שלו כבר זכה למימון מלא מהציבור הרחב, ועכשיו רק אוסף תוספות והרחבות. תעיפו מבט – יש שם עכברושים – ועוד! גאווה ישראלית.

ומי עוד באושפיזין? רשומון איי הסערה, הזכור לנו מהוצאת "הפונדק" מנצל אף הוא את החג הקרב כדי לפרוץ בהוצאה מחודשת. יותר אלים, יותר דפים, יותר איים, הרבה יותר סערה – והכל באותו המחיר!

נתראה באייקון!

פורסם ב27 בספטמבר 2012 בקטגוריה עדכוני מועדון העמותה על-ידי daniel | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer